Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:36

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Enorme mazzel 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Geen idee. Ik heb nooit aan ECT getwijfeld. En dus ook niet aan zijn wagenpark. Echter: als iemand meent zich nog aanmatigend uit te moeten laten over o.a. de mensen in de plantsoenendienst en ook nog eens heel makkelijke geld laat lopen dan begin ik te twijfelen. Maar goed: vooralsnog het voordeel van de twijfel. (beetje zuigen is mooi maar op een gegeven moment slaat het door)

23 mei 2008 12:30
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Vind het eigenlijk wel een gezellig welles niets draadje. Laat me een beetje aan Monthy Pyton denken.

http://nl.youtube.com/watch?v=k3HaRFBSq9k

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

23 mei 2008 12:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
:wink:

We zijn het dus eens Jort ;)

On-topic: ook ik vind niet dat ECT zich hoeft te bewijzen. Deze mening staat hier al eerder omschreven.

23 mei 2008 12:34
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Maarten schreef:
Ik heb nooit aan ECT getwijfeld.

Ik ook niet, maar als hij het tegenbod nu in de wind slaat vind ik dat dan wel weer vreemd. Immers: hij riep zelf op tot een goed voorstel en zakelijk gezien is 15 minuten voor 400 euro + fles wijn op een tijd dat het je uitkomt een prima deal.

Ben dus wel benieuwd.

23 mei 2008 12:38
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Inderdaad. Dat punt roept bij mij ook twijfel op. Ondanks dat hij zich op zich (inderdaad) niet hoeft te 'bewijzen'.

23 mei 2008 12:42
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Maarten schreef:
Ondanks dat hij zich op zich (inderdaad) niet hoeft te 'bewijzen'.

Precies. Maar dat vond hij kennelijk geen probleem als het financieel (zakelijk...) interessant werd. En wie A zegt... :wink:

23 mei 2008 12:46
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Is nu verdacht stil. Waarschijnlijk geld aan het verdienen :roll:

23 mei 2008 12:55
Profiel
Bericht 
Of overleggen met boekhouder...

23 mei 2008 13:03
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
400E zwart geld raak je toch wel kwijt ;-)

23 mei 2008 13:08
Profiel
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Of overleggen met boekhouder...

Om te kijken of hij de 400 euro voor het etentje ergens zakelijk kan boeken :lol:
Tja.. hoe zei hij het ook al weer.... zakenman???

:lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol:

23 mei 2008 13:09
Profiel
Bericht 
Of hoe lang hij weg kan blijven voor die 400 eurie...

Hoi, hap, slik, drink, Doei!

23 mei 2008 13:12
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
kaldenbach schreef:
Nou ECT, ik heb na het lezen van alle voorwaarden die je stelt even rustig de tijd moeten nemen om na te denken over een voorstel dat acceptabel voor je zou kunnen zijn.

Je hebt aangegeven dat vandaag de deadline is voor het indienen van een nieuw voorstel. Ik ben dus op tijd.

Eerder had ik aangegeven bereid te zijn 200 euro in de forumpot te stoppen. Daar zouden we hier allemaal wat aan hebben maar heel terecht heb je opgemerkt dat jij daar niets aan hebt. Op je wensenlijst staat onder andere een etentje in een goed restaurant. Wat beteft die wens wil ik je tegemoet komen.

Ik heb een huis in Leusden en de afstand tot Laren is voor mij prima te doen. Daarom stel ik voor dat ik (in goed overleg) op een door jou te bepalen dag (mag ook doordeweek) en een door jou te bepalen tijdstip bij je langskom in Laren (die straat met die twee auto's op Luxemburgs kenteken). Ik neem voor je mee een goede fles wijn en 400 euro contant zodat je een keer in een sterren-restaurant kunt gaan eten. De 200 euro voor de forumpot blijft daarnaast ook gewoon staan.

Lijkt mij wel leuk om dan samen bij jou op je oprit met de 400 euro en de fles wijn in de hand op de foto te gaan ter afsluiting van dit topic.

Mag ook naar mij toe komen.
Ik heb er wel een goede bestemming voor.
Myanmar.

23 mei 2008 13:15
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Slechts enkele uren na zijn laatste bericht (waarin hij bovendien aangeeft "Gezien het niveau dat steeds verder daalt, voel ik me hier niet thuis. Het gaat jullie goed.") wordt het verdacht gevonden dat hij niet reageert. Wel erg kort door de bocht hoor :roll:. Volgens mij is er sprake van self-fulfilling prophecy :mrgreen: .

Al deze ophef naar aanleiding van het wel/niet bezitten van een 997 turbo. Zo bijzonder is dat toch ook weer niet :roll: .
Zijn geloofwaardigheid staat wat mij betreft al veel langer ter discussie. :^:

23 mei 2008 13:46
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
Om eerlijk te zijn, heb ik al een hele lange tijd getwijfeld aan het waarheidsgehalte van de verhalen van ECT. Het is beslist niet zo dat ik mensen met grote verhalen over dure auto's en eigen succes bij voorbaat niet vertrouw. Ik heb dat soort in mijn branche (beurshandel) vaak genoeg gezien en gesproken en hun verhalen klopten altijd wel.

Als je elkaar niet kan vertrouwen, valt er ook geen zaken te doen. Ik heb vroeger op de beursvloer altijd gehandeld op basis van wederzijds vertrouwen. Mondelinge afspraken werden altijd nagekomen. Deed je dat niet dan lag je eruit en werden er geen zaken meer met je gedaan. Alle transacties, groot of klein, werden gewoon op kleine papiertjes genoteerd.

Kortom ik heb vertrouwen in de mens en niemand hoeft van mij met een foto te bewijzen wat voor auto hij heeft. Echter met ECT lag het bij mij anders. Ik herkende bij hem al vrij snel bepaalde gedragingen die ik in het verleden bij een andere persoon in de privesfeer al eens eerder had gezien. Pas na twaalf jaar!!! had ik deze persoon door. Daarna volgden twee jaar lang rechtzaken. Ik ben me toen ook een tijdje gaan verdiepen in de psychopathie want ik wilde zijn handelen en het liegen leren begrijpen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopath ... end_gedrag

Behalve zijn hier gedane uitspraken ken ik ECT verder niet. Ik had al lang mijn twijfels en daarom heb ik 'm nu uitgedaagd met een voorstel die hij moeilijk kan weigeren. Nogmaals, heb ik het mis dan kost het me 600 euro en een fles wijn en zal ik toegeven dat ik goed fout zat. Heb ik gelijk, dan heb ik medelijden met ECT want die leeft dan zeer waarschijnlijk in een sociaal isolement met louter zeer oppervlakkige contacten.

Zolang ECT niet reageert lijkt het mij verstandig dat dit het laatste is wat ik er over heb gezegd.

Laatst bijgewerkt door kaldenbach op 23 mei 2008 13:56, in totaal 2 keer bewerkt.

23 mei 2008 13:49
Profiel
Bericht 
Het lijkt mij lastig om dit soort diagnoses via een forum te stellen... :roll:

23 mei 2008 13:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Zeg maar gerust onmogelijkzei de psycholoog :wink:

23 mei 2008 14:48
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
En toch denk ik niet dat hij er ver af zit....

23 mei 2008 14:50
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
De spanning stijgt hier 8)

23 mei 2008 14:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Ik snap steeds beter waarom ECT hier niet meer van zich laat horen :!: Jongens, wat een speculaties allemaal. En al zou het zo zijn dat ECT het allemaal uit zijn duim zuigt: so what :roll:
Wat mij betreft is hij een hard werkende zelfstandige met een mooi wagenpark :idea:

23 mei 2008 15:02
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Overigens: iemand o.b.v. zijn posts op een forum uitmaken voor psychopaat gaat ver. Wat mij betreft te ver........

23 mei 2008 15:06
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Mee eens.
Laten we het wel leuk houden.

Anderzijds gaan sommige van ECT's uitspraken ook ver. Te ver?

23 mei 2008 15:07
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ben er eigenlijk nog altijd niet uit, waarom hier sommige er een staatszaak van maken of ECT nu wel if niet die wagens heeft.

Ben gisterennacht in mijn bed gekropen en moet zeggen dat ik er geen seconde van heb wakker gelegen, als ik hier alles nog eens goed lees, zijn er onder ons die volgens mij geen rust meer hebben tot deze zaak is uitgeklaard.

Gaan we nu eten naar dat sterren restaurant of niet? Eigenlijk vind ik dit het meest interessante van dit hele topic. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

23 mei 2008 15:19
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
BJ964 schreef:
En al zou het zo zijn dat ECT het allemaal uit zijn duim zuigt: so what :roll:
Wat mij betreft is hij een hard werkende zelfstandige met een mooi wagenpark :idea:

Ik geef hem ook nog steeds het voordeel van de twijvel. En het zou mij een worst zijn of alles waar is of niet. Zolang ik maar in mijzelf geloof... :D

Maar ik ben wel nieuwsgierig geworden wat hij met dit voorstel gaat doen... Jammer dat het zover moet komen, maar nee zeggen is op dit moment denk ik geen optie :roll:

Ik blijf hier vooral nieuwsgierig naar.

23 mei 2008 15:28
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
8)
Voor anderen zal ik niet spreken. Persoonlijk hecht ik er géén belang aan, maar bepaalde uitspraken vind ik wat te ver gaan. Daarop mag je iemand aanspreken. In beide richtingen.
Volgens mij ben ik in die trand dan ook zeer consequent geweest.

ppp 356 schreef:
Gaan we nu eten naar dat sterren restaurant of niet? Eigenlijk vind ik dit het meest interessante van dit hele topic. :wink:

Sure. Als het in Nederland moet wil ik best wel even in Amsterdam gaan kijken. In Hotel Okura zou er een en ander bijzonder in de smaak moeten vallen ;)
Mijn voorkeur gaat dan uit naar het restaurant Yamazato (*), daar ik wel al verrukkelijke sushi gegeten heb, maar toch nog niet in met een ster bekroond restaurant.
Uiteraard mag het ook naar Ciel bleu (**), maar mijn interesse/nieuwsgierigheid blijft eerder uitgaan naar Yamazato ;)

edit:
even verder aanhalen, van www.yamazato.nl:
Since 2002, Yamazato has been the proud holder of a Michelin star – the only traditional Japanese restaurant in Europe to be accorded the honour. Yamazato Restaurant is also a member of Alliance Gastronomique .

23 mei 2008 15:31
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
resto => ik doe mee...graag zelfs!!!

=> kunnen we dan nu de borrelnootjes terug in de kast leggen? :lol: :wink:

23 mei 2008 15:37
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende