Auteur |
Bericht |
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
W.A. van Buren
2 volwassenen, 3 kinderen 911T (bouwjaar 1970)
Is dit DE W.A. van Buren?????
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
06 apr 2008 0:31 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
hoezo DE W.A. van Buren?
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
06 apr 2008 0:44 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
HOEZO NOG WAKKER ?
Bedankt voor de conformatie en de flexibiliteit wat auto betreft
|
06 apr 2008 0:47 |
|
|
928GTS
|
Ja, en jij typt zeker in je slaap
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
06 apr 2008 0:49 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Volgens mij heeft er ook wel eens een WA van Buren de rit per schaats afgelegd.....
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
06 apr 2008 0:50 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
ik kan niet slapen... morgen naar Lelystad ... gummen met de cabrio
|
06 apr 2008 0:56 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Misschien kan je anders al wat tunnels gaan doen staat gelijk de motor al warm voor morgen (straks)
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
06 apr 2008 0:59 |
|
|
928GTS
|
goh, wat vervelend voor je Peter
|
06 apr 2008 1:00 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
@PEF...
Met de nieuwe Cup Rohr wil ik dat eigenlijk wel eens even uitproberen ...
Volgende week even naar A'dam met de P. , daar zijn zat lekkere tunneltjes ...
|
06 apr 2008 1:02 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Baal d'r zelf ook best wel van dat ik niet in slaap kan komen ...
Kwam net thuis van een bezoek aan mijn 'bijrijder' ... ff gekgemaakt of die z'n helm wel bij zich had ... PANIEK !!!
Acht uur doet de wekker tring (o.i.d.) ... en dan zoef zoef naar lelijkstad ...
Wat een straf op zondagochtend op die lege weg (A6) ...
|
06 apr 2008 1:04 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Opletten, wij (speedman en ik) zijn vorige zondag opweg naar de P en F meeting in meerkerk geflitst om 8u in de morgen!!! Miljaar...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
06 apr 2008 1:07 |
|
|
928GTS
|
je reed vast geen 124
|
06 apr 2008 1:10 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Er was geen verkeer en we waren niet goed op de teller aan het letten (zon in de ogen is helaas nvt met dat rotweer van 30/03)
|
06 apr 2008 1:14 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
06 apr 2008 10:05 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
RicardoP, het is inderdaad vervelend dat mensen de inschrijvingen missen en niet iedereen er bij zal kunnen zijn maar dat probleem blijft. Er is nu eenmaal een beperkt aantal plaatsen.
Maar ook als de inschrijvingen als een blok plaatsvinden kunnen mensen buiten de boot vallen.
1e blok 59 min
2e blok 16 min
3e blok 4 uur en 30 min.
Laten we zeggen dat de laatste 2 blokken er een dag over doen dan duurt de totale inschrijving van 100 equipes dus een dag of 3. Even niet op het forum kijken of een mail gemist, paar daagjes vakantie etc en je vist ook achter het net.
Op deze manier heerst tocht het idee dat mensen meer kansen hebben de inschrijvingen te volgen. Concrete voorbeelden dat deze methode voordelen heeft zijn er ook namenlijk.
Maar zoals eerder gezegd in dit topic, we zullen na afloop evalueren wat de beste methode is.
Wij vinden het zowieso spijtig dat we mensen hoe dan ook teleur moeten stellen.
Maar niet getreurt er zijn nog 2 x 20 plaatsen beschikbaar.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
06 apr 2008 10:57 |
|
|
Lydia
|
Daarom had ik ook even het draadje weer omhoog gegooid met de vraag wanneer de eerst komende inschrijving weer is. Is iedereen er weer even op geattendeerd. Maar kan me voorstellen dat je het dan toch nog gemist hebt en teleurgesteld bent!
|
06 apr 2008 11:29 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
maurice, danks voor de uitleg maar ben nog steeds , goed ik zet m'n telefoon wel op alarm. Gisteren ff een avondje niet op het forum en voila, direct bestraft.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
06 apr 2008 20:04 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
haha, en in een oranje Porsche ook
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
07 apr 2008 0:26 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Wie heeft er met de 911 stedentocht een plekje over?
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
22 apr 2008 15:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Stijn van Kooten klinkt jammergenoeg niet als: vrouwelijk, blond, lange benen etc ..
|
22 apr 2008 15:25 |
|
|
PassionForAg
Droombolide is een Porsche 993 :-)Wierden
|
Pak je toch een poster
_________________________________________ Als je elke ochtend je teen stoot aan je nachtkastje, dan verplaatje je het kastje. Ben je ontwerper bij Porsche, dan ga je de teen opnieuw ontwikkelen...
|
22 apr 2008 15:28 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Wel blond
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
22 apr 2008 15:31 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
De 4e inschrijfronde gaat 3 mei om 20.00 uur van start.
Doe het een beetje rustig aan allemaal want we worden overspoeld door mensen die mee willen en geen kans krijgen zich (op tijd) in te schrijven
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 apr 2008 16:47 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Als iemand die zich opgegeven heeft nog een plaatsje vrij heeft of iemand die zich nog gaat opgeven een plaatsje vrij hebt. Ik wil dan heel graag mee om te genieten en foto's en filmpjes te maken!
|
23 apr 2008 14:18 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Dan zit ik net bij Cirque du Soleil. Kan ik me op een andere manier inschrijven?
_________________________________________ Ben ff weg....
|
23 apr 2008 14:23 |
|
|