Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ze hebben het weer spannend gemaakt, Paul. Toch weer gelukt. Veel plezier bij het ophalen en ik ben benieuwd naar "De Golf" in het echt 
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
25 apr 2008 8:13 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
25 apr 2008 8:33 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Even voor de duidelijkheid, volledigheid en om misverstanden te voorkomen: die lichtblauwe in het plaatje is dus géén Speedster, maar een Convertible D (van 'Drauz')... 
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
25 apr 2008 9:07 |
|
 |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Just in Time ppp...super!! we wensen jullie een veilige en leuke trip 
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
25 apr 2008 9:24 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Uniek, veel rijplezier in je "carrerakiller"  . Heerlijk trouwens, dat Deens getint Engels 
|
25 apr 2008 12:52 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Weet niet wat er met je Quote is misgelopen, maar de tekst in de quote komt niet van mij, en dat het geen Speedster is zullen de meeste onder ons nu toch al wel weten hoop ik.
Vermits de 356 mijn favoriet is wel ik wel even voorkomen dat men hier gaat denken dat ik het verschil niet zou kennen tussen een Speedster, Roadster of Convertible D.
Maar bedankt voor de info 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
25 apr 2008 13:11 |
|
 |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ik dacht dat het een pic was van uw speedster Paul. Heb me toen blijkbaar vergist, en het was zelf zo laat nog niet. Nu heb ik ze al int echt gezien dus kan me niet meer vergissen. 
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
25 apr 2008 14:24 |
|
 |
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ziet er geweldig uit, Paul.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
25 apr 2008 14:31 |
|
 |
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Paul, prachtige wagen en veel plezier in Denemarken, en inderdaad, verwarming heb je niet nodig, gewoon een dekentje over je schoot...
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
25 apr 2008 21:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nope, was mijn quote. Deze convertible D is een heel stuk lichter qua kleur dan de Speedster van Pau. Hoewel ik dat een beauty van een auto vind, is deze hele lichte blauwe kleur mijn all time favourite! 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 apr 2008 21:39 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Paul:  *wauw*
(volgens mij een HEEL mooie set straks!)
|
26 apr 2008 15:18 |
|
 |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Soow, weer een hele mooie!
Veel plezier van/naar D'marken!
(maar dat zal wel lukken in zo'n auto  )
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
26 apr 2008 17:01 |
|
 |
ppp 356
|
Dit weekend dus even op en neer naar Denemarken geweest om de Coupé op te halen en moe maar voldaan thuisgekomen.
Vanmorgen de wagen naar de garage gedaan om nog enkele zaken ter regelen zodat de wagen morgen door de technische keuring kan.
Alvast enkele foto's van de wagen tijdens het opladen in Denemarken. De uitlaat die er op de foto onderhangt, is niet de definitieve, deze is enkel om door de keuring te komen en dan kan er morgen de originele op.
Het zal er om spannen, maar we hebben er goede moed op dat morgen alles goed gaat en we woensdagochtend kunnen vertrekken naar Denemarken.

_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
28 apr 2008 23:25 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Wat een beauty!!! Gefeliciteerd. Wat is er trouwens mis met die pijp?
|
28 apr 2008 23:27 |
|
 |
ppp 356
|
Te veel bling-bling, steekt er te ver uit, hangt te laag, heeft geen mooie sound is niet mooi rond/of slecht ovaal.
Voor de rest vind ik ze wel ok 
|
28 apr 2008 23:30 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
super
veel plezier in DK!
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
28 apr 2008 23:31 |
|
 |
F@RGO
|
Mooie pictures, die achteruitrijlicht, is dat mooi ingewerkt zeg.
Uitlaat is precies een uitlaat van ne moto.
|
29 apr 2008 7:40 |
|
 |
LeoH
Amsterdam
|
Heel fraai Paul. Ben benieuwd wanneer we hem live kunnen bewonderen.
Voor de Waterlandrit zou ik voor deze graag een extra plekkie vrijmaken 
|
29 apr 2008 7:49 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Je zou inderdaad zo kunnen bij de vrijdag avond meet van de civicclub in delft
Ik vind de vormen prachtig zo zonder bumpers.
Succes vandaag en veel plezier morgen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
29 apr 2008 7:54 |
|
|