Een reactie van deze 968 rijder:
Ten eerste ik ben ook heel huiverig geworden voor bijkomende reparaties of het kopen van een gebakje. Het hangt natuurlijk geheel af van je budget wat je wil spenderen.
Mijn introductie 2 jaar geleden
Anyway ik heb destijds de 968 gekocht om Porsche te blijven rijden toen ik van plan was om de 911 te restaureren, vanwege deze bodemloze put heb ik hier toen afstand van gedaan.
Ik heb destijds ook een overweging gedaan welke auto het beste was voor een relatief laag budget maar met een grote betrouwbaarheid. Motorisch zijn de 968 modellen zeer betrouwbaar. Elke 80 DKm zijn juiste onderhoud geven (Distributie etc.).
Qua rij eigenschappen en luxe is de 968 een zeer confortabele auto om dagelijks mee te rijden. De prestaties zijn ook niet ver van een 911. De belevenis daarintegen is wel erg verschillend.
Mijn mooie 968 is inderdaad te koop, maar dan niet meer 'publiekelijk'. Het voordeel van deze auto is dat ik onlangs een aardige duit aan onderhoud heb uitgegeven (
Renntech). De auto staat er dan ook weer technisch zeer goed bij. Alle punten en extra die destijds bij de AKK naar voren zijn gekomen zijn hersteld. Dit zijn bedragen die je als verkoper niet meer terug ziet maar als koper in je zak kan steken.
Het nadeel is dat ik in Noorwegen zit en de auto in Friesland