Auteur |
Bericht |
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Dubbele uitlaat 964
Na eerst een G-Pipe te hebben gehad en nu met een Cuppijp rond rij wil ik mijn 964 verfraaien met een dubbele uitlaat.
Er zijn een aantal opties t.w. de Farbspeed Maxflo Hi-Performance Muffler, 964 Dual Outlet en bijv. de Sportauspuffanlage fur Porsche 964 van FVD en/of Elfershop.
Heeft iemand ervaring hiermee? (via de zoekfunctie zie ik alleen een draadje voor de 993)
Ik wil graag een sound behouden die de cuppijp genereerd.
|
11 apr 2008 12:08 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb een dubbele van www.cargraphic.de
ik denk dat deze minder geluid maakt dan jou cup pijp.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 apr 2008 16:59 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
gaat effe rustig zitten voor de prijs en ZIE HIERRRRRRRRRR eenpijps of 2 pijps leverbaar
mochtje overgaan tot iets dergelijks
ik ben eventueel wel geinteresseerd inje ouwe cup pijp en je einddemper
ik ben wellus benieuwd hoe dat bij mij klinkt zo,n cup pijp met 200 zellen kat, ik hoop heel
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 apr 2008 17:13 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Robert,
Ziet er goed uit, is wel wat prijzig (1350 euro) t.o.v. de twee die ik noemde.
De Farbspeed is wel heel erg interessant vanwege de lage dollar.
(plusminus 670 euro excl. verzenden en tax)
Ik ben alleen bang dat het geluid iets wat te veel van het goede is.
Dat was ook de reden dat ik de G-Pipe heb vervangen door een cuppijp.
Teveel is naar mijn mening wat "ordinair" en leuk voor jonge gasten in een gepimpte golf o.i.d.
Ik neem aan dat jou uitlaat meer sound geeft dan een "standaard" 964?
In iedergeval bedankt voor de tip.
Alfred
|
11 apr 2008 17:25 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja zal best meer sound geven en ik heb ook een lege kat dus ook iets meer geluid.
maar het blijft acceptabel, vind ik ook prettig voor dagelijks gebruik en ook voor de buurt kom dor mijn werk vaak s nachts thuis.
maal als er centen waren voor een CGT dan had de buurt gewoon pech gehad.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 apr 2008 17:50 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Drknauf,
Ik ben gaan zitten maar toch nog omgevallen.
Ik heb geen 4900 euro over om 40 PK extra te krijgen.
Het gaat mij om de dubbele uitlaat ala 993.
Als ik zo'n uitlaat monteer dan doe ik alleen de cuppijp weg daar ik alle originele onderdelen bewaar voor het geval ik of de volgende eigenaar hem weer in originele staat wil brengen.
Einddempers worden bij bosjes aangeboden dus dat moet geen probleem zijn als je er een wilt hebben.
Mocht je e.e.a. willen testen dan kan je ze t.z.t. wel even van mij "lenen"
Alfred
|
11 apr 2008 17:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... volgens mij moet je nog eens even onder je auto kijken
Middendempers worden met bosjes aangeboden - omdat de halve hoeveelheid van 964 rijders er 'n cup-pipe onder knoopt
Einddempers zijn tweedehands schaars - en daarmee ook redelijk aan de prijs ...
Alleen 'n Cup-pipe of alleen 'n G-bocht maakt niet zo heel veel meer herrie ... ze maken alleen 'n ander geluid ten opzichte van elkaar en ten opzichte van andere Cup-pipe's en G-bochten Neem twee Porsche 964 - knoop daar bij beide hetzelfde soort uitlaat onder en ... Tadaaa !! ze klinken beide anders
|
11 apr 2008 18:53 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik weet iemand die recent een G-bocht heeft laten monteren en deze snel weer heeft laten verwijderen om vervolgens een Cup-pipe te laten monteren i.p.v. de middendemper (inderdaad ). Met G-bocht teveel lawaai volgens de buren en de betreffende persoon zelf op lange afstanden / hogere snelheden en nu .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 apr 2008 19:10 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
alfred wat betreft die uitlaat toffffffffff gozahhhhhhhh
ik denk dat het makkelijker is om effe naar jouw auto te luisteren denk ik .
ik heb gisteren trouwens een 993 4s met een gemballa uitlaat gehoord
manman wat een gruwelijk BRUUT geluid kwam daar uit zeg eggg bizarrrrrr
ik vroeg ook gelijk kan dat bij mij ook zo,n geluid eruit kon niet
btw als je aan iedere kant een uitlaat wilt moeje ook een linker achterbumperstukkie met uitsparing hebben
click to enlarge
hebbie effe en idee hoe het eruit zou kunnen zien
greeezzz mikey
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
11 apr 2008 19:15 |
|
|
horn
PF #57
|
dat vind ik dus erg lelijk, die duidelijke opzetstukje die zo kort zijn dat je ziet dat het opzetstukjes zijn.
Die linkerhoeken tbv de extra pijp worden op ebay.de vaak aangeboden (weliswaar niet origineel).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 apr 2008 20:14 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
dubbele dansk uitlaat is goed afgewerkt en heel betaalbaar,bel maar eens naar Van Kessel. Heb de mijne daar ook gekocht
|
11 apr 2008 20:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... zijn nooit origineel
Wat je kan doen is 'n origineel linkerhoekje van 'n turbo kopen - en dan dat "bochtje - wat uitsparing heet" in je eigen linker hoek laten (kunststof) lassen ..... veel origineler kan je het niet krijgen
|
11 apr 2008 20:25 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
of als je van de naden af wil, een complete polyesther bumper monteren
dat kost wel veel uren om te schuren en mooi passend te krijgen
|
11 apr 2008 20:49 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Ik heb op voorhand al een linker achterbumperstuk gekocht en is op dit moment bij de spuiter.
@Shaggy, hoe is de sound van de Dansk?
|
11 apr 2008 21:19 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Een einddemper heb ik nog liggen, moet even kijken in welke staat hij verkeert en me even verdiepen wat een redelijke prijs is.
Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel.
Excuses voor de "vervuiling" van dit Topic
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
11 apr 2008 21:23 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
robert ik heb een keer achter je door de velsertunnel gereden en sound was oke echt niet te bruut snap dat de bruutjes geen bezwaar maken
ciao bart
_________________________________________ have fun!!!!
|
11 apr 2008 21:38 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja toen de tunnel in was een beetje mindere actie van mij ,
tegen het aso aan, idee leek een 8 uitvoering en 3.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
11 apr 2008 23:05 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
@alfred hij ligt nog op de werkbank, geen idee van geluid
eerst mijn motorblok er maar eens inhangen
|
12 apr 2008 9:44 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Shaggy, waarom heb jij voor deze Dansk gekozen? Prijs?
Alfred
|
12 apr 2008 11:44 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik lees altijd met enige verwondering die uitlaatdraadjes...
_________________________________________ oud is beter
|
12 apr 2008 11:58 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik ook,de kwajongens
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
12 apr 2008 12:05 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
prijs was erg interresant ja en het ziet er mooi uit
|
12 apr 2008 13:08 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Is er iemand die ervaring heeft of iemand weet die de Farbspeed Maxflo Hi-Performance Muffler, 964 Dual Outlet onder zijn P964 heeft zitten.
Ben erg benieuwd naar de sound (live ipv filmpje fabrikant)
|
13 apr 2008 13:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... voor de gein eens mee doen met een van de PF-Tunnel-challenges
|
13 apr 2008 13:22 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Tot nu toe alleen privé tunnelruns gedaan schakel bijna altijd terug in tunnels en acceleer dan met ramen en dak open dus ook nog een kwajonge
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
Laatst bijgewerkt door arenarood op 13 apr 2008 14:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 apr 2008 13:36 |
|
|