Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 5:29

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Lastige keus 964 993 996 997 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Ik zou een 964 kopen.. 8) 8) De 993 is ook heel erg mooi, maar het geweldige luchtgekoelde geluid komt niet zo goed door met een standaard uitlaatsysteem. De 993 rijdt ook iets te comfortabel voor een 911 in mijn ogen, de 3.2 is dan meer spektakel :D , maar die heeft weer een iets meer gadateerd uiterlijk waar niet iedereen voor valt (ik wel hoor! 8) )..
Wanneer je nu echt een snelle 911 wilt dan moet je een 996 kopen :wink: , daar zit toch iets meer in dan in de standaard luchtgekoelde wagens. Turbo's zijn natuurlijk een heel ander verhaal..

27 mei 2008 18:38
Profiel
PorscheForum Rakker
ZWARTE 993 S 1997 ZWARTE ROADSTER 1960
AMSTERDAM
Bericht keuze
Zou iemand mij kunnen adviseren wat te doen....een 942 een 968 een 944 een 959 een 911 een 964 een 993 een 996 of een 997...ik heb 7854,- eurie's.Geen garage wel een oprit met tuin,vlak bij een waterpartij en een lastige buurman.De straat aan de voorzijde heeft geen verlichting wel een aflopende goot waar het water van de sloot in wegloopt.Wat te doen mensen geef nou eens advies.Moet ik dat opnemen of niet ik kijk nooit wel als mijn moeder weg is.Die gaat meestal naar bingo bingo met haar vader van 104 en vergokt al zijn pensioen.Hij liep ooit in de PC Hoofd straat in Amsterdam er stond een verschrikkelijke mooie vrouw bij schaap en citroen voor de etalage naar diamanten te kijken en zei tegen haar..schatje ga mee naar binnen en zoek wat uit ...ik betaal..ze gaan naar binnen en meneer Schaap komt naar voren en vraagt ''wat kan ik voor u doen?''.Vader kijkt hem aan en zegt geef dat meisje de grootste diamant die je hebt met ring en schuif dat aan haar vinger.Nou zegt Schaap er moet nog wat aan geslepen worden in het weekend dus Dinsdag kan u het komen halen...goed zegt vader en geeft hem zijn creditcard.Dinsdags komt Vader terug en Schaap komt weer naar voren zegt ''er stond niets op u rekening''zegt vader maar ik heb wel een topweekend gehad.Wat moet je nou met zo'n man.

27 mei 2008 19:25
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik zou emigreren.

27 mei 2008 19:34
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
993turbopeter schreef:
Kan de topicstarter geen update maken en dit topic afsluiten?

At your service :salut:

27 mei 2008 20:17
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5