Auteur |
Bericht |
Frederik
Amsterdam
|
eerst Moby - In my heart. Daarna Office Gossip - Say it
Office Gossip heb ik van Hed Kandi Lounge Digital 2008
|
06 apr 2008 18:14 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Bedankt Fre
Kemt gevonne op iTunes **Office Gossip - Say it** dan hé
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
06 apr 2008 19:37 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Graag gedaan Steve
|
06 apr 2008 22:21 |
|
|
horn
PF #57
|
msn? pb?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 apr 2008 7:30 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Re: Arie Ferrari in de fout!
Ik heb gisteren een filmpje gezien van het feit dat ik flink in de slip kwam en bijna tot aan de sloot toe.Mazzel dat het goed afliep.
|
07 apr 2008 15:18 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Genoegen was wederzijds. Ik verwacht zeker dat je de volgende keer de Porsche bij je hebt anders val je wel uit de toon natuurlijk.Bedankt voor het compliment voor de Ferrari.
|
07 apr 2008 15:22 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Eric,het begin van de dag was al grandioos te noemen.Met 12 sportwagens richting Meerkerk was een schitterend gezicht ondanks de regen.Leuk dat je ook naar Veen kwam.
Laatst bijgewerkt door Arie Timmermans op 07 apr 2008 16:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 apr 2008 15:25 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Het was inderdaad fijn dat we in Veen elkaar konden ontmoeten Peter.Garage is lekker groot en daarom ook ontzettend makkelijk om een paar auto's in kwijt te kunnen.Hopelijk zien we elkaar dit jaar nog.
Josh,leuk dat je het ritje in de Ferrari mooi vond.Misschien volgen er nog wel meer ,wie weet..
|
07 apr 2008 15:36 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Een Ducatirijder was de zoon van de Ferrari 348 TS rijder,vandaar dat hij een tijdje achter zijn vader aan reed.
Ik had al een paar keer zitten te kijken in de binnenspiegel en me afgevraagd wie er achter me reed in die mooie donkere Porsche.Was wel een mooi gezicht.Hopelijk gebeurt het nog meer!
|
07 apr 2008 15:44 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Re: Porsche-Ferrari meeting
William, was reuze gezellig dat je er ook bij was al bij de kennismaking tussen verscheidene deelnemers in Veen.Hopelijk volgend jaar weer net zo'n evenement.
|
07 apr 2008 16:10 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Erik,het was een waanzinnig mooie dag al vanaf het begin in de ochtend.Blij dat de jongens de rit in de Ferrari mooi vonden.
|
07 apr 2008 16:14 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Andre,graag gedaan. De Porsche van jou staat werkelijk schitterend afgebeeld op de foto bij het artikel!
Laatst bijgewerkt door Arie Timmermans op 07 apr 2008 17:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 apr 2008 16:16 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Sorry horn
Arie dat was close tegen de sloot, wist niet dat het zo dicht was... Even geluk gehad zeg! Heb je toevallig geen link naar het filmpje van je slipper? (voor een ramptoerist)
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
07 apr 2008 16:43 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Steve, hij heeft geprobeerd om het filmpje op internet te zetten maar hij krijgt het niet voor elkaar.Misschien komt dat nog wel.Ik ben gisteren bij hem geweest en heb het filmpje wel 20 keer gezien.
Helemaal in een 360 graden slip en zo naar de sloot toe.Je hebt wel een groot voordeel als je in zo'n geval in een rode Ferrari rijdt.Weet je welk voordeel?
|
07 apr 2008 17:51 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Stephan, krant is onderweg. Hoop je een volgend keer weer te zien.
|
07 apr 2008 18:03 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Al per PB bedankt, maar hier dan nogmaals.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
07 apr 2008 18:10 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Had je een vrije middag Arie ? FF het Porscheforum doorlezen en dan kom je er bijna niet meer vanaf
Al gekeken voor een GT2??????
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
07 apr 2008 18:45 |
|
|
horn
PF #57
|
holy shit arie, ouwe spammer... die rit is voorbij nu toch?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 apr 2008 20:21 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Het voordeel Arie... is dat ze de rode ferrari makkelijk terugvinden in de sloot
|
07 apr 2008 22:15 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Arie, krantje is binnen.
Voor diegenen die het artikel nog niet gezien hebben maar wel geinteresseerd zijn, heb ik het ff gescand.
Artikel in Het Kontakt
Land van Heusden & Altena woensdag 2 april 2008
Als de auteur of/of fotograaf dit niet ok vindt, moeten de mods het maar weer verwijderen.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 apr 2008 17:19 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Marcel,als ik bij een Porsche GT2 sta dan loopt het water zowat in mijn mond.Ik vind dit en vooral de nieuwste versie de allermooiste Porsche.Wat een auto zeg!
Horn,de rit is inderdaad voorbij maar bij mij leeft het nog zo.Voor mijn gevoel is het wel lang geleden dat hij plaatsgevonden heeft, raar he!
Stephan, wel mooi dat je hem gescand hebt, het artikel.Kunnen we tenminste nog iets terugzien van de aandacht van de pers.
Steve, het voordeel van een rode Ferrari bij een misser van de bestuurder is dat wanneer je van schaamte een rood hoofd zou krijgen het helemaal niet opvalt in zo'n auto.Mensen denken dat zoiets erbij hoort.Ik heb tenminste niemand iets horen zeggen achteraf.
|
08 apr 2008 19:06 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Hmm, water in de oren kan het probleem gelukkig niet zijn
|
08 apr 2008 20:48 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Frederik,gelukkig niet zeg. Stel je voor! Dan zou ik ook niet graag op dit moment aan de computer zitten. Afijn,morgen mijn rijvaardigheidsdag op Zandvoort met zo ongeveer 60 Ferrari's van de FCN.
Weersvoorspelling is gunstig.
|
09 apr 2008 15:04 |
|
|
JorgoIJ
'93 964 C2 Cabrio
|
Bekende van ons?
_________________________________________ www.growth-dynamics.nl
|
10 apr 2008 11:45 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
1000
Namens de organisatie wil ik iedereen, in het duizendste berichtje van dit topic, nogmaals bedanken voor het enthousiasme, de medewerking en de complimenten bij de Porsche-Ferrarimeeting.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
10 apr 2008 17:44 |
|
|