Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 16:35

Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Zymol of een ander poets product? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Dat vind ik een leuk idee Peter!

Hier in Valkenburg is genoeg te beleven / zien om de dag(en) lekker om te krijgen, of anders is bijv. een dagje Maastricht of iets dergelijks een leuk alternatief. Hotels en pensions genoeg waar je voor niet al te veel geld kunt overnachten.

Als de moderators hier geen probleem mee hebben, ga ik een leuk programma / pakket samenstellen om tegen een gereduceerde prijs aan jullie PF-leden aan te bieden.

Wat betreft prijzen op de website: Daar heb ik bewust voor gekozen. Ik merk dat veel mensen slechts een vergelijk maken in prijs, en vanuit daar verder selecteren. Het precieze verschil qua aanbod en werkwijze zien ze vaak niet.

26 apr 2008 18:44
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
BartCCC schreef:
Als de moderators hier geen probleem mee hebben, ga ik een leuk programma / pakket samenstellen om tegen een gereduceerde prijs aan jullie PF-leden aan te bieden.

Bart, je komt erg deskundig over en jouw insteek was niet commercieel, prima.
Ik stel voor dat de mensen die écht geïnteresseerd zijn via PB contact met jou opnemen vwb een poetsbeurt, lijkt me niet moeilijk.

We staan hier geen reclames toe Bart, zelfs als anderen je vragen om aanbiedingen en het niet jouw eerste intentie was. We kunnen nu eenmaal niet het ene wél , en het andere niet toelaten...hoop dat jij en de mensen dit kunnen en willen begrijpen.

Jurgen

26 apr 2008 21:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Bedankt voor de nette reactie Jurgen, wat je noemt is natuurlijk begrijpelijk en ik zal me hier zeker aan houden. Lijkt me niet meer dan logisch.

Ik zal een leuke behandeling gaan samenstellen. Van geïnteresseerde ontvang ik graag een PB'tje en dan komt het dik in orde. Vermeld aub meteen even het type Porsche, indien een cabrio ook aub aangeven, en welk soort interieur (leder / stof /..). Dit om de juiste behandeling door te sturen natuurlijk.

26 apr 2008 21:31
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4