Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 22:02

Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
eigendomsrecht vs kentekenhouder 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Pur sec zeg ik dat het een kwestie is tussen de koper en verkoper.
Maar ja... wie ben ik met mijn boerenverstand.

Hier gaat dus definitief een advocaat op. Ik heb er wel vertrouwen in, maar ja....dat had ik de vorige keer ook :? Goed; het moet anders maar wat centjes gaan kosten.

28 mei 2008 15:24
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
BerendB schreef:
Hier gaat dus definitief een advocaat op..

... zal 'n hoop heen en weer schrijverij worden - maar denk dat je 'n goede kans maakt :arrow: auto is maar liefst 8 maanden geleden ongezien gekocht, toch :roll:

28 mei 2008 16:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
Bericht 
Pfff, niet te geloven dit. Ben jij even blij dat je de auto niet totaal hebt verbouwd. Begriip ik het nu goed dat je stiefvader bij jou een claim neerlegt voor jouw 3/4 jaar zorgvuldige opslag en die duizend euro die je al verspijkerd hebt? :pukel: :pukel: :pukel: Ik hoop dat je deze keer je recht haalt. Succes.

28 mei 2008 16:52
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Al een jaar ben je voorbereid op knokploegen, brandstichting, vernieling etc.

Heb rare types bij huis gehad zoals na een aankondiging dat een knokploeg zou komen: Jongens met kaalgeschoren koppen in een oud golfje.... ze rijden een paar keer stapvoets langs uiteindelijk kiezen ze toch eieren voor hun geld. (Ik schijn niet zo lief te kijken wanneer ik echt kwaad ben).

Ik ben aangevallen met een bijl --- tja, dat moet je al helemaal niet doen bij mij. Heeft me wel een waarschuwend vingertje van een paar agentes opgeleverd en er zal ook nog wel een onzinnige claim van de ziekenhuiskosten uit voort komen.

Ik heb rodeo gespeeld met een dronken wildebras die me van de stoep af wilde racen. Heeft me een claim opgeleverd voor zogenaamd geleden schade aan de auto (loopt nog; heb de verzekeringsmaatschappij van mijn ex-stiefvader verzocht een kopie van de aangifte van vernieling aan te leveren aangezien ik van geen schade of aangifte weet).

Ach, en zo is er zoveel...

Tegen fysiek geweld ben ik nog enigzins opgewassen zolang ze maar niet met kogels of met messen komen (Hoewel ik wel verwacht had neergeschoten te worden en momenteel dan ook ogen voor en achter heb)
maar tegen die indirecte dreigingen en intimidaties tegen onschuldigen en die leugenachtige juridisch intriges kun je niet in je eentje vechten.

Ik was vanmiddag zo woedend dat ik eerst stoom afgeblazen heb op het politiebureau. Ze kunnen / mogen san wel niets doen; merken zullen ze dat het fout gaat lopen als ze niet ingrijpen. Vervolgens heb ik mijn hart maar eens spontaan gelucht bij de huisarts bij wie je normaal gesproken zonder afspraak niet zomaar binnenkomt.

Tegen mijn leerlingen (karate) zeg ik altijd dat ze hun woede en emoties moeten kunnen controleren aangezien, vooral bij de gevorderen, hun lichaam wordt gezien als wapen.
Nu moet ik tot mijn spijt bekennen dat ik zelf nauwelijks meer de controle over mijn eigen geest heb.

28 mei 2008 18:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
berend bij deze wens ik je sterkte met alles , ik denk alleen dat ik zelf niet de dicipline zou hebben om niet op gelijk niveau de strijd aan te gaan .
Ik heb ooit een vriendin gehad wiens ex vriend ons stalkte en onze auto`s vernielde. Dit heeft geresulteerd in wilde achtervolgingen door ons dorp met als enig doel er een definitief einde aan te maken. Als het ooit zo ver komt dat de stoppen doorslaan , doe het dan in een keer goed en ongezien.

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

28 mei 2008 19:13
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Je mag het niet zeggen maar het is helaas wel zo ja.

De rechtspraak in NL is m.i. aan vervanging toe.

28 mei 2008 19:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Jemig, ik kan me amper een voorstelling maken van hoe erg het is wat jullie moeten doormaken, vreselijk.

Ik hoop dat het schade verhaal met een sisser afloopt en dat dan weer de rust komt, maar gezien jouw verhaal zal dit helaas waarschijnlijk bij hoop blijven.

Misschien dat verhuizen een aantal maanden rust geeft, maar blijven vluchten is niet de oplossing voor een structureel probleem.

Ik wens jullie alle sterkte en hoop dat jij je geest onder controle kan houden.

02 jun 2008 9:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Haaglanden
Bericht 
Voor de wet is iedere burger gelijk, maar voor diegenen die wet moeten uitvoeren schijnbaar niet.
Bij de omhooggevallen geitendrijfster Hirsi A, dochter van Hirsi B. kleindochter van Hirsi C.. hoeft er maar een scheet dwars te zitten, of zij kan op kosten van de staat IN NL beveiligd worden.
De doorsneeburger moet echter fysieke en mentale bedreigingen van dit kaliber maar voor lief nemen.

Berend, ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk is, maar laat je niet door provocaties uit de tent lokken, liever negeren en je hoofd koel houden.

02 jun 2008 9:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3