Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 14:22

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Doorrijder 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Ik snap echt niet dat jullie er niet verder achteraan gaan...

Schade is schade, en die mensen weten heel goed dat zij het zelf veroorzaakt hebben(of ze nu vervolgens liegen of niet). Is gewoon een kwestie van beetje meer druk uitoefenen lijkt mij :D

Verlaag mij normaal niet zo makkelijk, maar als de ander bereid is om schade te maken en hier vervolgens over te liegen...

@Horn: Lijkt mij juist zeer terecht om die persoon zijn naam hier te noemen. Denk dat mensen hier op het PF er verstandig genoeg mee omgaan en dan kan deze persoon ook van zijn fouten leren. Iedereen moet van zijn fouten leren toch.

...En weet ik naast wie ik mijn P niet ga zetten op de meetings waar ik straks bij ben met mijn P.... :twisted:

30 mei 2008 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Jasje Dasje schreef:
Ik snap echt niet dat jullie er niet verder achteraan gaan...

Schade is schade, en die mensen weten heel goed dat zij het zelf veroorzaakt hebben(of ze nu vervolgens liegen of niet). Is gewoon een kwestie van beetje meer druk uitoefenen lijkt mij :D

Bewijs het maar dat betrokkene schuldig is...

30 mei 2008 10:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Precies. Kwam laatst ook zo'n filmpje voorbij op TV. Opa loopt langs een auto. Doet iets. En er zit een kras. En de pliesie kan niets doen. *zucht*

30 mei 2008 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Nah, zo juist karretje weer opgehaald na 450 eetjes eigen risico afgetikt te hebben (nog ff afwachten of Waarborgfonds die pijn wat kan verzachten).

Ziet er weer ok uit. Ze hebben meteen wat andere oneffenheden meegepakt dus hele bumper en zijscherm zijn weer 100% strak zonder kleurverschil, vakwerk dus (en gratis vervangend vervoer meegekregen, dus topservice).

Snel weer vergeten en karren maar weer 8).

12 jun 2008 14:59
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Het gaat je sowieso € 250,00 kosten, want dat is het eigen risico van het waarborgfonds... :roll:

12 jun 2008 15:39
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
30/3 ---> Ferr/P meeting ( ga ik eens naar zoiets) ramt ook zo'n trut in een P haar deur in de mijne.... schade viel gelukkig mee.

12 jun 2008 15:54
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ik heb tot nu toe drie keer getuigd bij 'doorrijden na aanrijding'. Kenteken noteren, papiertje achter de wisser, formulier van de verzekering invullen.

De laatste keer was een Nixan Deprimera die een kras over de volle lengte van een nieuwe Megane Zeeziek trok... auto stond aardig te schudden. :?

12 jun 2008 16:35
Profiel
PorscheForum Rakker
BMW 335i Cabrio Ex Audi S4 Cabrio Ex 993 c2 Ex 964 c2 Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Citaat:
Het gaat je sowieso € 250,00 kosten, want dat is het eigen risico van het waarborgfonds...

Kweetet :( maar is altijd beter dan E 450 (met dank aan de doorrijder :ass:).

12 jun 2008 17:23
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht 
Maarten schreef:
Precies. Kwam laatst ook zo'n filmpje voorbij op TV. Opa loopt langs een auto. Doet iets. En er zit een kras. En de pliesie kan niets doen. *zucht*

Pliesie wíl ook niets doen.

15 jun 2008 11:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2