Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:19

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Probleem koppeling 944 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944 type 2 targa '86
Bericht Probleem koppeling 944
Hallo,
Het koppelingspedaal van mijn 944 geeft geen tegendruk meer. Deze schiet telkens wanneer het pedaal in gedrukt wordt naar de uiterste stand. Dit sinds ik de koppelingscylinder los heb gehad, en daarmee de leiding erheen dus leeg heb laten lopen. Daarna heb ik de remvloeistof echter weer bijgevuld en de koppelingscylinder ontlucht.
Het pedaal geeft dus geen tegendruk meer, en de koppeling werkt daarbij ook niet. Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

10 apr 2008 20:22
Profiel
Bericht 
Zit er waarschijnlijk toch nog lucht in, :idea: of heb je nog iets anders gedaan met de koppelings cilinder. :roll:

10 apr 2008 21:54
PorscheForum Rakker
Porsche 996TT (ex 996C2, ex 911 3.0SC, ex 944 S2 cabriolet, ex 944, ex 924)
Apeldoorn
Bericht Re: Probleem koppeling 944
allard schreef:
Hallo,
Het koppelingspedaal van mijn 944 geeft geen tegendruk meer. Deze schiet telkens wanneer het pedaal in gedrukt wordt naar de uiterste stand. Dit sinds ik de koppelingscylinder los heb gehad, en daarmee de leiding erheen dus leeg heb laten lopen. Daarna heb ik de remvloeistof echter weer bijgevuld en de koppelingscylinder ontlucht.
Het pedaal geeft dus geen tegendruk meer, en de koppeling werkt daarbij ook niet. Wie weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Klinkt mij in de oren als niet goed ontlucht.... :?

Gewoon ff startmotor demonteren en opnieuw ontluchten...

10 apr 2008 23:11
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
systeem doorpompen vanaf de onderkant, kan met het remsysteem.

11 apr 2008 0:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Als dat in orde blijkt te zijn even de veer onder het dashbord vh koppelingspedaal controleren.

11 apr 2008 0:08
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
944 type 2 targa '86
Bericht 
Heb het systeem vanaf de onderkant via het remsysteem doorgepompt, en de vrije beweging op het koppelingspedaal bijgesteld, waarna het probleem was verholpen. Bedankt voor de reacties! :D

11 apr 2008 18:08
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 6 berichten ]