Auteur |
Bericht |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Behalve het vertreknummer van de parkeerwacht, dacht ik dat we al een ander nummer hadden gekregen via mail om daar dan te vermelden...
Misschien is dat dan weer te complex worden Merci Marcel
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
19 apr 2008 20:56 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
LOL, ik denk dat ie over deze zin valt...
Jou zou kunnen denken dat het nummer al via mail verstrekt is..
_________________________________________ Racefun events
|
19 apr 2008 20:56 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ja ik maak het wat té ingewikkeld dan, kzal er morgen wel zijn
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
19 apr 2008 20:58 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ja, ik snap het...Steek nu een keer de hand in eigen boezem
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
19 apr 2008 20:59 |
|
|
Marcel B.
|
Steve, je doelt waarschijnlijk op het nummer uit het eerste bericht van het topic wat je bij de inschrijving nodig hebt:
lunchlocatie + nummer. Dus als je in de eerste lunchlocatie zit met nummer 23 meld je je aan met L1, nr 23.
Wat dat betreft heb je helemaal gelijk.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
19 apr 2008 21:02 |
|
|
Gert
|
Dat is Leo....
|
19 apr 2008 21:04 |
|
|
Marcel B.
|
Dat antwoord is correct, Gert.
We gaan door voor de zwart-wit televisie
|
19 apr 2008 21:18 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
OK Pef, we delen die lunch, maar je gaat niet op m'n schoot zitten
|
19 apr 2008 21:32 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Dedju dan hadden we onze inschrijvingsgeld ook kunnen delen
|
19 apr 2008 21:44 |
|
|
Lydia
|
Ben nog niet helemaal wakker, maar ik heb er zin an!
Tot zo!
|
20 apr 2008 6:55 |
|
|
Hans
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4shoorn (nh)
|
goedenmorgenallen,
we hebben zin in,
en we staan klaar om te vertrekken.
tot straks
hans
_________________________________________ Alle hoop, ook de valse, is beter dan geen hoop..:D Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
http://www.monchhoutbewerking.nl/ Bezoek monchdakkapellen!
|
20 apr 2008 7:28 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
en ook Den Haag is readyyyyyyyyyyy!!!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
20 apr 2008 7:37 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Goedemorgen allen..
Afdeling Delfgauw wacht nog op de oppas..
Weersverwachting;
"Vanochtend begint de dag grijs. Het is niet geheel uitgesloten dat er lokaal in het midden en zuiden nog wat lichte regen valt. In de loop van de ochtend komt de zon af en toe door de wolken heen, het blijft echter behoorlijk grijs buiten. De wind komt uit het oosten en waait matig boven land en vrij krachtig aan de kust.
Vanmiddag is het wisselend bewolkt met kans op een bui in het zuiden. De temperatuur loopt vanmiddag op tot 12 graden in het noorden en 17 graden in het zuiden van het land."
Moge onze Porsches een warm gaatje in de Ozonlaag branden vandaag..
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
20 apr 2008 8:07 |
|
|
drknauf
|
guut meuning
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 apr 2008 8:10 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Goedemorgen vanuit Limburg, wij zijn bijna startklaar, nog even een douche en ontbijtje en dan komen we eraan!!
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
20 apr 2008 8:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
FF geen tijd ................. moet BEPPIE nog wassen ........ tot straks
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
20 apr 2008 8:19 |
|
|
Gert
|
Effe ontbijte en dan pleite
|
20 apr 2008 8:45 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Ik rijd over een kwartiertje ofzo weg uit Utrecht....
_________________________________________ Ben ff weg....
|
20 apr 2008 9:07 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Helaas kunnen wij er vandaag niet bij zijn wegens een sterfgeval in de familie. We waren een kwartier onderweg en toen kregen we het telefoontje.. Zojuist zijn we weer thuis aangekomen. Marcel excusses, ik had geen telefoonnummer van je en bij PCR werd niet opgenomen. Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben.
|
20 apr 2008 10:25 |
|
|
cabrio wim
|
Dat is niet zo'n leuk nieuws als je denkt een leuk dagje tegemoet te gaan.
Gecondoleerd en sterkte komende tijd.
|
20 apr 2008 10:41 |
|
|
autogek
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
|
Wauw was echt leuk! Mocht ook nog in de 996 gt3 meerijden! Ook nog een paar donutjes erin gedraait.. Gaat echt hard! En ik heb zo'n 900 foto's gemaakt
|
20 apr 2008 13:01 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Gecondoleerd Harry, veel sterkte voor jou en je familie!
Verder treft de rest het wel qua weer, heerlijk hier.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
20 apr 2008 13:26 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
driewaarden rit
Marcel en de vrouw de kilometers lang heeft genavigeerd en geschreven(die liever niet naar voren wilde komen) ik wil jullie bedanken voor de super gave en goed georganiseerde rit. Ik heb zelf met de Cayman S het ochtend gedeelte tot de lunch gereden. Ook de lunch was heel goed geregeld. Complimenten aan de organisatie hoor.
De meiden (van 8 en 6) waren het zat en daarom ben ik met de Turbo naar huis gereden. Jammer want het werd net zulk mooi weer.
Het was goed gedaan en leuk dat we KIKA konden steunen door (6) leuke beren te kopen. Ja ik wilde wel alle kleuren en dan moet net je dochter dezelfde kiezen dus dan maar een extra beer erbij.
Heel gaaf al die auto's op een rijtje op de pont en vooral de droppot was erg welkom. Gewoon gezellig.
Marcel bedankt,
Moniek (de vrouw van Jeroen ook wel bekend als newt) en kinderen.
|
20 apr 2008 14:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
20 apr 2008 17:05 |
|
|
Ark
991 GT3Rotterdam
|
Marcel en andere organisatoren: bedankt voor de uitstekende organisatie van deze rit.
Zonder kaartlezer heb ik niet veel van de omgeving kunnen zien: het was meer goed kijken waar mijn voorganger naar toe ging.... en dat ging af en toe best wel met wat snelheid
|
20 apr 2008 18:09 |
|
|