Auteur |
Bericht |
zuugnap
|
ah ok .... cijfertjes had ik ergens gelezen van 22 tot 25 stuks?
en idd waren imie's org not available!
|
19 mei 2008 16:49 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Momenteel een replica aan het bouwen, hoewel de plannen op een laag pitje staan. Krijgt zeker nog een staartje, post het ook wel hier.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
19 mei 2008 17:37 |
|
|
zuugnap
|
poeeeh das mooi ..... wel orgineel chassis offee kevertje
|
19 mei 2008 17:41 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
origineel 914 chassis uiteraard.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
19 mei 2008 18:05 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 mei 2008 20:09 |
|
|
zuugnap
|
hmmmz geil ding zeg hij was blue grmpff
|
19 mei 2008 20:12 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 19 mei 2008 20:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 mei 2008 20:16 |
|
|
zuugnap
|
niet slecht....... ehhmm spuiten widebody drop ....pfeww
maar i'll keep it in mind... 34 rugge sjees gaat lekker daar!
|
19 mei 2008 20:40 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Ik heb een jaar of 4 terug een echte 914-6 geimporteerd uit de states. Leuk ding, volledig origineel, matching numbers, incl 14" fuchsen, chrome bumpers, net interieur, nette lak, reed goed en zag er goed uit, beetje zoals die van Erpa. Heb die toen verkocht voor 16.000 euro en dat was een goede prijs destijds. Had ik het geld toen niet nodig gehad voor onze bouwplannen en hem kunnen bijhouden, dan had die nu waarschijnlijk het dubbele waard geweest.
Verkocht aan een Duits raceteam, die hem gingen ombouwen naar 914-6 gt zonde eigenlijk.
|
19 mei 2008 21:07 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Heb er twee gehad, heerlijke auto's......zeker voor die tijd
De 1e kocht ik in 1975, de 914 was toen een '70er met een 1.7 motor en uiteindelijk ook de bekende kwaal onder de accubak.
De 2e kocht ik in 1978, was een model 72 met de 1.8 motor. Van origine wit maar de modekleur was toen groen metallic and so be it.
Na verandering van baan deze voor goed geld ingeruild op een vrijwel nieuwe Scirocco.
Ik had 'm eigenlijk moeten houden, maar ja dat geldt in principe voor al mijn auto's uit die tijd.
1 x Simca 1000 Rally I, 1 x Simca 1000 Rally II (met vleugel), 2 x VW Scirocco, div. Golf GTI type I
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
19 mei 2008 21:15 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
|
19 mei 2008 21:27 |
|
|
zuugnap
|
Mooie verhalen kris & nine .... tja als
Vriend van me had ook ooit zo'n wagen ruilde em in op een 924
destijds ...nadat hij thuis kwam maakte hij gelijk rechtsomkeert
naar de garagehouder, vragend of de deal ongedaan gemaakt kon
worden , met tranen in zn ogen kreeg hij negatieve bevestiging
hij praat er nu nog wel eens over .....
katjoenggggg startbod 30
zie deze link eens dat smaakt ietsie beter
http://www.camp914.com/soldcars.html
|
19 mei 2008 21:28 |
|
|
VonG
Saab 9-3 T cabrio, ex: 924 '80
toekomst: ?Gooiland
|
hier hebben ze naast onderdelen soms 914's te koop:
http://www.914parts.nl
|
19 mei 2008 21:42 |
|
|
zuugnap
|
Hmmm weer wat geleerd ... er bestaat ook een 916!
1972 916 2687 2.7 911/86 Alle 210 @ 6300 70/90 8.5:1 Mech injectie 923/01
dat is de enige ook als ik ga google met die widebody parts zou dat
dus de brede versie zijn? tevens ook ingebouwd dus de 2.7 ltr van 911?
van dat jaar? of loel ik nu maar wat!
oh correctie dr is er maar 1ne van grmpffff
http://www.supercars.net/garages/PeP/61v2.html
|
19 mei 2008 21:50 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
916 is nooit verder gekomen dan proto type (11 stuks)
gaat je serieus geld kosten (als je er een kan vinden)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
19 mei 2008 21:54 |
|
|
zuugnap
|
ff vandaag gaan loeren naar een objectje (vertraagd!! komt wat tussen)
spuiten ZWART, wielen , revisie, interieur bijspijkeren
hmmzz eerst een ZRKHVDRKO dan staat ie er
(zoeken rijden kijken handelen denken rijden kopen ,of ff verderzoeken)
|
20 mei 2008 9:41 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ziet er wel mooi uit, op de foto dan; in het echt ook? En die V, staat voor Voelen.. of Vooruitzien..
|
25 mei 2008 10:28 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Maar dit is een 4-cilinder, wil je die dan ombouwen naar 6-cilinder?
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
25 mei 2008 10:45 |
|
|
911gt2
|
De foto flatteerd ietsje... (Genomen in de states, staat tegenwoordig in NL)
Maar tis een goede auto, en belangrijker nog een prettige kerel om mee zaken te doen!
|
26 mei 2008 15:11 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
zelf ook 2 914 1.7's gehad, vooral de 1e moeten houden
zat af fabriek een sportpakket op, scheen vrij zeldzaam te zijn (wist ik niet) maar was een wagen met werk eraan, omgeruild met 914-lid voor rijdende 1.7 ..., wist natuurlijk wat ik had dus voor hem goede deal en voor mij op dat moment ook, kon gaan rijden
maar achteraf bleek dat de mijne veel meer waard was dan de 2e, die heb ik toen ingeruild op een 3.2 met bijbetaling.
zijn leuke auto's met roesthistorie, vrij spartaans qua inrichting maar dat zijn de meesten gewend van Porsche , technisch makkelijk te onderhouden.
tip: pak eens een rotonde met een 914, kan je Porsche niet tegenaan (middenmoter).
weet je meteen of ie nog recht is.....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
27 mei 2008 11:48 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ook niet met een Boxster(S)
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 mei 2008 11:55 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
talitho forummer 924 had er eentje te koop staan 914/6 een half jaar geleden ging voor net onder de 10 k de deur uit geloof ik
hier een pic van een 918 oftewel een 914/8
ik ben benieuwd waar dat schuifdak heen schuiven moet of is dat geen schuifdakkie
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 mei 2008 12:29 |
|
|
zuugnap
|
Als ik het een beetje opzoek dan is de 914 zespitter
alleen gemaakt tussen 1970 en 1972?
De 8 pitter is eigenlijk geen org porsche blok!
|
27 mei 2008 12:48 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Zo werkt dat niet bij Porsche, een 918 is geen 914/8.
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
27 mei 2008 12:50 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
oh ik dacht 914 , 916, dus 918 maar tis dus gewoon 914-8
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
27 mei 2008 12:52 |
|
|