Hallo jongens.
Ik ben op zoek naar een mooie rit door de Eifel.Weet er misschien iemand een site waar ik een leuke rit kan downloaden?
Alvast bedankt.
_________________________________________ "elfers"doen het na tienen
21 mei 2008 19:24
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Vriend van mij heeft er 2 weekendritjes liggen,zelf uitgestippeld incl overnachtingen. (zijn nog niet gereden met een groepje dus(nog)niet verkrijgbaar) Ook al gezocht op de duitse google?
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
21 mei 2008 20:47
zuugnap
André 3.0 schreef:
nog niet gereden met een groepje dus(nog)niet verkrijgbaar
geheime documenten?
ontopic ... zou idd gaan google dan try met motor erbij
die rijden meer dat soort ritten!
21 mei 2008 21:06
gassen
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Probeer deze eens http://gpstracks.nl/ En als je geen navi hebt waar je de route in kan zetten kun je de route via het google maps linkje altijd 'overtrekken' in je eigen google maps sessie.
Is wat werk maar het werkt
_________________________________________ Het is er een van 911
21 mei 2008 23:49
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
met het programma promotor onroute van de anwb
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Ik heb voor de stom stom wat routes van internet gehaald, ben er echter nog niet aan toegekomen hoe dit bevalt... Misschien dat hier ook iets dergelijks bijstaat.
Ik heb voor de stom stom wat routes van internet gehaald, ben er echter nog niet aan toegekomen hoe dit bevalt... Misschien dat hier ook iets dergelijks bijstaat.
Ik wil voor mijn motorvakantie een paar routes uitzetten en deze in de TT overzetten, dus vandaar........ en als iemand een C pietje heeft liggen.......dan PB maar
Zou nu gauw weer on topic
Groet Harry.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum