Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 4:16

Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Hotel opties Monaco 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
My ride: Cayman S 987 ---------------------------- Ex 996 (m030, m220) Ex: Boxster S, Ex 944 Turbo
Den Haag
Bericht Hotel opties Monaco
Heren,

Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen bij het zoeken naar een betaalbaar hotel in de buurt van Monaco.
Andere Monaco tips (of in de buurt van...) natuurlijk ook welkom! :)

19 mei 2008 21:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Als Nice niet te ver voor je is het Mercure. Ligt aan de boulevard en is voor die locatie zeer betaalbaar

19 mei 2008 23:10
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Wat noem je betaalbaar? En in welke periode? (rond de F1 soms)? :wink:

Een leuk, gezellig en culinair verantwoord hotel in de buurt, is zeker deze http://www.paris-rome.com/ (in Menton)! 8)
Ik vind het wel een goede prijs kwaliteit verhouding! :P

19 mei 2008 23:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
944
Sommelsdijk
Bericht 
tja ik kan je mijn luxe niet delen. Ik zit hier namelijk 2 weken voor niks. Woont familie van me :oops:

19 mei 2008 23:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
Heb zelf een aantal keer in Menton (Frankrijk) gezeten... langs de kust, 5 km vanaf Monaco.
Mooi dorpje, lekker eten aan het water of met de scooters langs de kustlijn naar Monaco (daar gehuurd)

Een vrij simpel Best Western kostte in 2006 daar in hoogseizoen zomer ongeveer 110 per nacht (dacht ik?? misschien wel per 2 personen?

Deze zomer zit ik in september in Princess et Richmond (ook Menton) voor 3 dagen. Hotel krijgt een 8,2 beoordeling op booking.com (= redeijk hoog)
kosten: 387 voor 2 personen (voor 3 dagen!) Een sea-view kamer.

Later zit ik in een wat Luxer Hotel nét buiten Monaco (1km) iets de bergen in met zwembad uitkijkend over Monaco en de kust:
kosten: 140 per persoon per nacht.

20 mei 2008 8:45
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
My ride: Cayman S 987 ---------------------------- Ex 996 (m030, m220) Ex: Boxster S, Ex 944 Turbo
Den Haag
Bericht 
He, top die reacties! Heb nu 2 maal "Menton" voorbij zien komen, zal ik zeker even checken.

@Rob Herfst
Nee, niet rond de F1; da's wel een idee voor volgende keer... 8)
De week beginnend met 8 Juni is het idee.

Btw, iemand ervaring vwb "St Tropez vs Monaco" om een paar dagen te relaxen?
Sleutenwoorden; auto's / omgeving / strand / vrouwelijk schoon... kortom; "bewonderbaarheid" :-)

Jelle-924 iets bij te dragen? Jij verblijft nu zo in die omgeving begrijp ik, lucky you.

20 mei 2008 19:38
Profiel
Bericht 
In Monaco is geen ene zak te beleven. Dooie boel daar met een k*tstrandje. Je kunt beter verblijven in Nice, Antibes, Juan les Pins of Cannes. Het is niet zo ver van Monaco vandaan, maar wel gezelliger :idea:

Wil je toch in Monaco zitten ga dan naar Hotel de Paris.
Kies je voor Juan les Pins, kies dan hotel Ambassador; als je geluk hebt zie je daar regelmatig Nederlandse voetballers verblijven. Paar jaar geleden kwam ik Ruud Gullit tegen in de lift.
Ga je naar Cannes kies dan Martinez (my favorite) of anders Carlton.

Maar ja, wat is je budget.

20 mei 2008 20:05
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Kijk, hier heb ik wat aan! "Nice, Antibes, Juan les Pins of Cannes"; wat heeft jouw voorkeur en waarom??

Bedankt!

Laatst bijgewerkt door KC op 20 mei 2008 21:04, in totaal 1 keer bewerkt.

20 mei 2008 20:59
Profiel
Bericht 
omdat de familie van jelle daar niet woont? (sjoke) ;)

20 mei 2008 21:03
Bericht 
KC schreef:
Kijk, hier heb ik wat aan! "Nice, Antibes, Juan les Pins of Cannes"; wat heeft jouw voorkeur en waarom??

Bedankt!

Antibes en Cannes hebben bij mij de grootste voorkeur vanwege de heerlijk mooie en lekkere dames daar en lekker strandje waar je gezellig met die dames tot diep in de nacht champagne kunt drinken en daarna ravotten in het water. :P

20 mei 2008 21:07
Bericht 
Afbeelding

20 mei 2008 21:16
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Alles klah... :shock: 8)

Het zal een mooie trip worden, de passo del stelvio pakken we ook nog ff mee ("wereldberoemd" in europa dankzij top gear).

20 mei 2008 22:08
Profiel
Bericht 
waar begint het treintje ???

Afbeelding

ik voorop 8)

20 mei 2008 22:26
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
ik volg!!

Als ik in september naar Menton ga ik heen door het westen van Zwitserland via Geneve, maar op de terugweg uiteraard via de Stelvio pas!! Zo'n kans kunnen we niet laten liggen, als we er praktisch langs komen.
Trouwens, alle bergpassen, ook in bijvoorbeeld Oostenrijk zijn SUPER om te rijden (in vergelijking met Nederland helemaal)
Op weg naar wintersport in maart ook weer iets omgereden om een pasje mee te pakken

Foto's volgen dan wel, alleen niet met de Porsche :cry:

20 mei 2008 22:52
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
Lol... als dit m'n vorige statement niet bewijst.
Zuugnap; nu even een "besloten feestje"... Je enthousiasme wordt gewaardeerd ! :lol:

Laatst bijgewerkt door KC op 21 mei 2008 9:15, in totaal 1 keer bewerkt.

20 mei 2008 22:59
Profiel
Bericht 
KC :lol: :cheers:

20 mei 2008 23:20
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
@Paul
Pak anders dan ook de San Bernardinopas mee!
Een andere aanrader van ons aller "Royal Automotive Highness": J. Clarkson... :lol:

Googlemap coordinaten: 46.497, 9.172

20 mei 2008 23:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Den Haag
Bericht 
@Zuugnap:
Afbeelding

20 mei 2008 23:49
Profiel
Bericht 
Whoehooee gaat we daar uitruste en kieke schiete
na die spelden pfiewww (en wiele wopse)

Afbeelding

dus eerst die wokkelroute en dan slow motion door de San hene
grrr pannekoekland hebben we toch eigenlijk!

KC we brulle daar wel ff met de Sjus ;)

21 mei 2008 1:24
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ]