Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 17:34

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Prijzenoorlog autoverzekeringen. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 cabrio mk2 zw/zw
Ouderkerk aan de Amstel
Bericht Prijzenoorlog autoverzekeringen.
Zag net een artikel in de telegraaf over autoverzekeringen.Advieskantoor PMA gaat samen met een grote verzekeraar een prijzenoorlog voeren(premies die 40 tot 50%)lager zijn.Heeft iemand verder al iets gezien of gehoord?Evt een website?Moet voor ons toch ook gunstig zijn?

16 mei 2008 10:52
Profiel
Bericht 
ze hebben mij nog niet aangeschreven ... zou wel leuk zijn 50% off :lol:

16 mei 2008 10:53
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht 
Net op de site gekeken: "Helaas is de catalogusprijs te hoog om online een offerte te geven" :D

Ik vrees dus dat deze soep minder heet gegeten gaat worden.

Meer algemeen is mijn ervaring dat goedkoper heel vaak kan, maar er dan wel wat ingelevert moet worden. Inzittende verzekering, sleepregelingen bij ongevallen, eigen risico inzake ruitschade of diefstal. Wellicht hoeft iemand dat ook niet, maar vaak is er bij prijsverschil ook inhoudelijk een verschil. En dan heb ik het nog niet over de uitbetalingsellende van sommige bedrijven. :roll:

16 mei 2008 11:00
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
lees en huiver :roll:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4003754/__Autobezitters_betalen_teveel___.html?p=12,1

en site PMA:

http://www.kiesautoverzekering.nl/

16 mei 2008 11:14
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
www.allsecur.nl heeft waanzinnig lage premies!

16 mei 2008 15:09
Profiel
PorscheForum Rakker
928 S4 '91
Bericht 
aleh schreef:

Net ingevuld voor mijn P en ze waren 40% duurder dan mijn huidige verzekeraar ABN-AMRO (Niet bepaald een prijsvechter toch.). Dus dat valt wel flink tegen. :roll:

16 mei 2008 15:41
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Afbeelding

:mrgreen:

16 mei 2008 17:17
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Neem eigenlijk de moeite niet meer, om dit soort verz. naast elkaar te gaan leggen ...

... tot nu toe, als ik al goedkoper verzekeren kon, waren er addertjes zoals: beperkte jaar-kilometrage, nachtclausule, alarm klasse "veel" met track & trace, etc. etc.

Mocht een van de heren Verzekeraars hier meelezen :arrow: doe maar 'ns 'n voorstel :idea: :wink:

16 mei 2008 17:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht 
Bij Diks is ook een actie en een handige premievergelijking mogelijk. Wel stukje goedkoper maar geen woon-werkverkeer mogelijk... toch weer een addertje... :(

16 mei 2008 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
944-911Targa turbo look-911cabrio-944 S2-Boxster GT2 look
(belgie)
Bericht 
ik heb mijn Boxster nu 6 weeken en ben met 2 verzekeringen gaan aankloppen en heb 46% korting gekregen en betaal nu 414 € voor een jaar :lol:

16 mei 2008 21:41
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Da's in Belgie ... :wink:

16 mei 2008 21:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
aleh schreef:

valt wel mee, of eigenlijk tegen, 1350 euro AR, Ik zit bij Assicuro en betaal 800 euro AR....voor 993 targa

17 mei 2008 0:42
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
betaal bij diks ook 800 euro ar per jaar met 12k km p/jr. kreeg ook mails van ze dat de premie 'sterk omlaag kon'. toen ik informeerde 'gold dat niet in mijn geval'... :? :wink:

17 mei 2008 7:13
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Inderdaad ja. Online berekening bleek zelfs een paar euro duurder te zijn :shock:

Kreeg vandaag ook weer mail van Diks:

Geachte heer yohanv,

Deze week is zowel bij RTL Nieuws als in het Algemeen Dagblad aandacht besteed aan de voordelen van het oversluiten van overlijdensrisicoverzekeringen. Gesteld wordt dat klanten gemiddeld ruim EUR 7.000,- over de resterende looptijd kunnen besparen, maar dat het voordeel soms zelfs tot EUR 25.000,- kan oplopen.

RTL en het AD baseren zich op een onderzoek van Independer. In dat onderzoek wordt aangegeven dat nieuwe aanbieders de markt hebben opengebroken met forse premiedalingen als gevolg:

Volgens Independer blijkt dat voor 73% van de klanten oversluiten van een bestaande ORV voordelig is, en bij sommige verzekeraars de huidige polishouders 80% kunnen besparen

Kortom we betalen zeker overal teveel premie voor....
Vandaar die mooie gebouwen... :mrgreen: (Om maar op zijn hollands te blijven)

17 mei 2008 8:28
Profiel
Bericht 
horn schreef:
gold dat niet in mijn geval'... :? :wink:

hehe je bent ook apart geval Horn.... overigens wat was dan anders dan?

17 mei 2008 8:39
Moderator
PF #57
Bericht 
in mijn geval was de nieuwe verzekering 1300 euro per jaar... :shock: :? :roll:

17 mei 2008 9:49
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Da's zeker goedkoper. :shock: :wink:

17 mei 2008 10:09
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Bericht 
ik betaal bij Polis Direct ZESTIG EUROOTJES (60, sixty, sechzig, soixante, sesenta) per maand voor all risk inclusief no-claim beschermer o.b.v. 75% no-claim en elf schadevrije jaren.

Hun tactiek: vraag ergens anders de goedkoopst mogelijke offerte aan, laat die aan hun zien en ontvang dáár nog eens 10% korting op. Dus als je denkt dat AllSecur of welke nieuweling dan ook, goedkoop is: Polis Direct is altijd goedkoper. Ben je zelf werknemer van een BOVAG-bedrijf, krijg je nog eens 15% extra collectiviteitskorting. Bovendien hanteren ze een voorwaarden-garantie: kun je aantonen dat een andere maatschappij onder dezelfde omstandigheden een schade wél uitkeert, of méér uitkeert, dan past PD direct zijn voorwaarden aan en krijg jij alles vergoed... :wink:

17 mei 2008 18:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
één regel bij Polis Direct is dat ze cataloguswaarde tot 75 mille verzekeren, maar daarboven kun je vragen naar een product van hun moedermaatschappij Bovemij Verzekeringen ("Dealergarant"). Dan kunnen ze de auto gewoon daarin onderbrengen, maar wel onder het label 'Polis Direct'. Hebben ze bij mij ook zo gedaan.

17 mei 2008 18:54
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Heeft PD ook uitkering conform art.7:960BW (taxatatiewaarde) in de polisvoorwaarden opgenomen :?: :idea: :wink:
Steeds weer premies roepen/vergelijken zonder vergelijkbare polisvoorwaarden. :roll:

Zoals Olaf al schreef:
... tot nu toe, als ik al goedkoper verzekeren kon, waren er addertjes zoals: beperkte jaar-kilometrage, nachtclausule, alarm klasse "veel" met track & trace, etc. etc.

Mocht een van de heren Verzekeraars hier meelezen :arrow: doe maar 'ns 'n voorstel :idea: :wink:

8)

17 mei 2008 19:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:
Heeft PD ook uitkering conform art.7:960BW (taxatiewaarde) in de polisvoorwaarden opgenomen

:roll:

ik zeg hierboven al:

Bovendien hanteren ze een voorwaarden-garantie: kun je aantonen dat een andere maatschappij onder dezelfde omstandigheden een schade wél uitkeert, of méér uitkeert, dan past PD direct zijn voorwaarden aan en krijg jij alles vergoed

17 mei 2008 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
maar goed, deze topic over premies hebben we een maandje of wat geleden ook al gehad.

17 mei 2008 19:44
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Geloof jij écht dat ze de taxatiewaarde uit zullen keren in voorkomende gevallen als dat niet is opgenomen in de polisvoorwaarden :shock: . Bovendien: welke taxatiewaarde, want als het niet nodig is voor de verzekering zal taxatie zelden plaatsvinden volgens mij :idea: .

PS. Je kunt eigen berichten achteraf wijzigen / aanvullen. :idea:

17 mei 2008 19:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
och, gewoon een beetje goed uit je doppen kijken op de weg, heb ik de afgelopen elf jaar ook gedaan. :lol: Dan heb je die polisvoorwaarden helemaal niet nodig. :wink:

Ik weet in elk geval dat ze bij PD niet moelijk doen: géén nachtclausule of andere rare dingen

17 mei 2008 19:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
djtommi schreef:
ik betaal bij Polis Direct ZESTIG EUROOTJES (60, sixty, sechzig, soixante, sesenta) per maand voor all risk inclusief no-claim beschermer o.b.v. 75% no-claim en elf schadevrije jaren.

lijkt me niet echt een super deal voor een boxster, 720 euro voor een auto die vergeleken met een 911 maar de helft kost, moet beter kunnen, ik betaal bijna hetzlefde voor mijn 911....

17 mei 2008 20:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende