Auteur |
Bericht |
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Even voorstellen... /deleted/
/deleted//deleted/
Laatst bijgewerkt door ThijsOverdeVest op 28 maart 2017 10:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 mei 2008 11:11 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Welkom op dit fotografenforum, Thijs.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
07 mei 2008 12:17 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Hi Thijs,
Welkom hiero. Mooie foto's.
Die foto van die blauwe heb ik hier al eerder voorbij zien komen. Dus je foto's circuleren op het web Succes met je hobbie.
|
07 mei 2008 15:36 |
|
|
Melvin19
|
goed idee gast
en thijs welkom hier
|
07 mei 2008 15:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Wazige foto's maak jij .................. wij staan op de 2e foto links voor dat zwarte geval.......
Welkom
ik heb inderdaad ook al wat spotfoto's gezien van je ..... en die waren opzeker ok
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
07 mei 2008 17:30 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Mooi plaatje!
HDR?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
07 mei 2008 20:23 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Wat bedoel je met wazige foto's? Dat de auto scherp is maar de achtergrond bewogen? Dat is juist een speciaal effect op de foto's, om meer beweging te speculeren in de foto... Vind je dat onder doen aan de kwaliteit van de foto's dan?
En @ Marc: Het is geen HDR... gewoon bij een 'normale' foto een beetje met highlights gespeeld
|
07 mei 2008 22:43 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
welkom op het forum Thijs
|
07 mei 2008 23:14 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, Belgiƫ
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
07 mei 2008 23:20 |
|
|
PassionForAg
Droombolide is een Porsche 993 :-)Wierden
|
Een bekende Thijs! Welkom.
_________________________________________ Als je elke ochtend je teen stoot aan je nachtkastje, dan verplaatje je het kastje. Ben je ontwerper bij Porsche, dan ga je de teen opnieuw ontwikkelen...
|
07 mei 2008 23:27 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Thijs Over de Vest,
Welkom hier!
Vindt persoonlijk dat je er erg mooie foto's tussen hebt zitten.
Gezien ik in Rotterdam woon, zou je het wellicht leuk vinden om over enige tijd een keer photshootje te doen van mijn P?
En zelf nu natuurlijk hard sparen om snel een eigen P te kunnen kopen over aantal jaartjes!
@Marcel: Moet toch prima zijn, scooternozum hier Heb je mij nog kunnen vinden in je bestand?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
08 mei 2008 13:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
ik bedoelde het als een geintje de P-foto's zijn zeer goed zoals ik boven al had geschreven alleen mijn persoon is niet te zien
( betekend dat je het niet te serieus moet nemen)
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 mei 2008 17:13 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
| | | | Jasje Dasje schreef: Thijs Over de Vest, Welkom hier! Vindt persoonlijk dat je er erg mooie foto's tussen hebt zitten. Gezien ik in Rotterdam woon, zou je het wellicht leuk vinden om over enige tijd een keer photshootje te doen van mijn P? En zelf nu natuurlijk hard sparen om snel een eigen P te kunnen kopen over aantal jaartjes! @Marcel: Moet toch prima zijn, scooternozum hier Heb je mij nog kunnen vinden in je bestand? | | | | |
Dat lijkt mij erg leuk! Met dit mooie weer moet het wel lukken
Trouwens geen scooter voor mij... Vind ik een beetje geldverspilling op dit moment; liever twee jaartjes langer fietsen en gelijk voor de auto gaan
|
08 mei 2008 17:40 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, Belgiƫ
|
Welkom hier!
Erg knappe foto's zeg
|
08 mei 2008 17:57 |
|