Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:22

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Enorme mazzel 
Auteur Bericht
Bericht 
John schreef:
Lydia,

Wat harder werken moet je !!, dan hebbie ook meer mazzel :lol: :lol: en zou je ooit in een echte Porsche kunnen rijden. :lol: ipv dat rare ouwe gebakkie van je. :wink:

Omdat ik zo hard werk, lees ik dit nu pas :lol: Dus ben ik de enige die werkt ??? :twisted:
En ik vind dat ouwe gebakkie van mij zo lekker 8)

Citaat:
ik weet (net als de meeste hier) wat ik er voor heb moeten doen/laten om een P. te rijden...

Om het aan te schaffen én om in te kunnen blijven rijden!

Citaat:
Gewetensvraagje voor iedereen & lydia

ik rijd nu inmiddels 6 maanden rond in mijn BEPPIE, trots als een aap met 7 l*llen... ik ben toch al heel wat P's gepasseerd waarvan mischien maar 8 911's die een groot genoeg EGO hadden om een groet te (terug) geven???????? HOE GROOT/KLEIN IS JOU EGO

Ik zwaai altijd. Ook als eerste! :lol: :wink:

21 mei 2008 22:31
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
ECT: Ik vind je wagenpark echt fantastisch. Is meestal af te leiden van succes, en dat maakt mij alleen nog maar harder en harder werken !!

Thnks.

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

21 mei 2008 23:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
ECT schreef:
Taxi-chauffeurs hebben toch de beruchte reputatie van flink doorrijden en bumperkleven? Dan moet jou dit vast wel bekend in de oren klinken :lol:

Mss bij de TCA 8) , maar ik herken me er iig absoluut niet in. Tik de tempomaat aan bij 124 en laat 'm lekker lopen, relaxed.
Bij bumperklevers moet ik meestal even mijn ruiten sproeien... :twisted: weg met die aso's :wink:

21 mei 2008 23:23
Profiel
Veghel
Bericht 
@ Lydia : Daar had ik je ook op ingeschat, Prima Ego dus :ba:

22 mei 2008 9:49
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
werken? ik ga zo even lunchen op het strand. werken: zo min mogelijk!

22 mei 2008 10:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
John schreef:
mensen die geen ballen hebben, die puur een verlenging nodig hebben voor iets wat ze missen, vaak ook nog automaat rijders.

hahaha bij ons klopt dat: mijn vriendin heeft een tip, geen ballen (tenmiste niet die) en is klein maar fijn (beter ook want ik hou niet zo van die boomlange zwaargewichten).

Ontopic:
Als het allemaal al waar is (wat ik al langer betwijfel na psychoanalyse op afstand :D ), klinkt het allemaal erg arrogant en narcistisch.
Mocht de aangeprokene Ubermensch (niet zoalz Nietzsche het bedoelde maar erger) vergeten zijn wat dit betekend, hier staat het in J&J taal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme

Enne werken is leuk maar af en toe tussendoor ontspannen, bijvoorbeeld op een forum kan ook goed zijn.

Verder verwijs ik naar mijn onderschrift.

22 mei 2008 12:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
ECT, misschien kan ik je ertoe verleiden om aan te tonen dat je inderdaad beschikt over het wagenpark dat vermeld wordt onder je avatar. Ik doneer 200 euro aan de forumpot als je bij me langskomt met je zwarte 997 turbo.

Ik ben echt niet het type om mensen snel zwart te maken of in een kwaad daglicht te zetten maar ik kan er niet zo goed tegen als iemand keer op keer de meest prachtige verhalen uit zijn duim zuigt waar wij dan met z'n allen telkens weer heel serieus op in gaan.

Mogelijk heb ik het mis, en dan zal ik ook de eerste zijn om het toe te geven. Mijn gevoel zegt tot op heden helaas iets anders.

22 mei 2008 13:38
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
ik pak even de borrelnootjes erbij....

22 mei 2008 13:48
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
Leuk leuk leuk!

22 mei 2008 13:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
@ Kaldenbach: ik heb een 993, en voor € 100,= rijd ik wel even bij je langs in Leidschendam.

Deal? :wink:

22 mei 2008 13:55
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
kaldenbach schreef:
ECT, misschien kan ik je ertoe verleiden om aan te tonen dat je inderdaad beschikt over het wagenpark dat vermeld wordt onder je avatar. Ik doneer 200 euro aan de forumpot als je bij me langskomt met je zwarte 997 turbo.

Ik ben echt niet het type om mensen snel zwart te maken of in een kwaad daglicht te zetten maar ik kan er niet zo goed tegen als iemand keer op keer de meest prachtige verhalen uit zijn duim zuigt waar wij dan met z'n allen telkens weer heel serieus op in gaan.

Mogelijk heb ik het mis, en dan zal ik ook de eerste zijn om het toe te geven. Mijn gevoel zegt tot op heden helaas iets anders.

Wow! 200 euro! Daar komt ie niet meer omheen..... 8)

22 mei 2008 13:55
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
ECT schreef:
[tijd om orde op zaken te stellen]
Er zijn enkelen op dit forum die me kennen en als ze nieuwsgierig zijn hoeven ze alleen maar op mijn naam te googlen en weten ze voldoende waar ik mijn speeltjes aan te denken heb. .

Dus u bent Dr Max Vink ?

22 mei 2008 14:27
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
kaldenbach schreef:

Is dit per wagen dat er langskomt?
Als ik ECT was kwam ik morgen al langs gewoon om je een k***t af te trekken, vrees dat je je € 200 kwijt bent.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 mei 2008 15:12
Profiel WWW
Bericht 
kaldenbach schreef:

Je bent een echte Hollander he! Je moet echt wat dieper in je buidel tasten. Voor 200 euro kom ik mijn bed niet eens uit! Ik moet wel een dagdeel vrijmaken :idea:

22 mei 2008 15:25
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
voor niets riij ik wel met je am er achter aan (anders geloven ze dat ook niet) :wink:

22 mei 2008 15:32
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ECT schreef:
Ik moet wel een dagdeel vrijmaken :idea:

Dan bied ik GRATIS aan om die 997 Turbo even op te halen bij je, bij Kaldenbach langs te rijden om die 200 euries op te halen (die hij op zeker kwijt is!) en dan de Turbo met een klein ommetje weer thuis af te leveren!
:idea: Deal? :mrgreen: :wink:
(geldt trouwens ook voor de rest van je wagenpark, behalve die ouwe 993 :lol: :wink:)

22 mei 2008 15:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Waar blijven de borrelnootjes...... :D

22 mei 2008 15:52
Profiel
PorscheForum Rakker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Bij deze....

Afbeelding

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers

22 mei 2008 15:56
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
mike 93 schreef:
Wow! 200 euro! Daar komt ie niet meer omheen..... 8)

Pfft. Voor een bak naft (binnenkort dan :mrgreen: ) zou'k het ook niet doen :^:

22 mei 2008 15:58
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
Citaat:
Je bent een echte Hollander he! Je moet echt wat dieper in je buidel tasten. Voor 200 euro kom ik mijn bed niet eens uit! Ik moet wel een dagdeel vrijmaken :idea:

Tja..............wat zeggen we hier nu van????? Ik heb steeds meer het gevoel van :roll: :roll: :roll: :roll:

Leuk draadje trouwens :lol: Wordt steeds spannender :shock:

22 mei 2008 16:08
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
porschehenk schreef:

Tja..............wat zeggen we hier nu van?????

Ik zou ook niet voor 200 euro langs komen rijden om aan te tonen dat ik echt een 911 bezit. Zeker met een turbo. Dat geld ben je al bijna kwijt aan brandstof. :wink:

Ik snap de discussie ook niet zo. Stel dat hij met zijn neus inmiddels tegen het beeldscherm aan zit: who cares? Of ik hier nu met een bestaand persoon aan het discussiëren ben of met een verzonnen persoon... maakt dat nu ECHT uit?

22 mei 2008 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Hahahaha,
Ik moet ineens denken aan vorig jaar in Assen die twee jongens (nog jonger dan ik) in een 996 cabrio tip.

Stond boven op het terras met ze te praten en wist alleen dat ze een 911 cabrio hadden. Toen ik op een gegeven moment vroeg of de zogenaamde eigenaar toevallig ook een 993 had kreeg ik als antwoord nee een 911. Toen ik hem vertelde dat je die dan weer in bijvoorbeeld een 993,996, ect. hebt kreeg ie een knalrode kop (en dat terwijl ie ook bruin was ---->net als ik :afro: , anders mag ik dat niet zeggen zeker :wink: ) en hij gaf toe dat ie het niet wist. Om hem niet in verlegenheid te brengen ben ik maar gestopt met kletsen.

Verhaal kan kloppen maar ja die reactie hè....
Het was overigens een 996 en hij reedt zag ik later, opvallen voorzichtig door de bochten (laatste groep).

Overigens huur je voor 200 Euro nog geen 997 Turbo dus je moet ergens de grens stellen :ba: .

Kom nou op met dat bewijs, dan staan wij lekker voor joker en ben je helemaal dé man, want dan groeit je virtuele pielemans nog eens van 24 naar 26 cm. wOeW
Mocht het allemaal verzonnen zijn, zak je helaas wel terug tot onder de gemiddelde appendix van een vrouw (nee ik noem geen namen).

22 mei 2008 16:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
torig wát is naft? :?

22 mei 2008 16:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Even losstaand van het wel of niet verzonnen zijn, maar hoe ziekelijk moet je zijn om zo'n verhalen voor de lol wat op te hangen op een forum waar je niemand kent? Wat bereik je daar dan in weze mee?

"w00t, ik hoor erbij en ik ben dan nog de strafste" (wat ik dan wel betwijfel :P)
*trekt jas aan, rijd in zijn lada naar huis* :roll:

Kan mij bovenstaande eerlijk gezegd niet direct inbeelden, maar dat is misschien gewoon naïef. Mij boeit het in ieder geval niet genoeg om er veel aandacht aan te besteden ;)

Mike 93: naft is benzine. Even wat Vlaams dat bovenkwam :lol:

22 mei 2008 16:32
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Aha, weer wat geleerd. :D

ECT: Kill us bastards! :ncool:

22 mei 2008 16:40
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende