Auteur |
Bericht |
Stijn van Kooten
|
Zolang ze maar kan rijden! En daar heb ik wel vertrouwen in als je een racelicentie hebt 
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
18 apr 2008 16:48 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Een racelicentie is niets meer dan een rijbewijs om met zijn allen op dezelfde weg, dezelfde kant op te kunnen rijden, zegt dus niets over stuurmanskunsten op de openbare weg 
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
18 apr 2008 19:17 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Je probeert me bang en ongerust te maken, maar dat gaat je niet lukken 
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
18 apr 2008 19:30 |
|
 |
Lydia
|
Goed bezig, Bert. Je bent punten aan het scoren 
|
18 apr 2008 21:22 |
|
 |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Gelukkig zitten jullie niet op dezelfde lunchlocatie, maar wel in het zelfde treintje 
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 apr 2008 21:34 |
|
 |
Arie Timmermans
Veen
|
Hiermee wil ik iedereen die aan deze meeting meedoet een plezierige dag en rit wensen.Weersvoorspelling is vrij gunstig, dus ik ga ervan uit dat het een succes zal worden. Ik hoop dat jullie allemaal zullen genieten om in de Porsche weer eens een eind te kunnen gaan rijden.
Mogelijkerwijs kom ik nog even naar het vertrekpunt in Rotterdam om jullie te zien,(maar vooral ook te horen )vertrekken.
|
18 apr 2008 22:06 |
|
 |
Marcel B.
|
Ha Arie,
Heel erg leuk dat je aan ons denkt. Je bent natuurlijk van harte welkom a.s. zondag en ik denk dat je heel veel oude bekenden ziet (auto's en chauffeurs)  .
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 apr 2008 22:47 |
|
 |
cabrio wim
|
Denk je dat ik jullie vergeet dan.  Morgen 20 April word onze zoon 21 jaartjes jong, en die zei zelf dat ik met jou rit moest meerijden voor ik het ongelukje kreeg omdat hij weet dat ik dit graag doe.
Nu kunnen we zijn verjaardag vieren. 
|
19 apr 2008 8:40 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Marcel, vlgs mij kun je die dakgoten wel thuislaten....
Heeft er alle schijn van een MOOIE dag te worden
Nog even het spoorboekje nakijken, en dan...... 
|
19 apr 2008 8:46 |
|
 |
Marcel B.
|
Ik denk inderdaad wel dat we het droog houden
Morgen is het wisselend bewolkt weer en het blijft vrijwel overal droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van 12 graden op de Waddeneilanden tot 18 in het zuiden
Biedt vooralsnog een goede basis voor een mooie dag.
Voor de zekerheid nog even een foto hoe het beste de pont op kan rijden met een lage(re) auto:

|
19 apr 2008 9:17 |
|
 |
Marcel B.
|
Ook nog even een huishoudelijke mededeling.
Bij de aankomstlocatie staat een auto midden op de straat van de 1e toegangsweg. Op deze auto staat een pijl dat je de tweede toegangsweg moet nemen, want daar is de entree van het parkeerterrein.
Deelnemers worden bij de parkeerwacht op het parkeerterrein toegelaten.
Hier ontvangen de deelnemers het vertreknummer, waarover reeds per privémail is gecommuniceerd.
Bezoekers rijden rechtdoor en daar kunnen zij parkeren aan de overkant van de showroom.
|
19 apr 2008 9:21 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Wim, we zullen aan je denken. Alvast een fijne verjaardag van jouw zoon toegewenst.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
19 apr 2008 11:03 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Heren, ik heb er ook zin in. Ik heb mijn batterijen opgeladen en mijn kaartjes leeggemaakt, dus er kunnen foto's worden geschoten  . Geluklkig lijkt het weer erg gunstig te worden, dus dat is erg mooi mee genomen.
Ik rij met Newt mee, dus zal te vinden zijn in de 996 TT. Verder zal ik te herkennen zijn aan mijn Nikon D300. Mocht je speciaal foto's willen van je auto, spreek me dan gewoon aan!
Tot morgen!
|
19 apr 2008 11:46 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Dames en Heren,
Ik heb er zin in!
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 19 apr 2008 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 apr 2008 11:54 |
|
 |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het gaat dus zoiets worden

_________________________________________ Racefun events
|
19 apr 2008 12:06 |
|
 |
Lydia
|
Stijn, ik heb The Frog zelfs (met links) gewassen! Ik kan dan wel niet rijden, maar dan zit je tenminste in een schone Porsche! 
|
19 apr 2008 12:52 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
LOL Gert  .....maar ik hoop wat beter weer dan op die foto  .
|
19 apr 2008 14:40 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
|
19 apr 2008 17:06 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Nou begin ik me toch iets af te vragen......................... eigenlijk 2 dingen maare....  kom je met dat groene ding op een auto-ambulance dan ofzo?? 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
19 apr 2008 17:35 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
|
19 apr 2008 18:19 |
|
 |
Stijn van Kooten
|
Er zou toch ook een 997 Targa 4 komen?
|
19 apr 2008 19:08 |
|
 |
Marcel B.
|
Vertel me over die wijsheid, beste Stijn  ......
Oh ja, ik weet het al. dat was Goodwin. Hij heeft helaas af moeten zeggen in verband met onverwachte zaken.
Helaas...
|
19 apr 2008 19:32 |
|
 |
Lydia
|
Dat groene ding ???  Ik ben wel in staat om te rijden maar volgens Bert kán ik niet rijden, comprendas? Bert:
En wat is het 2e wat je wilde vragen, mhhh?
|
19 apr 2008 20:07 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Kan da zijn da mijn nummer vastzit in cyberspace want heb geen gehad 
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
19 apr 2008 20:38 |
|
 |
Marcel B.
|
Marcel B. schreef:
Ik wil het niet over vooroordelen hebben hoor, Steve, maar je krijgt het nummer van de parkeerwacht
Let in ieder geval goed op wanneer je moet starten 
|
19 apr 2008 20:49 |
|
|