Auteur |
Bericht |
Sjonnie
|
Laat duidelijk zijn dat dit een uitstekende site is, vooral over P natuurlijk, maar ook andere min of meer gerelateerde onderwerpen komen ruim aan bod. Zeer veel respect voor elkaar en vriendschap onderling, een uitstekende sfeer, volop info. Proficiat voor alle mensen die hier heel veel tijd in steken. Ik kom elke dag eens langs.
Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 04 apr 2004 11:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 feb 2004 12:41 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Cheers
|
01 apr 2004 3:46 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Super, en ontzettend verslavend
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
01 apr 2004 7:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Voor mij de ultieme reden toch maar een keer dat geneuzel met ADSL te regelen. a. Kan ik dan ook de filmpjes zien die hier steeds komen (wat is een goeie viewer? Ik word gek van dat gebuffer waardoor die filmpjes steeds effe stil staan. PC zou het moeten aankunnen) en b. Ik werd gek van die 100 euri per maand aan analoge tikken...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 apr 2004 8:38 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Gebruik in de meeste gevallen "gewoon" de Windows Media Player en heb geen problemen met buffering.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 apr 2004 10:29 |
|
|
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
Ik ben zeker content met het forum. Ik zal en wil niet elke dag berichtjes schrijven, maar kijk zeker 1 keer per dag of er nog leuke dingen vermeld staan.
Misschien komt er nog wat uitbreiding in de harde kern ,deze mag nog wel wat breder worden.
verderPrima.
Greetings,
Marcel.
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
02 apr 2004 22:41 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Daar begin je al aardig tot te behoren hoor (toe te behoren?)
Binnenkort maar weer es een AC'tje met koffie pakken heren?
|
02 apr 2004 23:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Verbeter de "wereld", begin bij jezelf.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 apr 2004 12:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Master of the one-liners
|
03 apr 2004 12:22 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Tis idd een verslavend iets Is t eerste wat ik doe als men pcee opgaat ... ff nieuwe posts chekke ...
eneuuu die harde kern ... dat komt wel snor ...
Dirk
|
04 apr 2004 1:08 |
|
|
Bernardo
911 SCZoetermeer
|
Helemaal mee eens, met name de respons en vele goeie tips & info van de meer "ervaren" porscheliefhebbers.
Gaandeweg krijg je meer en meer beeld over je eigen automerk
gr.
Bernardo
_________________________________________ Carpe Porsche
|
04 apr 2004 10:37 |
|
|
janneke en lei
964 C 4int zuiden
|
heel leuk forum .ben gelijk lid geworden om er vanalles te lezen en te reageren .
sjiek
28 jun 2004 8:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Kan dat dan
Ik vind het nog steeds een goed forum, soms een beetje te veel ge-OH over klokjes en andere perenkisten ... maar wel met een grote dosis humor. Lekker makkelijk te lezen, aangezien het merendeel van de vragen, quotes en commentaren in het Nederlands worden gegeven
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
28 jun 2004 8:52 |
|
|
janneke en lei
964 C 4int zuiden
|
Kan dat dan
euhhh ja denk ik
28 jun 2004 8:55 |
|
|
Peter 3.2
911 3.2 Carrera model 1989Den Haag
|
Site is best ok, alleen ff wennen aan de opbouw!!
Peter 3.2
_________________________________________ ""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson
|
28 jun 2004 11:45 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Moest ik ook, maar na zo'n paar maanden weet je niet beter. Het leuke is dat je een eigen fotogallerij kunt creëren inclusief foto's van je eigen P.
Verder wordt het nog leuker indien je na een toertocht (of weekend) weet welke gezichten er bij de avatars horen.
Tenslotte het slappe ge-OH : geweeeeeeeeeeeeldig.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
28 jun 2004 21:45 |
|
|
Anonymous
|
mijn mening over deze site:
helemaal top
nuttig
leuk
verslavend
enige minpuntje: ik werk alleen maar op Macintosch en niet op PC
Ik kan vrijwel alles op deze site maar krijg het alleen niet voor elkaar om de witte vakjes aangeklikt te krijgen op geen van mn macs
Ik heb hier nog wel een PC staan maar de HD heeft een tijdje geleden de geest gegeven en mn briendin heeft er 2 weken aan gekloot en ik 1.5 uur en heb het opgegeven en begin niet meer aan PCs ik houd het liever bij mn macs dus kan niet checken of ik dat probleem ook heb als ik via een PC inlog maar dat zal wel niet.
Misschien het enige minpuntje aan het script van dit forum? en misschien dat het aangepast kan worden?
|
20 nov 2004 17:54 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
en leuk om weer eens een nieuwe header te zien
_________________________________________ Got coffee?
|
22 nov 2004 15:52 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Ja en ik vind het wel een mooie header
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
23 nov 2004 16:32 |
|
|
Anonymous
|
Terugkomend op het berichtje dat ik hierboven schreef kan ik vermelden dat he probleem met de vakjes zich alleen voordoet indien in mn profiel de forumstijl staat op: Blue3D indien ie op de andere stijl staat dan heb ik het probleem niet.
|
23 nov 2004 17:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Zou ik hem op de andere stijl zetten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 nov 2004 21:40 |
|
|
Anonymous
|
Yo bedankt Horn.
Ik had al het plan om al m'n mac's buiten te fl*kkeren en een nieuwe PC te gaan kopen
|
23 nov 2004 22:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Niet doen, ben blij je van dienst te kunnen zijn
|
23 nov 2004 22:41 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Fo,
Ik had je pb ook al gelezen. Bedankt voor je bericht.
Er zitten idd verschillen in de twee "styles" kwa compatibiliteit. Ik moet elke "style" dan ook apart behandelen. Ik heb ze zelf niet ontworpen en moet hier een keertje nader naar kijken.
Het ligt er ook aan welke browser je gebruikt
Het is allemaal behoorlijk complex voor mij
Groeten,
Shark
|
23 nov 2004 22:49 |
|
|
Anonymous
|
Bedankt Shark, maar maak je niet druk over een eigenwijs rakkertje dat alleen maar op Mac's werkt, ik maak wel gebruik van Horn zn tip.
|
23 nov 2004 22:54 |
|
|