Auteur |
Bericht |
PentAr
Vleuten
|
_________________________________________ Ben ff weg....
|
22 apr 2008 11:52 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Gewijzigd
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 22 apr 2008 21:34, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 apr 2008 16:01 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Gewijzigd
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 22 apr 2008 21:34, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 apr 2008 17:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Wel leuk hoor met 230 over de provinciale weg maar is dit echt representatief voor een toerrit.
Heb vandaag hier in het noorden even contact met de autoriteiten van Friesland gehad voor de organisatie van de elfstedentocht en die kende bovenstaande filmpjes inmiddels ook al.
Men is voor de elfstedentocht nu al waakzaam hetgeen wel een stempel gaat drukken op het evenement.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 apr 2008 17:18 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Dat is nog maar de vraag . Ik heb van de meeste auto's dit soort foto's gemaakt toen jullie wegreden. Helaas niet allemaal even goed gelukt, maar er zitten toch zeker nog meer goede tussen. Het is jammer dat je vanaf de zijkant geen kenteken kan zien, maar als iemand duidelijke kenmerken heeft van de zijkant van zijn/haar auto, zal ik eens kijken of ik daar een dergelijke foto van kan vinden .
Meer foto's zullen sowieso in het album verschijnen zsm
Groeten, Thijs
Laatst bijgewerkt door ThijsOverdeVest op 22 apr 2008 17:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 apr 2008 17:23 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Even off-topic, maar ben jij LowRider?
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 apr 2008 17:25 |
|
|
autogek
Krimpen aan den IJssel, Rotterdam
|
Nee hij is Thizzle
|
22 apr 2008 17:26 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Jammer dat hierdoor jullie feestje verstoord is.
Als jullie dan gewoon zorgen dat iedereen zich netjes aan de snelheid houdt is er niks aan de hand toch??
_________________________________________ Racefun events
|
22 apr 2008 17:43 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
zei Gert......
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
22 apr 2008 18:18 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Je hebt toch een Porsche om gas te geven En 230 zit je zo aan...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
22 apr 2008 19:01 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Zie ik daar nou een kikker in het gras?
|
22 apr 2008 19:46 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Als ik even kan rechtzetten, 230 is wat overschat.
Dit is een momentopname...
Het was een recht stuk en was 800m achtergeraakt op het treintje. Heb even willen inhalen om bij het treintje te blijven. Over de ganse rit hebben we gewoon genoten aan de normale snelheden en in groep gebleven.
Alles was nu goed verlopen, een stom filmpje moet de toerrit niet vertroubelen. In het belang van de rit zou het filmpje beter van internet gaan. Als je het oppervlakkig pakt maak je zo van iemand de boeman...
Hiervoor dan toch mijn excuses. Zeker naar organisatie toe.
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
22 apr 2008 20:26 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ach Steve, ik ben al lang blij dat je eerst gekeken hebt of er geen geblesseerde paarden rondliepen op dat stukje
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
22 apr 2008 20:32 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Marcel, ik rem voor dieren...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
22 apr 2008 20:38 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ik hoef toch niet uit te leggen wat ik werkelijk bedoelde (hoop ik).
Voor de zekerheid zal ik maar melden dat het sarcastisch bedoeld was.
Kan me namelijk geen toertochtje met Porsches herinneren waarbij iedereen zich netjes aan de max. snelheid heeft gehouden.
(en nu maar "hopen" dat ze dit in Friesland niet lezen)
_________________________________________ Racefun events
|
22 apr 2008 20:39 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Autobahnrasen voorbij Enschede wellicht (OK, niet aan adviessnelheid gehouden, maar ook geen limiet overschreden, althans buiten Neerlandsch grenzen.
|
22 apr 2008 20:41 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Steve, die opmerking van mij had betrekking op het feit dat een paardenbezitter mij aansprakelijk wilde stellen omdat een (net niet meer) geblesseerd paard door de Porschecolonne volgens hem op hol was geslagen en nu weer geblesseerd was.
Dit vond plaats bij de Hoeksche Waardrit in 2006.
Olaf refereerde hier eerder in het topic aan:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 1&t=578414
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
22 apr 2008 20:51 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Had het al eens eerder teruggevonden op het forum
Tijdens deze rit was er ook een paardenkoets op de weg, heb gewoon gestopt om die door te laten met dat artikel nog in het achterhoofd
|
22 apr 2008 20:55 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Even wat aangepast, zodat de reputatie vanhet forum niet naar de naar de Filipijnen gaat!
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 22 apr 2008 21:33, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 apr 2008 20:58 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Toen wer een paarderkar langs kwam zijn we in snelheid gezakt tot 10 KM/H
|
22 apr 2008 21:01 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Je had het gas erop moeten houden.
Paarden horen in de weide of op brood.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
22 apr 2008 21:07 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Wel lekker weer daar
|
22 apr 2008 21:08 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Daar heb je gelijk in
|
22 apr 2008 21:17 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
geintje Gert.....geintje......
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
22 apr 2008 21:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, er is een verschil tussen "iets te hard" en "aanzienlijk te hard"... Ik hoop eerlijk gezegd dat mensen zich met mijn rit (blijven!) gedragen, want wat mij betreft zal ik een ieder die zich misdraagt gewoon weren uit een volgende rit.
Even een serieuze noot: Een persoon die een rit organiseert steekt daar redelijk wat tijd en moeite in. Als dan een of andere onverlaat het nodig vindt om gruwelijk hard te "knallen" op een plek waar dat niet kan (en als je ergens onbekend bent, kan het dus bijna nergens!), vind ik dat heel jammer en bijna een belediging tot de organisatie.
Overigens, ik bedoel hier niemand mee, heb bovenstaande filmpjes NIET gezien, maar hoop dat mijn strekking duidelijk is.
Een Porsche is gemaakt om snel te rijden, iets wat niet gelijk is aan hard rijden! (overigens KUN je in een Porsche ook gewoon rustig rijden, echt, moet je eens proberen! )
|
22 apr 2008 21:35 |
|
|