Auteur |
Bericht |
zuugnap
|
Moet TOpic NUt Hebben ???
Moet een Topic altijd een nuttige waarde hebben? of
wat zijn de bevindingen? Hoe denken jullie erover
Voor mij om te beginnen is het een samenkomen van mensen
met zelfde startende interesse en de daarbij lineair lopende bijzaken
die ook voor ontspanning zorgen en niet op de eerste plaats
"de psyche op te blazen tot een hoger bewustzijn".
( wel snel zijn anders gaat t dicht )
Laatst bijgewerkt door zuugnap op 06 mei 2008 21:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 mei 2008 18:04 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Tuurlijk niet,we moeten ook de kans hebben,nu en dan de grootste onzin uit te kramen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
06 mei 2008 18:14 |
|
|
Graaf
NB
|
mag van mij wel een PORSCHEforum blijven voor de rest pak ik de Libelle wel
|
06 mei 2008 18:23 |
|
|
Graaf
NB
|
phew ! ben blij dat ik het een keer niet met je eens ben
|
06 mei 2008 18:32 |
|
|
zuugnap
|
Hmmm ik lees de draadjes die mij introdusant lijken voor de
rest doen ze maar toch? ... binnen de perken van het fatsoensnorm!
Laatst bijgewerkt door zuugnap op 06 mei 2008 20:10, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 mei 2008 19:20 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
De avond is nog niet om
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
06 mei 2008 19:27 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
was ook een bedankje... en dat vond ik nou juist wel weer leuk!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
06 mei 2008 20:29 |
|
|
zuugnap
|
Was jij nu de enige die het doorhad dat ik een geste deed naar het
forum en hun moderators? hmmz zal het bij de 2000 erbij zetten
dat ik de mensen wil zeggen dat ik het een zeer prettig forum
vind en degene die dit mogelijk maken! mja moet wel nut hebben
|
06 mei 2008 21:07 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Re: Moet TOpic NUt Hebben ???
Dat hangt ernstig af van de categorie. Technische forums lenen zich niet echt voor flauwekul. Maar als alles nut moet hebben, dan kun je wel een hoop posts schrappen...
En vermaeck... dat is op zich ook weer nuttig...
|
06 mei 2008 21:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Sluit me aan bij bovenstaande, en ook dit topic gaat weer in Overige Zaken... Wellicht is het een idee, om een klein beetje rekening te houden met het plaatsen van topics?
Enne, een KLEIN beetje nuttig mag wel. Overigens, deze "discussie" is inderdaad al 100x gevoerd, en zoals een wijze oude chinees altijd zei: "Het is hier geen democratie!"
(mijn mening: het is een PORSCHEforum, tuurlijk zijn er soms dingen die gerelateerd zijn, maar probeer wel enigszins in de buurt van het automerk te blijven toch?)
|
06 mei 2008 22:41 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Sluit me bij de vorige twee sprekers aan.
En als je dan toch iets nutteloos wilt posten....
Nutteloos forum!
of
Totaal Nutteloos
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
06 mei 2008 22:50 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 mei 2008 23:27 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
moet inderdaad enige relatie hebben. Anderzijds vind ik het mooie aan dit forum dat het heel actief wordt gebruikt en er (dus..?) ook meer persoonlijke reacties dan wel nuanceringen worden geopperd (tuurlijk, soms zijn de nuances juist ook weer ver te zoeken ). Kijk ook wel eens op het Volvo forum. Best leuk, maar daar mis ik dus echt de snelheid, de emotie en het persoonlijke element. Juist het persoonlijke karakter van dit forum maakt het ook weer erg interessant!
|
07 mei 2008 8:23 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Een beetje wat je verwacht van Volvo-mensen, dus?
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 mei 2008 8:53 |
|
|
zuugnap
|
Hv , de juiste snaar.... tja volvo forum es loere , denk ook dat
porsche owners ander type in zich herbergen ook gekleurd maar
ook zeer onderscheidend in karakter , maar wel met karakter
|
07 mei 2008 8:59 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Enige relatie met Porsches vind ik wel noodzakelijk, maar af en toe een `geintje` moet kunnen.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
07 mei 2008 10:05 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
De kunst bestaat erin je privéleven en alles daarrond op een nuttig "gerelateerde" manier te betrekken in al je Porsche posts
Overigens heb ik geen echte problemen met niet zo direct gerelateerde zaken. Wat me niet interesseert lees ik niet.
|
07 mei 2008 10:47 |
|
|
P-911
964 C2
|
"Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft."
|
07 mei 2008 11:30 |
|
|
Wimpie77
|
Afgelopen weekend heb ik echt
Was zo
maar nu ben ik
Van de enige die
Dus ging het en van
_________________________________________ * * *
|
07 mei 2008 11:37 |
|
|
Ome Sander
|
Grappig. Ik heb een keer in een Volvo gezeten, en ik had precies hetzelfde gevoel!
|
07 mei 2008 17:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
In de verkeerde Volvo gezeten ...
"On-Topic", dat het "overige zaken" is, wil niet zeggen dat alles dus maar gestart kan worden. Is een beetje hetzelfde dat men "vrijheid van meningsuiting" nog wel eens wil verwarren met "alles kunnen en mogen zeggen".
Enne, nut, tja, wat is nut, sommige posts zijn echt nutteloos
|
07 mei 2008 20:46 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
nee natuurlijk niet. Mijn god zeg. Wat is er uberhaupt nuttig aan dit hele forum? Als we onszelf serieus gaan nemen zijn we wel een stel heel zielige rakkers bij elkaar. Aan een Porsche is sowieso al helemaal niets nuttigs. Het is alleen maar leuk.
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
07 mei 2008 21:51 |
|
|
Wimpie77
|
En als je dan toch iets niet nuttigs te melden heb, kan je dat hier doen!!!
Bijvoorbeeld je 1000ste post op het Porscheforum!
Daarvoor wil ik een heleboel mensen bedanken om te beginnen met mijn ouders, zonder hun was ik er niet. En mijn zusje die nu het lievelingetje van mijn ouders is. Ook mijn ontzettend lieve, begripvolle, enthousiaste TOTMBO en mijn zoon Noah die nog meer geniet van een startende P als zijn vader! Uiteraard wil ik ook het Porscheforum bedanken waar ik al mijn zin, onzin, vragen en antwoorden kwijt kan! En uiteraard Erwin van Renntech niet vergeten die mijn P heeft gekeurd en waar mijn salaris elke maand keurig wordt gestort! Ik heb geen last van die kredietcrissis...
Eigenlijk kom ik woorden te kort, maar hier ga ik het dan toch bij laten! Ik hoop nog vele jaren op dit forum aanwezig te kunnen zijn en ik hoop uiteindelijk ook mijn collectie P's te kunnen uitbereiden! Ik ben nu moe, maar voldaan! BEDANKT!
_________________________________________ * * *
|
10 okt 2008 14:11 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Ik vind het wel fijn als een forum niet 100% nuttig is, als ik 100% nuttigheid wil neem ik de boeken er wel bij.
Voor mij is het forum 95% vermaak, 5% nuttigheid.
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
10 okt 2008 14:44 |
|
|
horn
PF #57
|
kan jij die 5% aangeven? @ Wimpie - gefeliciteerd. Get a life.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 okt 2008 14:53 |
|
|