Auteur |
Bericht |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
mazzelaar!
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
20 apr 2008 21:15 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik zal je zeggen: ze kan heel goed rijden!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
20 apr 2008 21:16 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
Re: Alle competitors en partners, bedankt!!!
He Tony,
Je bent wel lekker bezig vandaag he. Eerst is ie lekker zacht, dan is ook die andere nog lekker zacht ja ja....
Nou het was inderdaad een leuke dag. Heb onwijs goed door kunnen rijden vooral omdat mijn geliefde man niet weet hoe je een route moet rijden. We hebben Nieuw Lekkerland net niet gezien....ook leuk.
Ik heb genoten.
Een net zo'n gekke porsche gek als d'r man.
|
20 apr 2008 21:17 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
20 apr 2008 21:18 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Wij hebben ook genoten, de filmpjes van onderweg (ik had m'n videocamera op de achterruit geplakt) komen van de week.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
20 apr 2008 21:19 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Heb ik ooit het tegendeel beweerd?
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
20 apr 2008 21:26 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Nee je hebt het niet beweerd, maar je wou even wat herrie schoppen op het forum. (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)
|
20 apr 2008 21:27 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ik ben vandaag Cayman-fan geworden!
Wat een heerlijke auto zeg! Petje af voor deze auto Jeroen.
|
20 apr 2008 21:28 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Heel erg bedankt voor alle complimenten van Ingrid en mij. Ik moet nog even een enorme blunder rechtzetten Bij de briefing ben ik vergeten om Jeroen (Newt) te noemen. Ik kwam er te laat achter. Jeroen, hierbij alsnog heel erg bedankt voor je bijdrage, je tijd en je contacten
Wij hebben zelf ook een hele leuke dag gehad en hebben na afloop nog even met de andere hulptroepen (zoon en vriendin) gegeten bij de Griek in Oud-Beijerland.
PCR had alles uitstekend geregeld, evenals de 2 lunchlocaties en de eindlocatie. Ben je toch ook afhankelijk van, evenals het weer. Ik mag wel zeggen dat we enorm geboft hebben
Ook het KiKa-fonds was zeer te spreken over alle reacties en natuurlijk de 70 verkochte beren als steun aan het fonds.
We dragen het stokje voor de volgende meetings weer even over aan achteenvolgens Bert, Leo, PaSCal en het Elfstedencommitee en misschien is dit in toekomst voor herhaling vatbaar.
Marcel en Ingrid
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
20 apr 2008 21:32 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik vond het wel altijd al een hele mooie auto, maar vandaag heb ik het geluid mogen ontvangen: GEWELDIG!
|
20 apr 2008 21:32 |
|
|
drknauf
|
marcel twas vandaag weer een TOPPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik heb het fantasties fijn gehad vandaag mijn dank is GROOT aan u en uwer organiserende companen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 apr 2008 21:37 |
|
|
P-911
964 C2
|
Joep, gecondoleerd en sterkte beiden.
Philip
|
20 apr 2008 21:39 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Marcel en Team,
Nogmaals bedankt, hij was weer FANTASTISCH..
Nathalie is ook erg te spreken over haar eerste Porscheforumrit, volgens mij krijgt het oppasteam het druk deze zomer
Mikey, op die ene opmerking na, bedankt dat je je hebt ingehouden, ze vind je een erg beschaafde jongen
En natuurlijk alle andere Porsche rijders bedankt voor onze bijdrage aan de "Global Warming", een paar graadjes extra zou geen kwaad kunnen.
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
20 apr 2008 21:40 |
|
|
flatsix
964 C4 Targa zwart, zwarter, zwartst!N.Brabant
|
Tijdens de fantastische driewaardenrit vandaag zijn wij (zwarte carrera C4 Targa) gefilmd door 2 bestuurders van een al even mooie zilverkleurige C2 Targa..
Gezellig gekletst achteraf, en toen vertelden jullie (sorry, namen helaas kwijt) dat je ons gefilmd had, en dat je dat wel wilde mailen. Dus ; briljante actie, helaas vergeten mailadres te geven. Dus PB ons even, dan maak je me erg gelukkig!
_________________________________________ Blij dat ik Rij!
|
20 apr 2008 21:43 |
|
|
P-911
964 C2
|
Marcel en alle anderen, het was een fantastische dag
Goed georganiseerd en een mooi uitgezette toch, volgens mij zijn er niet al te veel verkeerd gereden
Bedankt en tot de volgende keer,
Jacqueline en Philip
|
20 apr 2008 21:43 |
|
|
autogek
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
|
Was echt zo vet hè, ik stond rustig detail foto's te maken van een Porsche, komt er zo'n man aanlopen: ''Moet je een stukje meerijden met de GT3?'' Was echt geweldig!! Eerst hard gereden en daarna super veel donuts gedraait..
Laatst bijgewerkt door autogek op 21 apr 2008 13:54, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 apr 2008 21:45 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het was weer een zeer geslaagde Porsche Forum dag!
Initiatiefnemers en iedereen die hier aan meegewerkt heeft, het was allemaal perfect geregeld!
Jammer dat mijn navigator (oudste zoon) op de eindlokatie erg bleek en misselijk uit de auto kwam. We zijn daarom wat vroeg vertrokken.
Ik vermoed dat het met de rijsijl van de chauffeur te maken had.
_________________________________________ Racefun events
|
20 apr 2008 21:51 |
|
|
drknauf
|
gt3 johnnie
58gt:
welke opmerking zeker deze:
heyyyyyy SOIIIIIIIT
gert jij gelooft me toch nooit:
ik zeg toch altijd je kan niet rijden
vraag het maar aan je zoon
mooie dag beleefd vol lol nogmaals thnx master B
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
20 apr 2008 21:54 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Marcel, PCR en anderen erbij betrokken, samen met mijn pa uitzinnig genoten van een fantastisch georganiseerde dag, een warme ontvangst, een superleuke rit en een zeer goede lunch !!! Zit nog flink na te genieten.
Echt mijn complimenten Marcel.
Ton en Henk Schall
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
20 apr 2008 21:56 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Hee marcel, was echt helemaal top georganiseerd, mij ouders in de 944 hebben ook erg genoten en zijn er de volgende keer ook bij!!! Het virus is aangeslagen.
THX
als aflsluiter met het oudste lid van de familie (mn Opa Eind Tachtig) woont ook in Oudbeyerland nog even het laaste stukje Hoekse Waard overnieuw gereden.
PERMAGRIM verzekerd en was een mooie afsluiter van de dag
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
20 apr 2008 21:56 |
|
|
Yellowbird
|
Leuke rit, prima dag!
Organisatie, bedankt!
|
20 apr 2008 22:02 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
We hebben een hele leuke dag gehad, goed georganiseerd, mooi weer, leuke route, kortom voor herhaling vatbaar.
Organisatie bedankt allemaal !! Toppie.
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
20 apr 2008 22:05 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
@autogek! Kon de chauffeur wel iets zien met een flat-screen voor z'n neus?
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 apr 2008 22:06 |
|
|
Lydia
|
Pfff ... het wordt weer aardig 'groen' in het album . Bedankt voor de mooie foto's.
Stijn, het was leuk je te ontmoeten! Wat een passie voor auto's heb jij!
@ Bert: nu hoor je het eens van een ander!
|
20 apr 2008 22:06 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Marcel, geweldig gedaan jongen!!!!!!!!!!!!!
Leo en ik hebben genoten.
Zie je snel.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
20 apr 2008 22:16 |
|
|