Is er een poetsmiddel of iets dergelijks om dof en licht gevlekt rubber (waarschijnlijk door eerdere poetsbeuren) van de bumpers weer een mooie zwarte kleur te geven?
Is speciale bumperspray voor. Doe ik ook m'n banden mee als ik ergens netjes voor de dag wil komen.... Kun je zelfs bij de Halfords komen meen ik.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
18 mei 2008 14:05
negenelfdriepunttwee
Heb je ook een merk waar je goede ervaring mee hebt?
18 mei 2008 14:13
cabrio wim
Motip mouse.
18 mei 2008 18:14
Airhead
1986 C1
Friesland
Welke "mous(s)e"bedoel je precies?
Tyre Foam 000554 van Motip?
Mijn rubber strippen langs kofferklep/bumper zijn nl. ook nogal vlekkerig.Vind die site niet echt duidelijk. http://www.motip.com
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
18 mei 2008 20:02
Justin
Porsche 964 C4
cockpitspray, kost 5 euro en bij elke autospeciaalzaak of gamma o.i.d. te koop, kan je op banden, dashboard en rubbers smeren. Wordt er weer shiney as new van. Elke tweedehands auto verkoper gebruikt dit.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
18 mei 2008 20:57
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum