Auteur |
Bericht |
JDB
...Hilversum
|
Fijn een stukje rijden
Aangezien ik me weer eens realiseerde dat ik veel te weinig lekker lange stukken in de P rijd lijkt het mij nu eens leuk om eens een heel weekend met de P op stap te gaan en dan eens even lekker een paar dagen alleen maar te sturen...
….Waar ik nu benieuwd naar ben is of er meer mensen deze behoefte hebben en of ik het kan overwegen om iets te gaan regelen.
Wat ik nu in m’n hoofd heb is om met een paar P’s (max 10 o.i.d.) een rit te maken via Limburg, de Ardennen en wellicht een stukje Duitsland. Dit zou dan in een lang weekend moeten gebeuren (vrijdag vroeg verzamelen t/m maandagavond laat) ergens in september/oktober dit jaar. We zetten dan een mooie route uit en gaan de hele dag sturen.
Uiteraard zal een en ander gecombineerd moeten worden met goede hotels en dito eten.
Laat eens even wat reacties horen (of leuke ideeën etc.) als dit namelijk bevalt wil ik ook nog een keer naar zuid Duitsland/Italië/omgeving.
Voor inspiratie: http://www.gto-magazine.nl/tourroutes.php?SF=0
Schieten maar
|
14 apr 2008 22:51 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2008 7:34 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
Top , heb ik vaker over gehoord, goed idee!
|
15 apr 2008 8:30 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Geinspireerd door een Top Gear aflevering over de beste weg in Europa ga ik zelf in september een keer van vrijdag t/m maandag in de alpen toeren. Stelvio pass en omgeving. Misschien moet je aanhaken?
_________________________________________ Het is er een van 911
|
15 apr 2008 9:10 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Leuk initiatief! Helaas heb ik de zaak open op zaterdag, dus voor mij geen optie. Zit wel zelf met de gedachten te spelen om op een zondag een leuke rit (niet té lang) uit te zetten in Brabant met start en finish op het kerkplein in Moergestel, daar is namelijk ruimte genoeg en enkele horeca-gelegenheden aan het plein met terassen e.d.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
15 apr 2008 10:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 apr 2008 10:33 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zo veel bekend volk daar
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
15 apr 2008 11:13 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
De forumuitjes worden steeds verder van huis belegd
|
15 apr 2008 19:12 |
|
|
horn
PF #57
|
tja, als ik zulke haarspeldbochten kon rijden in Westervoort hoefde ik ook niet verder weg...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 apr 2008 19:15 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
ik ga hem op de fiets doen....dus mischien kom ik nog wat luie medemensen tegen
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
15 apr 2008 19:28 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Je kan ook vanuit CH de Umbrailpas nemen richting Stelvio/Bormio.
Daar zitten nog mooie stukken/stukjes onverhard in (van "Schotterpiste" tot slecht wegdek!)
Geinig om omhoog te planken; als je niet te zuinig op je lakwerk bent.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
15 apr 2008 19:33 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Leuk idee.
Ga zelf de laatste week van mei via Limburg, Ardennen, stukje Frankrijk naar omgeving Geneve, via Zuid-Frankrijk weer terug naar NL. Leuke roadtrip met de GT3. Kn ik alvast wat voorwerk doen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 apr 2008 20:08 |
|
|
P-911
964 C2
|
Goed idee JDB, ik weet niet wanneer je zoiets in gedachten had anders is het misschien een optie om de tent mee te nemen en een camping op te zoeken.
Met een bbq en een kratje bier kan de avond doorgebracht worden en ondertussen lekker ouweh..... over Porsches en aanverwante zaken.
Ik ben benieuwd
enne met of zonder "aanhang"
|
15 apr 2008 22:10 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Iemand die naar Le Mans Classic gaat in juli ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
15 apr 2008 22:20 |
|
|
Harley
|
NPC gaat Rufie. Ikzelf denk het niet. Moet een beetje op de kleintjes letten ivm grote verbouwing thuis.
Heb wel plannen om naar Spa te gaan 11 mei, Le Mans series 1.000 km.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
16 apr 2008 8:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 apr 2008 8:46 |
|
|
Harley
|
|
16 apr 2008 9:01 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 apr 2008 9:25 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Daar probeer ik ook te zijn. Misschien zien we elkaar nog ?
Le Mans Classic wordt volgens mij ook een gezellig onderonsje...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
16 apr 2008 10:22 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Zie ik zitten!
Vanwege de 11-steden rit níet op 7 september, en ook liever niet op 28-09.
Laat maar weten!
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
18 apr 2008 14:00 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik ga er over 3 weken heen, van Tossa in Spanje, Arles, Alassio, Barolo, Mollens, Stevlio & via de Romantische strasse (Fussen - Rothenburg - Wurzberg) terug naar huis. Joho
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 jul 2008 17:53 |
|
|