Auteur |
Bericht |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Wel, ik vertrek vanuit Gent, dat is : als ik kom en als ik alleen kom !
Het lijkt me nl. wel eens leuk, te zien aan het enthousiasme dat hier heerst
Ik laatr nog wel iets weten
|
26 nov 2004 16:10 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Mooie lange lıjst met deelneemers! Ik zıt nu ın Turkıje, maar kıjker mıjn agenda op na als ık terug ben ın NL. Heb er wel zın ın!
Groet,
Jeroen
|
26 nov 2004 17:11 |
|
|
Der Ferry
Beveren Belgie
|
Als je gaat ( en alleen) , wil ik zeker co-piloot zijn !
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
|
26 nov 2004 22:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Update tot op heden per email bevestigd:
# forumnick aantal mensen
1 horn 1
2 hoek0201 1
3 marcel 2
4 Andre 3.0 1
5 Sjonnie 2
6 ER 2
7 Jurgen 1
8 Sandra & Eric 2
9 Petr-996-C2 2
10 PaSCal 2
11 Peter 3.2 2
12 Hette 2
13 ErikE 1
14 RicardoP 2
15 HenkC2C 2
16 Spark 1
17 ms964 2
18 Jan A. 2
19 EriC4C 1
20 Gizmo 2
21 Mr. Book 2
22 John4S 2
23 Lou 2
24 Vinny 1
25 Brooklyn (Jack) 2
Kevin-GT 1
26 911 kompressor 2
27 Wijnand 2
28 Renntech 4
29 Roel 964C2 2
30 MarcelC2C 3
31 lex 986 2
32 Rene 2
33 Dabi 2
34 Remko 964 2
35 FS1 1
36 Tujboo Jaco 2
37 De Geus 2
38 SanderC2 2
39 Dirkie 2
39 auto's - 73 mensen: gezellig...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 27 nov 2004 8:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 nov 2004 0:27 |
|
|
Anonymous
|
Nou ik kom ook wel als mn P tegen die tijd nog niet verkocht is,
Al is het alleen maar om eens nader kennis te maken met Horn, ik mag zn humor wel, ik weet niet of ie mijn humor ook nog zo leuk vindt maar voor geinteresseerden oordeel zelf maar op:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=44370#44370
en lees dan het topic vanaf:
Geplaatst: Vr Nov 26, 2004 22:17Â
Edit EriC4C: Door op het document symbooltje links boven in het betreffende bericht te klikken verschijnt in de adresbalk de rechtstreeks link (url) naar dat bericht in het topic. In dit geval deze http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=44350#44350 dus.
|
27 nov 2004 1:56 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Horn ... hebbie mijn mail nie gekrege dan ...
|
27 nov 2004 2:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja natuurlijk wel, oude schweppes Agrum belg! Gewoon niet goed ingekopieerd van mij. Lijstje was iets veranderd doordat Ivo helaas moest afzeggen en heb toen vergeten jouw entry erin te zetten. Wordt meteen aangepast met mijn welgemeende excuses!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 nov 2004 8:06 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
27 nov 2004 8:26 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
en ik baal d'r nog van!!
|
27 nov 2004 18:01 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Da's jammer, want ik had het geluid van de G-pijp als alternatief voor een Cuprohr graag een keertje willen horen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 nov 2004 18:20 |
|
|
Uncle Jerry
944 / type 1 / 1983Anna Paulowna
|
Meeting midden Nederland
Lijkt me leuk, ik hoop alleen maar dat mijn wagen rij-klaar is. Nog 3 weken, ik ga mijn best doen. Laat spoedig weten..!
_________________________________________ Iemand die echt volwassen is, kan nog kind zijn ...
|
27 nov 2004 22:59 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Oh, maar dat kunnen we wel een keertje regelen hoor...
|
27 nov 2004 23:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Crea Avatar Jerry, leuk! En wat doe jij hier????? Onder je auto moet je liggen om de 19e erbij te zijn...
Enfin, de ritten (!) zijn klaar... Gisteren nog een uur of 3 rondgescheurd door deze mooie omgeving. Daar we inmiddels met een autootje of 40 zijn en je natuurlijk niet iedereen gezamenlijk weg kan sturen (wordt een beetje makkelijke bolletje-pijltje rit ) heb ik twee verschillende ritjes uitgezet. Tenminste, dezelfde ritjes met 4 verschillende lussen erin. Zo kunnen auto's twee aan twee vertrekken en hoeven ze niet achter elkaar aan te rijden (en als je dat wel doet, rijdt één van de twee fout ).
Wel komen de twee ritten elkaar overal tegen want er zitten ook een aantal gezamenlijke trajecten in. Mijn grootste nachtmerrie is dan ook dat meerdere deelnemers op elkaar klotsen ergens... ik mag hopen van niet...
De ritten gaan weinig door dorpjes en voornamelijk door de natuur - bos, boerenomgeving (landweggetjes), dijk, plassengebied, stukjes blazen (niet harder dan 100 natuurlijk ) om de spinnewebben uit de motor te blazen. Ritjes zijn beiden zo'n 80 km dus als je zorgt dat je een half tankje vol hebt, kom je iig niet zonder te staan.
Programma en routebeschrijving volgen voor de deelnemers via email één dezer dagen.
|
28 nov 2004 6:27 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Djees Horn ... je hebt er wel behoorlijk over nagedacht zo te lezen ... en weten dat hij eigenlijk alleen maar een bakkie wou doen met wat forumgasten ... en dat allemaal op zondagmorgen 5am ...
Dirk
|
28 nov 2004 6:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Tijs zijn schuld... die wou om kwart over 5 eten en dan en ik wakker... heb helaas niet zoveel slaap nodig. Met 4 uur per nacht red ik het wel...
|
28 nov 2004 7:17 |
|
|
Sjonnie
|
Wat een MAZZEL heb jij, zo weinig slaap nodig, als wij op gelijke leeftijd doodgaan heb jij gewoon jaren langer geleefd dan ik...
Maar ons hartje klopt vol verlangen.......naar de rit van 19 december. Je hebt er heel veel moeite voor gedaan, en dat belonen wij door massaal te komen en er samen met jou een hele leuke dag van te maken. Alvast bedankt.
|
28 nov 2004 11:03 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Vol verwachting klopt ons hart...................
Kan niet wachten tot de 19e
André 3.0
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
28 nov 2004 14:46 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Ik vroeg me af hoelang jullie ongeveer op het verzamelpunt blijven . Ik ben zelf nog Porscheloos, maar leek mij wel leuk en leerzaam om ervaringen te horen van jullie ter plekke.Vooral over onderhoud e.d. Ik hoop dan te kunnen regelen dat ik in Doorn kan komen!
|
28 nov 2004 14:54 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nog een vraagje Harald ; dit wordt mijn allereerste meeting en was van plan om alleen te komen, beetje kennis maken en een lekker potje sturen, maar is 't een beetje te doen om te rijden en tegelijk ook een routebeschrijving te lezen, heb nl. geen zin om iedere keer stil te ztaan om te kijken waar ik nu ben, dan neem ik gewoon iemand mee. Als jij zegt dat 't makkelijk te doen is neem ik dat van jou aan. Jouw mening aub.
|
28 nov 2004 15:35 |
|
|
John
Cayenne
|
|
28 nov 2004 15:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
28 nov 2004 15:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heel logisch gedacht John, ipv een vriend of kennis mee te nemen heb ik er geen bezwaar tegen om iemand mee te nemen die gek is van het merk, maar heb je gezien waar Jeff woont ; in Delft en Groningen, ik zit net achter Arnhem. Wil best een klein bochtje maken, maar om nu iemand in Groningen op te halen...
Hij zou wel meteen verpest zijn na een ritje in de mijne ; of hij wil alleen nog maar een P, of 't loopt 'm dun door de broek..
|
28 nov 2004 16:22 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Doe ik ook altijd ... als ik een zitje vrij heb vraag ik altijd een forumrakker mee Zulke dagen zijn echte hobby dagen voor mij en dan heb ik persoonlijk liefst iemand waarmee ik uren kan Porsche-OH'en ...
Zo ook deze rit heb ik een Forumjunk mee ...
Dirk
|
28 nov 2004 16:30 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Maar even serieus. Ik heb een OV en kan anders ook wel op station van Utrecht gaan staan, dat is maar 15 km van Doorn (gokje). Ik ben zelf redelijk autogek, studeer luchtvaart- & ruimtevaartechniek en zit in een raceteam http://www.dutracing.nl. Het loopt me pas dun door de broek als ik ondersteboven in een 6-puntsharnas hang en benzine begin te ruiken . owke owke machotalk . Maar als je het aandurft een vreemde mee te nemen; GRAAG . zoniet; no hard feelings.
grtz J.F.
|
28 nov 2004 17:26 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Jeff, een vreemde meenemen die ook P enthousiast is, is geen enkel probleem hoor, maar tussen jou eerste bericht en de laatste, kreeg ik bericht van Kevin, die er lucht van had gekregen dat ik een stoeltje vrij had ; hij vroeg of hij mss meekon ( ik ken hem ook niet, maar hij zit in Duiven, 3km bij mij vandaan) en ik heb hem al gezegd dat hij mee kan.
Sorry, vind het natuurlijk niet prettig voor jou, maar aangezien nogal wat mensen dit lezen acht ik de kans niet klein dat er een stoeltje vrij is, hoop dat 't lukt ! Groeten J.
|
28 nov 2004 18:08 |
|
|