Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:47

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Enorme mazzel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Traveller69 schreef:
ECT schreef:
Freud zou de conclusie trekken dat het hier om ego’s draait oftewel grof gezegd: wie heeft hier de grootste piemel. Om jullie obsessie enigszins te bevredigen zal ik binnenkort enkele plaatjes plaatsen van mijn

En ging gelukkig verder met:
Citaat:
bolide.

Ik was even bang voor andere foto's :D

:mrgreen:

21 mei 2008 13:01
Profiel
Bericht 
een mooie swaffelfoto mag ook ECT :shock:

21 mei 2008 13:05
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
John schreef:
ppp 356 schreef:
Je wuift toch ook niet naar iedereen die hetzelfde paar schoenen draagt als jou :roll: :wink:

of dezelfde kapper :lol: :lol:

sinds wanneer komen jullie bij de kapper....

21 mei 2008 13:09
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
@Marcel.............. :lol: :lol: :lol:

zuugnap schreef:
een mooie swaffelfoto mag ook ECT :shock:

Hey, van de swaffelmeisjes zeker :lol: :lol: :lol: , heb ik niet nodig.

21 mei 2008 13:23
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Wat een argwaan hier.
Ga er maar van uit dat ECT die auto's echt heeft.
Fotootje zou edoch welkom zijn. :wink:

Ben je gelijk van het het gezeur en gezanik af. :mrgreen:

21 mei 2008 14:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
:popcorn: Wat hebben we weer een tijd over om een paar pagina's vol te tikken met een discussie over het wel en wee van ECT's auto's, het ontbreken van foto's daarvan, grote pikkies en lange tenen :roll: :wink: :lol:
Heerlijk dat ECT geniet van het leven en kan doen waar hij zin in heeft, zonder andere mensen/forummers af te vallen :thumleft: Dat zouden meer mensen moeten doen :idea: 8)

21 mei 2008 14:19
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Marcel schreef:
John schreef:
ppp 356 schreef:
Je wuift toch ook niet naar iedereen die hetzelfde paar schoenen draagt als jou :roll: :wink:

of dezelfde kapper :lol: :lol:

sinds wanneer komen jullie bij de kapper....

Sind ik een druppellader heb gekocht :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 mei 2008 14:26
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
ECT schreef:
Kennelijk wordt hier niet gewerkt. Hier wordt je nl pas serieus genomen als je een of andere manie en obsessie hebt en zeeen van tijd hebt om plaatjes te maken, alles te weten over Porsche, als je duizenden rondjes hebt gedrift, blabalabla. (...)

ECT schreef:
(...) Daarnaast vind ik het ook niet zo slim en netjes om mensen die je niet kent via het net te schofferen of te beledigen.

Niet netjes inderdaad.
Ik werk me namelijk de &%$#@ :roll: :evil: :evil:

:twisted: :wink:

21 mei 2008 14:49
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
On TOPIC:

Wat een mazzel ECT. Had ik maar vrienden... bij de politie

Het vermakelijke :roll: :

RS-R schreef:
Fotootje zou edoch welkom zijn. :wink:

Ben je gelijk van het het gezeur en gezanik af. :mrgreen:

Is waar....aan de andere kant lekker laten jippie.
Wie heeft/hebben er nu het meeste problemen mee. :idea: :wink:

21 mei 2008 15:05
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ikke niet................

echter als de suggestie wordt gewekt dat iemand meer is als een ander omdat ie blablabla is....dan gaan mijn tenen krom staan...

zelf voor geen prijs jaloers op iemand die een mooiere of snellere Porsche bezit dan ik.....ik weet (net als de meeste hier) wat ik er voor heb moeten doen/laten om een P. te rijden...

Weet nog als de dag van gisteren dat ik de straat ik kwam rijden met mijn "oude :roll: " 3,2 targa van tig jaar oud met 190k op de teller.....ken me geen trotser moment meer voorstellen op auto gebied als toen.

Ik ben geen jongen die het ff hup met een meevaller van Pa, snel beursgeld of een erfenis heb gedaan, ik heb mij er de colere voor moeten werken (en meer)....

Weet als geen ander wat het is als patsers neerkijken op mijn toen zuurverdiende (wat een gave bak was dat zeg) eerste 911 voor 35000 Hollandse guldentjes....

On topic....

Mazzel bij een staande houding van dit kaliber.........

Die politieagent is geen knip voor zijn neus waard, die gasten zijn beëdigd en heeft in deze dus zijn eed geschonden, als zijn superieuren hier achter komen dan is ie zijn baan kwijt.

In principe is dit jatten van de baas, kweet dat vele ondernemers (ik in ieder geval) een bloedhekel hebben aan jattend personeel.
Als jatten te zwaar is dan is het in ieder geval het niet naar behoren uitoefenen van je werk.

Zit nu niet hier als moraalridder te brallen, maar verantwoording nemen....rij ik te hard dan rij ik te hard.

Heb nou eenmaal een hekel aan vriendjespolitiek-handjesklap-bevoordelen etc......zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

John

21 mei 2008 15:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Amen :^: Ik ben het (zoals wel vaker) volledig met je eens!

21 mei 2008 16:21
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
'k vind het super dat je er op die manier bent vanaf gekomen....maar ik zou zoiets nooit posten op een openbaar forum.

succes met je 997TT...moet een supercar zijn om dagelijks mee te rijden! 8)

21 mei 2008 16:24
Profiel
Bericht 
John schreef:
...rij ik te hard dan rij ik te hard.

Dus stelling! Jij wordt aangehouden wegens snelheid
invordering bewijs nog erger dan maar, en de agent
geeft je artikel 5, zeg je nehhhhh doe mij maar t eerste?? hmmm

(artikel 5 in dit geval is open hand voor gezicht dus!)
ben ik de vragenstellers ook ff voor!

21 mei 2008 16:31
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
tja...moeilijk heh....

Heb het bitter weinig gehoord dat iemand na een zeer grove overtreding, want dat is zo als je volgens de wet je rijbewijs kwijt ben, het hand boven zijn hoofd wordt gehouden..

Ik berust mij volledig in de sanctie van de diender...tuurlijk zal ik meer dan boos zijn, maar eigenlijk is het mijn eigen pokkeschuld....

Als de diender mij alleen een waarschuwing geeft is dat zijn beslissing die ie hard kan maken tegenover zijn superieuren, doet ie dat vanwege dat ik een vriend van hem ben is dat ff anders tuurlijk......dat riekt een beetje naar corruptie.

Niet de een wel en de ander niet.........we wonen niet in Zuid Afrika van 20 jaar geleden...apartheid is afgeschaft, beetje krom vergelijk maar toch.

Maarnu meneer Zuugnap......stel:

U wordt aangehouden tegelijk met meneer ECT, u reed achter elkaar aan, en wat als u nu wel een vette boete cq ontzegging kreeg, en ECT niet omdat........vriendje blablabla.....

gr,

John

nb begint een leuke discussie te worden :lol:

21 mei 2008 17:58
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
jongens, niet te zwaar aan tillen lijkt me... "kennis is macht maar kennissen zijn machtiger" is wel een bekende spreuk die ik er wel eens uit gooi en hier van toepassing is....Niet alles op de weegschaal leggen hoor, zonde van de tijd. Soms zit het mee, soms tegen... de een is na correctie net wel of net niet zijn rijbewijs kwijt...vaak ben je wel het haasje, mooi om te lezen dat het ook wel eens anders af loopt toch..

ik ken ECT niet maar heb geen reden om te twijfelen aan zijn woord. Hij heeft het waarschijnlijk goed gedaan en geniet op zijn manier van het leven. Ik denk niet dat hij iemand die van zijn - wat voor oude gare P. dan ook - geniet als "minder" ziet..

In zijn enthousiasme naar ons; in hoge mate, zeer waarschijnlijke, notaire, hardrijders, heeft hij dit, naar mijn beleving, op zich unieke verhaal verteld, en met ons willen delen, hetgeen ik zeer vermakelijk vond.

Fijne avond,

Steef

21 mei 2008 18:21
Profiel
Bericht 
niet belangrijk wie je bent maar wie je kent ;)

stelling john mja zo gaat t iedere x een andere omvang aannemen
dus jij neemt de boete terwijl dienaar zegt rij door! das knap ;)

21 mei 2008 18:58
Bericht 
Even een kleine nuance aanbrengen. Allereerst ik ben geen verkeerscrimineel. Over het algemeen een zeer rustige rijder (vraag Lydia of Paul van Engelen). Maar op die bewuste dag viel ik op niet zozeer door mijn snelheid, want dat was eigenlijk niet bijzonder, maar eerder mijn rijstijl. Ik was verblind door de zon en kon mijn zonnebril niet vinden, dus ik op de tast zoeken onder de stoelen en kasten met als gevolg dat ik een beetje over de weg slingerde. Geen kwade opzet, geen andere auto's naast me dus niemand had last van me, dus was ik ook waarschijnlijk met een waarschuwing van afgekomen indien ik door een andere diender werd aangesproken. :P

21 mei 2008 19:15
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Ik kan me wel vinden in wat John zegt. Als een agent zegt dat ik door kan rijden zonder boete, zal ik dat zeker doen. Ook als het een vriendje van me zou zijn (maar ik zou dat niet zo in het openbaar gaan vertellen) en ik zou 't er later nog wel een keer met 'm over hebben. Word ik aangehouden en krijg ik een flinke boete ga ik niet zielig lopen zoals je wel eens op TV ziet. Als je een fout maakt waar een sanctie op staat, moet je niet zeuren als je 'm krijgt. Word je gematst, lach vriendelijk en ga er snel (maar niet te snel) vandoor voordat ze zich bedenken.

Ach, ik ben ook wel eens gematst. Aangehouden op de A12 met een kapot achterlicht, ik reed 140, had geen rijbewijs bij me en de APK was verlopen (had de auto net van m'n werk meegekregen omdat m'n eigen auto naar de garage moest). Ze hebben keurig geholpen met het verwisselen van het lampje want dat lukte mij niet en 1 van die agenten had privé dezelfde auto. Kreeg alleen een waarschuwing voor de APK en er werd verteld dat ik nu geregistreerd stond, dus als ik na een week of 3 weer werd aangehouden zou ik wel een bekeurig krijgen. Er werd me nog een prettige avond gewenst en weg waren ze.

Wat ECT betreft, daar kan ik alleen maar jaloers op zijn (op een positieve manier, ik gun het 'm van harte). Van wat ik begrijp werkt hij hard voor z'n eigen zaak en verdient daar goed mee. Daar kan ik niets anders dan respect voor hebben. Sterker nog, ik zou willen dat mijn zaak zo goed zou lopen dat ik er nog wat auto's bij kan kopen, maar dan zou ik er o.a. meer tijd in moeten steken en ik kom al zoveel tijd te kort. Er zijn zoveel leuke dingen te doen op de wereld, zoals lekker een stukje rijden in m'n P. Oud en een stuk goedkoper dan een nieuwe 997 Turbo maar waarschijnlijk zitten ECT en ik met dezelfde grijns achter het stuur :drive:. Even zwaaien :salut: als we elkaar tegenkomen, morgen ben ik in de buurt van Laren, mocht ik een zwarte 997t zien dan sein ik wel.

Pffff, blaren op m'n vingers, nu maar even een stukje gaan toeren, het weer is er mooi genoeg voor.

21 mei 2008 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
Een van de vermakelijkste topicjes van het afgelopen jaar. :ba:

21 mei 2008 19:47
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Het jaar is nog niet half, dus dat beloofd :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 mei 2008 20:04
Profiel WWW
Groningen
Bericht Re: Enorme mazzel
ECT schreef:
Vanochtend reed ik in mijn spiksplinternieuwe 997 Turbo een beetje te hard thv Apeldoorn. Werd van de weggehaald door een motoragent. Binnen 2 dagen mijn nieuwe auto inleveren .... :cry:

Citaat:
Maar op die bewuste dag viel ik op niet zozeer door mijn snelheid, want dat was eigenlijk niet bijzonder, maar eerder mijn rijstijl.

:scratch:

21 mei 2008 20:15
Profiel
Veghel
Bericht 
:bang: :bang: :bang:

21 mei 2008 20:31
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ja...ook Jort is wakker... :lol:

21 mei 2008 20:58
Profiel
Bericht 
Probeer eens in een 100 km zone 100 km/uur te rijden in je Porsche terwijl de rest van je medeweggebruikers gemiddeld tussen de 120- en 130 rijdt. Je gaat automatisch je snelheid aanpassen aan de rest van het verkeer. Ik rij dan gemiddeld rond de 130 en 135 met af en toe korte pieken boven de + 50 km limiet. Zo lang je dat maar niet al te vaak en opvallend doet ben je voor de mobiele surveillance niet echt interessant (wel voor de flitsers!). Hoef je echt niet bang voor te zijn.

Taxi-chauffeurs hebben toch de beruchte reputatie van flink doorrijden en bumperkleven? Dan moet jou dit vast wel bekend in de oren klinken :lol:

Laatst bijgewerkt door ECT op 21 mei 2008 21:34, in totaal 1 keer bewerkt.

21 mei 2008 21:25
Groningen
Bericht 
Ja, dan was je inderdaad bijna je auto kwijt.

:roll:

21 mei 2008 21:28
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende