Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 20:42

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
????? !!!!! BARBARA !!!!! ????? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
jeroenoop schreef:
Je weet zelf welke goed bedoelt zijn , en welke niet

Als dat zo was hadden we hier weer niet een soap van 9 blz...

03 mei 2008 9:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
10... :lol:

03 mei 2008 14:32
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
GVD, DOE ER EEN SLOT OP!! :evil: Volgens mij was dit voor mijn doen een serieus topic, maar jullie maken er weer een rotzooi van. De verkoop is niet doorgegaan, Coen had niet genoeg geld, JA EN? ik kijk hem daar niet kwaad voor aan, en er zijn duizenden 924ers op de wereld waar hij naar zou kunnen kijken. Ik heb me 2 jaar geleden ook blind gestaard op een wagen die MISSCHIEN wel geen 4000 euro waard is. JA EN? Ik heb al gezegt dat ik mijn zaken voortaan zelf ga regelen, dat houwt in dat ik JULLIE ook nix meer vertel of vraag. Jullie nemen me, buiten een paar mensen om, toch niet serieus, mede omdat jullie me niet kennen en niet WILLEN kennen blijkbaar. Ik heb veel te veel getwijfelt, JA, dat is waar, en ook IK maak fouten, helaas veel te veel omdat ik nog jong ben, maar moet een mens daarvoor afgekraakt en bespot worden??? Porsche is altijd mijn droom geweest, en ik wil die droom niet kwijtraken, het is een onderdeel van mijn leven, een obsessie! Ik WEET dat het maar een auto is, maar het is wel mijn eerste auto, en daarbij ook naar mijn inzien een uniek exemplaar waar ik ook van andere mensen om heel veel goede dingen van gehoord heb.

Misschien ga ik wel vast werken bij Vezet, misschien ga ik wel een opleiding doen voor taxi, misschien wel terug naar school, facilitair medewerker worden. Ik heb het allemaal al uitgezocht, ik hoef me alleen in te schrijven. Een kleine stap naar een waarschijnlijk betere toekomst. De 924 kan bij de dealer staan, Ronald gaf me zijn woord dat hij daar goed terecht is, en dat ik hem desnoods altijd kan pakken wanneer ik er zin in heb. Ik ben er Ronald erg dankbaar voor. Een ander was er niet op gekomen. En mijn ouders hebben van de week gezegt dat ze het geld niet gelijk terugbetaald willen hebben. Dus.. probleem opgelost. Mag er nu een slot op? Of beter, haal het hele topic maar weg, dan heb ik hier tenminste mijn rust en jullie ook.

03 mei 2008 18:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Goed, laten we 'm maar op slot gooien dan. Het hele topic draait tenslotte om jouw doen en laten.

De rode draad in bijna álle posten is duidelijk...hoop dat je het oppikt.

Hang niet de drama-queen uit...een auto is maar een auto en er zijn écht belangrijker zaken in je leven hoop ik.

Typisch een reactie van jou als je denkt dat "bijna iedereen" je belachelijk wilt maken, terwijl verreweg de meesten jou oprecht van goede raad proberen te voorzien...hoop dat je dat gaat inzien!

Sterkte met een evt nieuwe baan/opleiding ; neem een beslissing en ga er dan voor.

03 mei 2008 19:03
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Hulde voor de man die bovenstaande jippie. Afbeelding

03 mei 2008 19:52
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10