Auteur |
Bericht |
Stijn van Kooten
|
Ik sta op het punt om te gaan! Ik heb er zin in en zal zeker even een rondje met M a r c meerijden!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
30 apr 2008 8:31 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Zo.... nét weer thuis, heb een topdag gehad! Niet met P-rijders gepraat dit keer, iedereen had het te druk met rijden En eigenlijk ook de hele dag gewoon goed weer gehad, maar een paar spatjes regen, that's all.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
30 apr 2008 18:46 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ik heb ook een topdag gehad: meegereden met Marc, met een 997 GT3 RS en met een Lotus Elise Mk 1
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
30 apr 2008 19:48 |
|
|
Division
Groningen
|
Ik heb echt een fantastische dag gehad zeg! Na de donkere wolken in de ochtend werd het dan toch eindelijk wat beter weer en scheen de zon zelfs de hele middag. Superlekker weer dus, alleen aan het eind van de middag begon het te regenen, net toen ze de baan weer hadden opengegooid.
Heel veel mooie auto's gezien, meer dan wat er normaal in Assen voorbij komt!
_________________________________________ Foto's
|
30 apr 2008 20:53 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Uiteindelijk toch nog even langs geweest en iets van 50 foto'tjes geschoten. Het was mij alleen even onduidelijk waarom de baan dicht ging om half vijf?
|
30 apr 2008 21:21 |
|
|
Division
Groningen
|
Er moesten trucks de baan passeren omdat die niet door de tunnel konden volgens mij. Net als eerder toen er een touring car de baan op moest.
|
30 apr 2008 21:22 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Komop met die foto's :D
En met alle respect: de baan om 16.30 uur dicht doen sloeg eigenlijk nergens op.... je betaald voor 13 tot 17 uur en niet tot 16.30 uur.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
30 apr 2008 21:28 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Vandaag was mijn eerste keer bij de Vijverberg. Helemaal geweldig! Heb zelf wedstrijdervaring met motorracen en kwam wat dat betreft weer in "oude" sferen. Mede door het enthousiasme van mijn maatje met die witte 997 GT3 (Duitse platen) en wat borrelpraat met de organisator heb ik besloten morgen weer te gaan!
Naast de P neemt hij ook zijn (wedstrijd) BMW mee om die af te stellen voor de races van zondag. Eens kijken of het virus echt vat gaat krijgen op me
Tot morgen.
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
30 apr 2008 21:49 |
|
|
Division
Groningen
|
Arjen, stond jij zo ongeveer naast die rode GT2 geparkeerd? Met die dubbele uitlaatjes?
|
30 apr 2008 21:50 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb daar wel foto's van gemaakt, met een CD nr erop
Was er in de ochtend even, woon in de buurt
Leuke sfeer trouwens, al die mannen en vrouwen met hun speeltjes
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 apr 2008 21:55 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Yes, die is van mij. Ik was echter bijrijder van die witte terwijl onze vrouwen en (jongste) kids met die van mij (ons ) naar Zandvoort reden.
Was inderdaad een topsfeertje!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
30 apr 2008 22:02 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
Ik heb vandaag ook zeker genoten!
Niet meegereden ofzo, ik hou er niet van om te 'zeuren'. Ik had helaas ook geen helm bij me.
Geen paf meer om nog al de foto's te sorteren en bewerken, wel deze crash nog even... (ik stond net verkeerd, achter een hek)
Op de baan ging het erg lekker zag ik! Als ik er ben heb ik toch erg veel zin om zelf ooit te rijden. Misschien een E30 ofzo huren?
_________________________________________ http://www.keesbunk.nl
My flickr
|
30 apr 2008 22:25 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Op de terugweg kwam (volgens mij) meneer de Boer voorbij in zijn zilveren GT3 RS met kenteken **-XG-** en nog een witte erachteren. Na een paar stoplichten en stukjes weg al niet meer te vinden. Wel zag ik er nog een motoragent achteraan gaan
|
30 apr 2008 22:38 |
|
|
Division
Groningen
|
GBGX08, een 964 Carrera RS, toevallig van iemand van hier?
|
30 apr 2008 22:52 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Eén van de vele P´s. Mooi he zo´n 964
En myself in de V...
Laatst bijgewerkt door M a r c op 30 apr 2008 23:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 apr 2008 23:15 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
De agenten waren nogal sneu bezig met handelaarskenteken. Wolbert kreeg ze vanaf de heenweg achter zich aan, hij werd aangesproken op de paddock. Scheelt dat hij 'met klanten' bezig was.
Later bij het tankstation een motoragent bij een Lotus:
Meneer De Boer heb ik nog zien rijden in z'n GT3 RS. In de paddock, dus ik denk ook op het circuit.
(een paar foto's die ik zo tegen kom)
My flickr
|
30 apr 2008 23:16 |
|
|
Keezzz2Fast4You
Barneveld
|
M a r c, Stijntje bij je in de auto
My flickr
|
30 apr 2008 23:19 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Yep, hij kwam nét boven het raam uit Maar wel een leuk filmpje gemaakt (hoop ik) En mét een passagier rijden is altijd leuker
|
30 apr 2008 23:25 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Whehe volgens mij stond ik naast Stijn te schuilen toen het een beetje begon te regenen.
De Volvo viel me eigenlijk wel op!
|
01 mei 2008 0:05 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Duurt wel errug lang met die foto's....
|
01 mei 2008 17:35 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Is er een album waar ik mijn foto's in kan plaatsen?
|
01 mei 2008 19:36 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Die van vandaag?
vandaag was er ook een 964 (zwart met oranje cupvelgen) en een hele lading BMW's (Ziengs cup), Westfields en Sakers aan het testen en afstellen e.d. voor zondag..
Was vandaag erg leuk.. Alleen jammer van de regen en de baanrestrictie(max 20 auto's tegelijk op de baan)
Zelf nog mee kunnen rijden in een Exige met een paar aanpassingen.. Wat een wegligging!
|
01 mei 2008 19:38 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Vandaag naar het circuit en terug mogen rijden in de GT3 van mijn maatje (zie foto boven). Echt een fijne auto.... erg verslavend!
Op het circuit was het wel rommelig, veel gewacht en toch behoorlijk wat buien. Laatste 15 minuten van de dag meegereden met de race BMW in de volle regen. Driften!
Verslavend....
|
01 mei 2008 19:43 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Volgens mij heb ik je maat z'n auto dan wel een aantal keer op de foto gezet.. War ook wel erg gaaf, zo'n witte GT3..
Vond ik ook wel iets voor Knauf
|
01 mei 2008 19:49 |
|
|
frank 964
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!Groningen
|
ben vanmiddag ook nog even wezen kijken , erg rommelig, wordt er daar niet beter op met al die geluids wetten , sprak een paar mensen die om 3 uur nog geen ronde hadden gereden,en dat voor de volle prijs van 250 euro voor een middagje , schandalig, voor dat geld rij ik bij verschillende andere trackdays organisaties een hele dag en dan ook overal, zolder,spa , zandvoort met een open pitstraat dus non stop .
Heb het wel een beetje gezien in Assen met de vijverberg trofee, jammer..
_________________________________________ 964 WTL verkocht circuit auto bmw e36 321 pk M3 Freude am Fahren......
|
01 mei 2008 19:57 |
|
|