Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 21:06

Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Prijzenoorlog autoverzekeringen. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Waar ben jij dan verzekerd?
Ik betaal 2% van de taxatiewaarde (ad 45k) + 7% assurantiebelasting voor mijn 993.

17 mei 2008 23:21
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Bericht 
Marcel schreef:
lijkt me niet echt een super deal voor een boxster

Boxster S
:x

18 mei 2008 1:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Marcel schreef:
ik betaal bijna hetzlefde voor mijn 911....

:shock: waar? ook zonder onhandige clausules etc.?

18 mei 2008 1:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Assicuro, enige clausule is dat ie 's nachts binnen moet staan, maar dat is voor mij geen probleem.

Ze hebben daar zoiets als "de vrienden van Assicuro", een stichting, kost je 100 euro per jaar krijg je nog eens 20% extra korting op alle auto's die je daar in de verzekering hebt

Dus
993 - 851 euro
Audi A6 3.0 tdi quattro avant - 1019 euro

Beide AR.

18 mei 2008 7:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Marcel schreef:
een stichting, kost je 100 euro per jaar Dus
993 - 851 euro

samen 951 euro dus?

18 mei 2008 11:37
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
nee, want die 100 euro moet je ook deels over de a6 rekenen. en als je op beide verzekeringen daardoor 20% extra korting krijgt, is dat voor de 993 een extra korting van 212,75 en voor de A6 een extra korting van 254,75 euro. Dus samen 467,50 euro - lijkt me een goed rendement voor een extra investering van 100 euro... :wink:

18 mei 2008 12:34
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Hmm - ik ben ook bij Assicuro verzekerd. Men heeft mij nog nooit over deze stichting verteld... Ik betaal EUR 1.174,40 (overigens wel inclusief inzittendenverzekering).

18 mei 2008 15:00
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
djtommi schreef:
Ik weet in elk geval dat ze bij PD niet moelijk doen: géén nachtclausule of andere rare dingen

Alleen jammer dat ze eventuele kapschade bij vandalisme niet vergoeden :cry:

18 mei 2008 15:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Sander993 schreef:
Alleen jammer dat ze eventuele kapschade bij vandalisme niet vergoeden :cry:

:shock:

ja, dat kan er wel staan en daar kun je jezelf inderdaad mee laten naaien, maar dan treedt hun 'beste voorwaarden-garantie' in werking: als JIJ kan aantonen dat een andere maatschappij onder dezelfde omstandigheden wél of méér zou uitkeren, dan passen zij direct hun voorwaarden aan.

Maar dan moet je wel zelf actie ondernemen en e.e.a. gaan uitpluizen. Maar dat lijkt me zo gepiept.

18 mei 2008 16:33
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
horn schreef:
nee, want die 100 euro moet je ook deels over de a6 rekenen. en als je op beide verzekeringen daardoor 20% extra korting krijgt, is dat voor de 993 een extra korting van 212,75 en voor de A6 een extra korting van 254,75 euro. Dus samen 467,50 euro - lijkt me een goed rendement voor een extra investering van 100 euro... :wink:

jij snapt het, maar daar had ik al geen twijfel over....

18 mei 2008 21:04
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
djtommi schreef:
ja, dat kan er wel staan en daar kun je jezelf inderdaad mee laten naaien, maar dan treedt hun 'beste voorwaarden-garantie' in werking: als JIJ kan aantonen dat een andere maatschappij onder dezelfde omstandigheden wél of méér zou uitkeren, dan passen zij direct hun voorwaarden aan.

Hé, die kende ik al ;). Klinkt heel leuk, maar ...... ken jij gevallen waarin met succes een beroep is gedaan op deze "clausule" :?: :idea:

18 mei 2008 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:
Hé, die kende ik al ;). Klinkt heel leuk, maar ...... ken jij gevallen waarin met succes een beroep is gedaan op deze "clausule" :?: :idea:

ah, Mister Negativo is er ook nog.

A: het is geen clausule, het is een garantie
B: ik heb hier een certficaat voor die garantie. Ai kwoot:

"Wij garanderen dat wij alles dekken wat een andere autoverzekeraar ook dekt. Ook al is dit bij Polis Direct in de polisvoorwaarden uitgesloten. De hoogte van een schadevergoeding is bij Polis Direct dus nooit minder dan bij een andere autoverzekeraar."

En daaronder nog een paar standaard spelregeltjes (Nederlandse verzekeraar, voorwaarden geldig op datum voorval etc.)

Mocht je het nog steeds allemaal niet geloven: 024 366 56 44. Ik ben namelijk niet hun tussenpersoon en kan niet overal antwoord op geven :idea:

19 mei 2008 8:58
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
In de ogen van een naïveling is een realist al snel een negativo. 8)

PD is mij niet onbekend. Meerdere auto's heb ik daar verzekerd gehad en mijn andere auto is dat nog. De "altijd 10% goedkoper"-garantie m.b.t. de premie maken ze inderdaad waar :thumleft: . Als het echter op het vertegenwoordigen van jouw belangen en/of uitkeren aankomt .....
Hierin is PD overigens uiteraard niet uniek. Met de door jou aangehaalde garantie is PD dat wel, vandaar dat ik deze i.c.m. ervaringen met gezond wantrouwen bekijk. :wink:

19 mei 2008 10:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
EriC4C schreef:
In de ogen van een naïveling is een realist al snel een negativo. 8)

:wink:

19 mei 2008 11:24
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
www.allsecur.nl is voor mijn Porsche inderdaad niet super goedkoop, maar voor de Jeep van mijn vrouw wel!

19 mei 2008 11:31
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
heb je ook ingevuld dat het de jeep van je vrouw is :mrgreen: :^:

19 mei 2008 20:25
Profiel
PorscheForum Rakker
944-911Targa turbo look-911cabrio-944 S2-Boxster GT2 look
(belgie)
Bericht 
zo te zien zijn de verzekeringsagenten in nederland nog grotere dieven dan hier in Belgie :roll:

21 mei 2008 0:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
danny porsche nr5 schreef:
zo te zien zijn de verzekeringsagenten in nederland nog grotere dieven dan hier in Belgie :roll:

wat dacht je van de belastingdienst=

21 mei 2008 0:08
Profiel
Bericht 
Wordt achterdochtig als verzekeraars gaan stunten met prijzen. Dat ligt niet in hun aard. Zal wellicht ten koste gaan van de dekking. :? Ben al jaren bij Achmea, echt tevreden ben ook niet. Maar je blijft bij je verzkeraar omdat je geen zin hebt in al dat geneuzel en uitzoekerij.

21 mei 2008 0:16
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
danny porsche nr5 schreef:

Ben der nog zo zeker niet van!
Mijn Boxster had ik wel proper verzekerd gekregen: 2012EUR voor omnium (all-risk).
Gelet op mijn leeftijd zeker niet mis. De 996 zat nu rond de 3.5k, reden waarom ik slechts een halve omnium aan +- 900EUR genomen heb.

Moto's -maar dan gaan we off-forum- daarvoor ben je beter af in NL.
Die dingen krijg je daar tenminste all-risk verzekerd ; hier was't 1043EUR aftikken voor burgelijke aansprakelijkheid (BA) en diefstal :shock: (was wel op mijn 20e, en met een YZF-R1 van 150pk...)

21 mei 2008 16:06
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Wat denk je van 500E voor het all-risk verzekeren van een Vespa snorscootert met een nieuw prijs van 2800E?

21 mei 2008 22:55
Profiel
Uden
Bericht 
dan heb je een goede dela denk ik, alshet inderdaad AR, dus +
schade en diefstal. IK ben nu in de markt voor de Derbi van mijn zoon, eergistern 16 geworden, brommer staat in de schuur, moet nog zijn certificaat halen. Beste wat ik heb kunnen vinden voor WA+ diefstal is 500E voor een brommer van 3500E, + schade is niet te betalen, dan kan ie hem in de 2 jaar dat ie hem rijdt, 1x totaal afschrijven.....

22 mei 2008 8:13
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Denk dat het vooral om de diefstal gaat die het zo duur maakt. Maar 20% van de nieuwprijs tikt wel aan. Zeker als je 16 bent!!

22 mei 2008 9:06
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Maarten schreef:
Wat denk je van 500E voor het all-risk verzekeren van een Vespa snorscootert met een nieuw prijs van 2800E?

± € 300 via Avéro Achmea (ken jouw postcode niet, dus berekening met willlekeurige postcode in A'dam en willekeurige leeftijd 28 ). :idea: :wink:

22 mei 2008 10:43
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Hij is op zich niet van mij maar de bestuurder is ouder en woont in een goede (als in bovengemiddelde) postcode. Zal het hem melden. Blijft trouwens nog veel poen...

22 mei 2008 11:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende