Auteur |
Bericht |
drknauf
|
ja maar die heb ik nog niet in the flesh gezien die 3d jmmr genoeg moeje geen boks film kijken gaje k.o
en dan met dts hoor je zo de handschoenen voorbij zoeven
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 maart 2008 1:07 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Moet je ff naar de Knaufie, en dan gelijk vragen of ze een paar van die mooie porsche picca's van je op dat scherm kunnen showen
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
15 maart 2008 1:42 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Je hebt hier helemaal gelijk. Alleen bekijkt de consument het meestal niet zo. Die gaat vaak echt zo vergelijken.
|
15 maart 2008 9:25 |
|
|
drknauf
|
tis altijd allemaal moeilijk vergelijken met al die specs ieder merk hanteert z,n eigen cijfers
maar die led in full hd aktie is echt de baas geloof me
|
15 maart 2008 12:45 |
|
|
roenkie
|
Tsja.. dat vind ik dan wel weer meevallen. LED is zeker mooi, maar de nieuwe Kuro plasma's van Pioneer zijn ook erg goed. Daarnaast heb ik een aantal samsung's gezien met LED techniek die me dan weer niet echt overtuigden.
Op basis van het zien van 1 beeld kun je wat mij betreft dan ook niet zo'n conclusie trekken. Ik werk in de branche en zelfs dus ik zie aardig wat verschillende tv's maar zou er niet zomaar 1 toestel uit kunnen pikken als de beste, is namelijk van veels te veel factoren afhankelijk.
Kijkafstand, aangeboden signaal (schotel, kabel, digitenne, dvd, blu ray etc), budget, persoonlijke smaak wat betreft b.v. kleuren, helderheid en scherpte.
Het zijn net auto's wat dat aan gaat: je hebt alleen discussie over Plasma vs. LCD i.pv. de discussie over C2 en C4. Kortom denk niet dat er een eenduidig antwoord is op de vraag wat de beste tv is
|
15 maart 2008 16:50 |
|
|
drknauf
|
wrede materie
is idd weer appels met peren .....
plasma/lcd/led/3d
en idd smaakverschil calibratie verschil enz enz
maar ik blijf d,r bij ik vond hem vet en die nieuwe pioneer heb ik nog niet gezien is dat dan een 9de generatie ofzo
|
15 maart 2008 23:30 |
|
|
roenkie
|
Hier het persbericht Mikey. Kuro is de naam van de nieuwste generatie. Beetje net als Sony al haar lcd's Bravia noemt en Sharp de naam Aquos gebruikt. Anyways... er zijn inmiddels een aantal schermen in deze serie op de markt en het filmpje op deze site laat zien waar we naartoe gaan
Aan het eind van dit filmpje zie je het verschil tussen een normale plasma en de volgende serie kuro
|
16 maart 2008 1:13 |
|
|
Master Ken
|
Nieuwe generatie van Pioneer gaat niet meer komen uit eigen fabriek. Onlangs heeft Pioneer besloten om zelf geen plasma meer te produceren. De panels worden vanaf de nieuwe generatie geproduceerd door Matsushita. Overigens is de kwaliteit van Pioneer altijd erg goed geweest.
|
16 maart 2008 10:11 |
|
|
P-911
964 C2
|
En hopen dat die kwaliteit voor Pioneers blijft gelden onder de andere vlag.
Pioneer is wat dat betreft helemaal een rare koers aan het varen, ze laten zelfs bij Sharp LCD schermen (ook KURO) produceren ....
Lopen de plasma verkoopaantallen terug??
|
16 maart 2008 14:06 |
|
|
roenkie
|
Bij de meesten hier is Matsushita beter bekend als Panasonic. Ik hoop wel dat ze daar gebruik gaan maken van de know-how die binnen Pioneer aanwezig was. De LCD panelen zullen bij Sharp vandaan gaan komen. Sharp doet het zowieso goed, ze gaan dit najaar ook de panelen leveren aan Sony die nu nog gebruik maken van Samsung panelen
|
16 maart 2008 17:23 |
|
|
Jort
Groningen
|
Samsung OLED's gepresenteerd op de CES dit jaar lijken de toekomst te gaan dicteren.
_________________________________________ Tjolk.
|
16 maart 2008 17:23 |
|
|
drknauf
|
al die info thnx guys
|
16 maart 2008 21:51 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ok, omdat Eric mijn topic op eigen mod initiatief gesloten heeft en ik toch nog wel wat reacties zou willen krijgen, hier maar even copy-pasten:
Is dit wat?
Ik heb alle audio apparatuur thuis van Sony (ES). Tevens een mooie 82 cm Sony Wega TV, maar die is voor het nieuwe huis te diep... Rolling Eyes Gaat naar de slaapkamer.
Deze LCD leek me wel wat, mooi maatje, mooi prijsje (eur 1000,- ), Full HD.
http://www.plasma-discounter.nl/default.aspx
Wat zeggen de kenners?
Wat wil ik ermee? TV kijken, DVD kijken en waarschijnllijk zsm Blu-Ray.
Ik hoor het graag!
24 mei 2008 19:29 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
de grootte van de tv is omgekeerd evenredig met de sociale status van de eigenaar
_________________________________________ oud is beter
|
24 mei 2008 19:47 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Dus als ik mijn 32" ga vervangen voor een 40" , gaat mijn sociale status naar beneden...
Snap niet hoe het feit dat in ons nieuwe huis de bank verder van de TV afstaat een daling een sociale status kan veroorzaken...
Verder dan een geluk dat ik me weinig aantrek van een evt. aanwezigesociale status!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
24 mei 2008 21:55 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee, veel te klein om bij jouw lange tenen te passen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 mei 2008 8:30 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Kijk, daar heb ik wat aan!
Ga meteen kijken naar een 50"
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
25 mei 2008 9:59 |
|
|
Master Ken
|
Doe het dan goed.... en ga voor een 103"
|
25 mei 2008 13:32 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Nog even een vraag aan de kenners:
Als ik hier in Australie nou een 40" Sony of Philips koop, loop ik dan het risico dat ie het (na aanpassen v/d stekker) in Nederland niet doet?
Net zoiets als de 'regio's' voor de DVD spelers zeg maar.
Dan nog iets, die Philips heeft 100Hz en de vergelijkbare Sony waar ik naar kijk heeft dat niet. Zou dit een doorslaggevende eigenschap voor m'n keuze moeten zijn?
alvast bedankt voor jullie tips.
|
25 mei 2008 13:37 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hangt van het beeldsyteem af wat ze hebben in AU, in NL hebben we PAL, maar er bestaan ook NTSC en SECAM.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
25 mei 2008 13:48 |
|
|
Henk
PF # 136
|
De meeste merken zijn in te stellen op het juiste systeem. sommige doen dit zelfs automatisch.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
25 mei 2008 14:16 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Dat bedenk ik me net inderdaad ook. Van twee van mijn (Nederlandse) collega's hier zijn de TV's wel goed aangekomen hier, en die doen het ook nog steeds. Klinkt dus wel logisch inderdaad.
Bedankt.
Iemand die wat over het al dan niet hebben van 100Hz kan zeggen?
|
25 mei 2008 14:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Toen er nog geen 100Hz bestond had je geen last van flikkerend beeld. Als je eenmaal 100Hz hebt gekeken valt het iedere keer op als je naar een tv die het niet heeft en irriteert het. Op mijn plasma kan ik kiezen tussen 50Hz en 100Hz, maar die keuze is niet zo moeilijk . Ik kan me overigens nauwelijks voorstellen dat de Sony het niet heeft. Wordt het niet gewoon niet in de specs vermeld?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 mei 2008 14:42 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Heb sinds vorige week een Philips 47" met Ambilight en 100Hz hier staan en ik ben razend enthousiast!
Het weergeven van wit met hoog contrast, geeft absoluut geen trillingen (had mijn vorige LCD wel, weet niet of dit direct toe te wijzen is aan wel of geen 100hz...)
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
25 mei 2008 14:42 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ieder zijn meug.
|
25 mei 2008 14:44 |
|
|