Klaas, heb je thuis je Porsche binnen, buiten en/of overdekt staan? Heb je ook dat als je 's ochtends (in deze tijd) instapt, dat gelijk al je ramen beslaan en als het 's nachts gevroren hebt dat je ook aan de binnenkant moet krabben?
Dan is je auto van binnen te vochtig. Til je matten eens op en kijk eens onder die matten of er vocht ligt. Zijn je matten wellicht vochtig? Neem ze dan eens een paar dagen mee naar binnen en leg ze in de hal te drogen. Ik heb destijds zo'n vochtvreter in mijn auto gezet en dat hielp een hele hoop.
Als je auto buiten staat en hij blijkt vochtig te zijn is het belangrijk om te kijken waar dat vandaan komt. Rubbers goed, sluiten je ramen goed? etc etc
Het vocht is nl. ooit ergens vandaan gekomen. Als je daar de oplossing voor hebt, zou ik kijken of je de auto eens een weekje bij iemand in een verwarmde garage kan zetten. Of in je eigen garage met de deuren/ramen open en één of twee kacheltjes eromheen.
Zeker omdat je aangeeft dat je het hebt bij hevige regen, vermoed ik dat je ergens lekkende (raam) rubbers hebt. Die moet je eerst (laten) repareren en dan de boel weer droog zien te krijgen. Maar als je tijdens ritten in hevige regen hier last van hebt, durf ik te wedden dat je auto ook vochtig is 's ochtends vroeg.
Succes