Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Genomen tijdens een rally op Paasmaandag.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
26 apr 2008 0:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoezo 'geweldig plaatje'? Gewoon weer eens zo'n oude auto met pech langs de kant
ik vond die foto van je speedster van achter in dat bomenlaantje erg gaaf. kan hem niet meer vinden. met jou en linda.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 apr 2008 7:06 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Bedoel je deze?
Dit vind ik persoonlijk ook een geweldige foto.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 apr 2008 8:24 |
|
|
PeterDorr
911/996 C4 Cabrio, Automaat 3,6 ltrSoest
|
Jongens HELLUP !!
Ik krijg gelukkig heel veel reacties op dit plan , zowel rechtstreeks, als op het forum als via Pb's. Maar ik kan het nu al bijna niet meer uit elkaar houden wie nou wie is en met welke auto hij nou mee doet en zo.
Dus driewerf ALSJEBLIEFT, stuur een gewoon mailtje met je naam, je type Porsche, je woonplaats en een (of meerdere) fotootjes naar peter@fotoclubsoest.nl als je mee wilt doen met de shoot.
Sorry, maar ik heb naast ruim, 20 enthousiaste Porsche reacties ook al 25 reacties van modellen en visagisten en het is anders echt ondoenlijk om het nog uit elkaar te houden omdat ik dan steeds al de fora af moet struinen .
Alvast enorm bedankt,
Peter
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
Nou, sinds mijn 911 weet ik het, hij had het mooi fout.........
|
26 apr 2008 8:46 |
|
|
horn
PF #57
|
yep zegmaarmaurice, díe bedoelde ik. briljante foto! en dan iets aangepast...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 apr 2008 8:54 |
|
|
PeterDorr
|
IMHO ik vind de aanpassing niet echt een verbetering. Vind die met de achterlichten van de voorganger in verte mooier. Maar ja, fotografen zijn nog kritischer op elkaar dan P rijders hoor. Dus no offense
_________________________________________ Mijn vader zei altijd: Het hebben van de zaak, is 't einde van t vermaak!
|
26 apr 2008 9:03 |
|
|
horn
PF #57
|
ieder z'n meuk. none taken. vind overigens die achterlichten ook niet het probleem, meer die twee sets koplampen aan de rechterkant.
|
26 apr 2008 9:07 |
|
|
PeterDorr
|
Nou dat vind ik op mijn computer eigenlijk best wel meevallen
Groeten, Peter
|
26 apr 2008 9:40 |
|
|
Lydia
|
Lijkt mij ook wel leuk. Op voorwaarde dat er géén vrouwen met naaldhakken over mijn auto gaan hangen ...
|
26 apr 2008 23:58 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, gisteren zat het weer redelijk mee, net niet genoeg om een blauwe hemel te krijgen, maar aan de andere kant was dat misschien ook wel weer mooi
Terzijde, denk dat het uitdagender/moeilijker/mooier is, om gewoon mooie foto's van auto's te maken, dan dat er dames bij moeten. Echter, da's de keuze van Peter, en gezien het zijn kalender is
|
27 apr 2008 11:33 |
|
|
Lydia
|
Waarschijnlijk komt er één heer, bij de mijne ...
|
27 apr 2008 16:09 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
_________________________________________ "There is no substitude"
|
27 apr 2008 21:25 |
|
|
Lydia
|
Oeps ...
|
27 apr 2008 21:44 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
| | | | PeterDorr schreef: Jongens HELLUP !! Ik krijg gelukkig heel veel reacties op dit plan , zowel rechtstreeks, als op het forum als via Pb's. Maar ik kan het nu al bijna niet meer uit elkaar houden wie nou wie is en met welke auto hij nou mee doet en zo. Dus driewerf ALSJEBLIEFT, stuur een gewoon mailtje met je naam, je type Porsche, je woonplaats en een (of meerdere) fotootjes naar peter@fotoclubsoest.nl als je mee wilt doen met de shoot. Sorry, maar ik heb naast ruim, 20 enthousiaste Porsche reacties ook al 25 reacties van modellen en visagisten en het is anders echt ondoenlijk om het nog uit elkaar te houden omdat ik dan steeds al de fora af moet struinen . Alvast enorm bedankt, Peter | | | | |
Ik weet misschien een oplossing, hou jij je bezig met de inschrijvingen van de porsches met foto en locatie... zal ik de reacties van modellen en visagisten overnemen! Kwestie van taken te verdelen hé.
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
27 apr 2008 22:36 |
|
|
PeterDorr
|
Guys, ik zoek naast de vele hele mooie modellen die zich al aangemeld hebben nog naarstig naar 1 of 2 circuituitvoeringen en natuurlijk nog een liefhebber die zijn Carrera GT op een pagina van de kalender wil zien prijken.
|
28 apr 2008 10:00 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 apr 2008 10:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja. Wie is die motoragente die hem aan de kant zet?
|
28 apr 2008 21:39 |
|
|
Lydia
|
Daar heb ik nou altijd van gedroomd, om zo'n patser in een Porsche op de bon te slingeren !
Geintjuh!
|
29 apr 2008 6:11 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
|
29 apr 2008 7:39 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Ik zal u moreel én logistiek steunen PEF. Geef maar door waar en wanneer die (mo)dellen langskomen
Op een kalender mag een mooie Cayman S niet ontbreken vind ik trouwens
En een 996 Carrera 4 van bijvoorbeeld 2OO2. Liefst een lapisblauwe
|
29 apr 2008 12:16 |
|
|
SPEEDMAN
|
|
03 mei 2008 14:44 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Niet mijn Porsche!
Heb 'm wel een aantal dagen tot mijn beschikking gehad.
Foto is gemaakt door mijn (bijna) buurman Peter Terpstra.
www.digi-shape.nl
Briljante foto vind ik.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
03 mei 2008 19:28 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
En gelijk heb je Erick, goeie fotograaf!
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
12 mei 2008 22:48 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Hey Do,
Wil je wel even die rode stickers eraf halen, en er met spoed andere rode op plakken.
Laterzzzzz
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
13 mei 2008 8:59 |
|
|
zuugnap
|
Was afgelopen weekend nog even naar een verlaten Zandopslag
getuft ff paar shoots gemaakt! hier 1 ervan...
kon gelijk daarna weer de purs wasse!
|
13 mei 2008 19:00 |
|
|