Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:21

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Enorme mazzel 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ECT is playing with your Afbeelding and Afbeelding :shock:

:idea: beroepsdeformatie? :mrgreen: :wink:

20 mei 2008 22:20
Profiel WWW
Bericht 
Is Rob Herfst de enigste die mij begrijpt en door heeft ?? :twisted: :wink:

Heerlijk!

20 mei 2008 22:30
Moderator
PF #57
Bericht 
tja, als iedereen de boodschap niet begrijpt ligt het wellicht aan de boodschap... :?

20 mei 2008 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
ECT, heb jij misschien ook gekozen voor een sportuitlaat op je 997 turbo? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen?

20 mei 2008 22:36
Profiel
Bericht 
kaldenbach schreef:
ECT, heb jij misschien ook gekozen voor een sportuitlaat op je 997 turbo? Zo ja, wat zijn jouw ervaringen?

Ik heb bewust gekozen voor de originele uitlaatsysteem. Een sportuitlaat is leuk voor eventjes, maar te vermoeiend bij langdurig gebruik.

Hij rijdt zoals verwacht anders dan mijn DB9 en 993. De turbo voelt nu al aan als een raket op wielen, alhoewel ik op dit moment hem nog aan het inrijden ben, ben dus nog niet voluit gegaan. Kun je nagaan. De DB9 is meer een cruiser. De 993 is een echte opgevoerde kart. Zo'n vergelijking spreekt makkelijker tot de verbeelding.

20 mei 2008 22:48
PorscheForum Rakker
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Je hebt "BEWUST" gekozen voor het originele uitlaatsysteem en niet voor een sportuitlaat????

Het spijt me voor je, maar je kunt in dit geval helemaal niet bewust kiezen.
De 997 turbo is NIET te leveren met een sportuitlaat!!

Nog iets, een sportuitlaat (bij de andere 911 uitvoeringen) hoeft helemaal niet vermoeiend te zijn. Je kunt 'm namelijk ook uitschakelen dmv een knopje onder het navigatiescherm.

Een week of 6 geleden ben ik toevallig serieus bezig geweest met een donkergroene 997 turbo die vorig jaar op de RAI heeft gestaan. Ik heb er in gereden en me verdiept in de 997 turbo. Ik heb er toch vanaf gezien (inruilprijs) maar weet nu wel iets meer van de 997 turbo.

Helaas, maar voor mij klinken al je verhalen zeer ongeloofwaardig.

Laatst bijgewerkt door kaldenbach op 20 mei 2008 23:13, in totaal 1 keer bewerkt.

20 mei 2008 23:04
Profiel
Bericht 
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt maar een sportuitlaat is nooit voor mij een optie geweest. Maw dat ik nooit daar voor zal kiezen als ik de keus had. Het geluid is al prima. Helaas niet te vergelijken met een GT3.

Laatst bijgewerkt door ECT op 20 mei 2008 23:19, in totaal 1 keer bewerkt.

20 mei 2008 23:08
PorscheForum Rakker
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Ik denk juist dat ik je al heel lang heel erg goed begrijp.

20 mei 2008 23:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
ECT heeft en nieuwe 997Turbo.

ECT heeft geen foto's en kent ook niet de volledige optielijst uit zijn hoofd van de 997Turbo. Het moet ook niet gekker worden natuurlijk.

Conclusie van een aantal van hier: ECT jokt het hele verhaal bij elkaar.

Vind het bedenkelijke en uiterst suggestief. Niet mijn manier om op een plezierige manier met elkaar over P's te tikken hier. Wel een beetje zielig en kinderachtig . Zo doen grote jongens niet.

Wil de nieuwe Peter R nu opstaan :!:

20 mei 2008 23:29
Profiel
Bericht 
Jongens, we houden het wel netjes he!

Kom je pas geloofwaardig over als je de optielijst uit je hoofd kent en foto's plaatst, heeft iedereen hier dat gedaan? Voor mij is een auto maar een vervoermiddel. Vindt het plezierig maar ben ook geen supertechneut of superfanaat en hoef ook niet alles te weten :idea: Zolang hij mij van A naar B vervoert op een vlotte wijze ben ik dik tevreden>

Ik ben net als de meeste kopers een gepassioneerde koper die eerst naar de wagen kijkt en met het hart koopt, en voor de rest de techniek en wat onder de motorkap zit wel gelooft. Ik denk ook dat hier meer sleutelaars zitten die met een andere kijk naar auto's kijken, terwijl ik het liefst de sleutel omdraai en de motor hoor ronken. Maar dat maakt niet uit. Laat ze gewoon in hun waarde.

Laatst bijgewerkt door ECT op 20 mei 2008 23:43, in totaal 1 keer bewerkt.

20 mei 2008 23:35
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
Rob993Tip schreef:
ECT heeft en nieuwe 997Turbo.

ECT heeft geen foto's en kent ook niet de volledige optielijst uit zijn hoofd van de 997Turbo. Het moet ook niet gekker worden natuurlijk.

Conclusie van een aantal van hier: ECT jokt het hele verhaal bij elkaar.

Vind het bedenkelijke en uiterst suggestief. Niet mijn manier om op een plezierige manier met elkaar over P's te tikken hier. Wel een beetje zielig en kinderachtig . Zo doen grote jongens niet.

Wil de nieuwe Peter R nu opstaan :!:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Tja.....

20 mei 2008 23:42
Profiel
Bericht 
[tijd om orde op zaken te stellen]

@kaldenbach e.a.:
Man ziet niet zo te zeiken. Je kent me helemaal niet. Er zijn enkelen op dit forum die me kennen en als ze nieuwsgierig zijn hoeven ze alleen maar op mijn naam te googlen en weten ze voldoende waar ik mijn speeltjes aan te denken heb. Het geheim....gewoon keihard werken. Kennelijk wordt hier niet gewerkt. Hier wordt je nl pas serieus genomen als je een of andere manie en obsessie hebt en zeeen van tijd hebt om plaatjes te maken, alles te weten over Porsche, als je duizenden rondjes hebt gedrift, blabalabla. Klinkt niet echt gezond. Al zou mijn wagen uitegrust zijn met 10 uitlaten als ik ze mooi vind dan gaan ze eronder (bij wijze van spreken) Mijn vroegere patienten waren zo gek nog niet. Wordt er eigenlijk nog gewerkt; Nederland gaat zo wel ten gronde.
Daarnaast vind ik het ook niet zo slim en netjes om mensen die je niet kent via het net te schofferen of te beledigen. Je weet nooit met wie je te maken hebt, voor hetzelfde geld werk je later voor mij. Ik geef toe dat ik niet altijd subtiel ben en dat ik van dollen en provoceren hou met enkele forumleden maar beledigen of iets in die trant gaat me echt te ver en daar ben ik ook niet van gediend.

Freud zou de conclusie trekken dat het hier om ego’s draait oftewel grof gezegd: wie heeft hier de grootste piemel. Om jullie obsessie enigszins te bevredigen zal ik binnenkort enkele plaatjes plaatsen van mijn bolide.

21 mei 2008 6:53
Bericht 
Zorg dan wel dat je er zelf ook op staat, anders krijg je weer dezelfde conclusie als eerder in het draadje hier. :wink: :lol: :lol:

Interessant draadje overigens weer. :?

21 mei 2008 7:52
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
kaldenbach schreef:

Nog iets, een sportuitlaat (bij de andere 911 uitvoeringen) hoeft helemaal niet vermoeiend te zijn. Je kunt 'm namelijk ook uitschakelen dmv een knopje onder het navigatiescherm.

Een week of 6 geleden ben ik toevallig serieus bezig geweest met een

Helaas, maar voor mij klinken al je verhalen zeer ongeloofwaardig.

Moet je je ook even beter informeren, de sportuitlaat op de 997 zal boven de 4000rpm steeds meer herrie maken dan de standdaard uitlaat, spreek uit ondervinding

En ja de foto van de 997 staat nog in het album :roll:

Hoop dat ze niet teveel technische zaken aan mij gaan vragen :roll:

Stel nu dat de verhalen van ECT niet waar zijn, waar ik zeer aan twijfel, wie denk je dan dat daar het meeste last van heeft. :roll: :idea:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 mei 2008 8:07
Profiel WWW
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
ECT schreef:
Freud zou de conclusie trekken dat het hier om ego’s draait oftewel grof gezegd: wie heeft hier de grootste piemel. Om jullie obsessie enigszins te bevredigen zal ik binnenkort enkele plaatjes plaatsen van mijn

En ging gelukkig verder met:
Citaat:
bolide.

Ik was even bang voor andere foto's :D

21 mei 2008 8:46
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:
.............Enorme mazzel heb ik ook al niet, ben op een rechte autoweg met Froggy geflitst met 80 waar je 60 mocht en lief lachen naar ome agent hielp helaas niet. :cry: ...

Lydia,

Wat harder werken moet je !!, dan hebbie ook meer mazzel :lol: :lol: en zou je ooit in een echte Porsche kunnen rijden. :lol: ipv dat rare ouwe gebakkie van je. :wink:

Zo ik ga nu ff lekker achterover leunen, met helemaal niks doen, ik hoef zonodig niet in een 997 turbo, zou overigens niet mijn keus zijn, dat zijn auto's voor mensen die geen ballen hebben, die puur een verlenging nodig hebben voor iets wat ze missen, vaak ook nog automaat rijders.

Bang dat ze voorbij worden gestoven door mindere Porsches met balbezittende bestuurders, dan maar wat extra peekaas kopen, staan ze niet zo voor ...

John

Oja als moderator een opmerking: graag on topic blijven hier....gebral inzake sportuitlaten hoort niet in deze discussie thuis.

21 mei 2008 9:51
Profiel
Veghel
Bericht 
Gewetensvraagje voor iedereen & lydia :lol:

ik rijd nu inmiddels 6 maanden rond in mijn BEPPIE, trots als een aap met 7 l*llen... ik ben toch al heel wat P's gepasseerd waarvan mischien maar 8 911's die een groot genoeg EGO hadden om een groet te (terug) geven???????? HOE GROOT/KLEIN IS JOU EGO :roll: :roll: :roll:

21 mei 2008 10:24
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Je wuift toch ook niet naar iedereen die hetzelfde paar schoenen draagt als jou :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 mei 2008 10:57
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Alleen als ze dezelfde maat hebben als de mijne :twisted:

21 mei 2008 11:01
Profiel
Bericht 
pfeww te veel om te quoten van de mannen.... is nu de geloofwaardigheid
van ECT in het geding?? hehe mijn gevoel is alleen dat ik gezond
jaloers ben op ECT met zn wagenpark! en geef iedereen de voordeel
van de twijfel totdat zij of hij op meeting verschijnt 8) :lol:
verder zou ik bewijslast over bezit danwel voorkomen lekker
laten zoals t is .... kan ook wel voor dag turbo lenen van iemand
en naar meeting komen! mja wie is er dan blij!
ook op dit forum is helaas het bankstel effect van toepassing
(leuk boek trouwens) aanradertje!
had wel op zn minst foto verwacht van hem van aanhouding!
zal mijne es opzoeke , schiet gewoon op blauwjasse met sluitertijd dan ;)

21 mei 2008 11:04
Westervoort
Bericht 
ppp 356 schreef:
Je wuift toch ook niet naar iedereen die hetzelfde paar schoenen draagt als jou :roll: :wink:

Alsof jij daar met jouw schoenenkeus last van zou hebben Paul... :twisted: :wink:

21 mei 2008 11:06
Profiel
Bericht 
hmmm die ken ik niet met schoenkast explinatie?

21 mei 2008 11:11
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ppp 356 schreef:

of dezelfde kapper :lol: :lol:

21 mei 2008 11:12
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
porschehenk schreef:
Inderdaad, veel blablabla. Mijn black turbo :roll:
Ik vloog laatst met mijn heli over Wassenaar en zag zo'n tobber in zo'n Carrera GT, BLA BLA BLA....
Ik zie geen foto's van een Black Turbo, ja genoeg foto's maar die kan ik bij Porsche AG weghalen en plaatsen. :?

ik zie helemaal geen authentieke foto's vsan wat dan ook.....

21 mei 2008 11:16
Profiel
Bericht 
Marcel schreef:
ik zie helemaal geen authentieke foto's vsan wat dan ook.....

ik alleen van de 993 mja die kunnen ook van zijn buur weze! 8)
dus ECT toesel pakke in pors gaan zitten klik uploaden klaar ;)

21 mei 2008 11:25
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende