Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:22

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
ECT's laatste draadje... ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht ECT's laatste draadje... ?
Wil nog even reageren op ECT's laatste bijdrage aan dit forum 'Enorme mazzel'; het draadje zelf is helaas al gesloten door de bewaking 8)

ECT noemt mijn naam meer dan eens en wekt de indruk - de 1e - dat wij elkaar nogal kennen. Of hij nu wel of niet een 997 Turbo heeft zal me echt worst zijn. Ik geef wat toelichting op zijn persoonlijkheid, zo beperkt als ik die ken, en daarmee enig licht op de aannemelijkheid van zijn beweringen.

In werkelijkheid is hij 1 x bij me geweest omdat we (toen) dicht bij elkaar woonden en hij een probleempje had. Al heel snel wist ik dat het wat mij betreft ook bij 1 x zou blijven. Nog geen uur hebben we buiten staan kletsen, dat is alles.
Opvallend was wat Kalbenbach schreef - die hem nooit heeft ontmoet, begrijp ik, maar wel in zijn buurt woonde?? - klopt helemaal: een mannetje dat 100 % op zich zelf is gericht, denkt dat hij alles wel even kan/zal regelen. Geen prettig type maar iemand die ongelooflijk van zich overtuigd is, althans zo overkomt (...).
Hij dacht dat ik zijn telefoonzaakje wel even zou uitzoeken, dacht het zo maar even bij me te droppen!!
Hij heeft hier al meer dan eens met mensen in de clinch gelegen. Waar 2 kijven, hebben 2 schuld. Maar als er steeds 1 dezelfde is, dan moet die zich toch eens afvragen...

Zijn vergelijking tussen AM, 997 Turbo en 993 - die hij dus alledrie zou kennen - waarbij de 993 als kart naar voren komt, slaat echt nergens op. Hij had ook nog een standaard coupe met geen enkele onderstelmodificatie.
Dat ik zijn rijstijl zou kennen - 2e indruk - zuigt hij uit zijn duim.

ECT was - niet alleen in dit laatste draadje! - weer ijzersterk in eerst de bewering dat er zo onaangenaam reageerd werd om vervolgens eens stevig en bot uit te pakken: de pot verwijt de ketel!
Oh ja, en hard werken levert mooie, lees dure, auto's op. Kletskoek natuurlijk: de grootste kapitalen worden verdiend met gerommel, links of rechts.

In 1 van de laatste reacties viel me nog op dat Lydia - op zijn zachts gezegd - nogal neutraal reageerde op haar beweerde bekendheid met ect.

Ik zal zijn 'bijdragen' niet missen.

31 mei 2008 11:08
Profiel
Bericht 
Citaat:
In 1 van de laatste reacties viel me nog op dat Lydia - op zijn zachts gezegd - nogal neutraal reageerde op haar beweerde bekendheid met ect.

Paul, je kent me inmiddels wel redelijk goed, dus je weet waarom ik zo reageerde. Dat heb ik ergens anders al uitgelegd (ook hij heeft recht op privacy) omdat ik nog al wat vragen kreeg.

Ik ken Erland behoorlijk goed, heb veel contact met hem gehad. Ik zou zaken met hem gaan doen, maar ik ben uiteindelijk afgehaakt; dat hij arrogant is hoef ik niet te melden en mijn sterke persoonlijkheid botste behoorlijk met de zijne, zeg maar.

31 mei 2008 12:11
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
duidelijk verwoord en voor mij zo klaar als een klontje :roll:
bedankt voor je uitleg Paul, denk dat het voor velen nu duidelijk genoeg is :!:

31 mei 2008 12:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Tja Paul; het vorige draadje is op uitdrukkelijk verzoek van ECT zelf gesloten, mede daar hij nogal wat PB's ontving die niet heel beschaafd waren. Wat mij betreft mag een topicstarter mij altijd vragen het betreffende topic te sluiten. In dat topic werd meerdere malen gerefereerd aan mensen die ECT persoonlijk kennen/kenden om zich te melden. Om die reden heb ik het topic nog enige tijd opengehouden. Uiteindelijk gesloten.

Mvg

de bewaking :wink:

31 mei 2008 12:22
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht Re: ECT's laatste draadje... ?
Paul van Engelen schreef:
Ik zal zijn 'bijdragen' niet missen.

idem

31 mei 2008 12:55
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Duidelijke taal.

31 mei 2008 13:52
Profiel
PorscheForum Rookie
nog niet
Ypenburg
Bericht 
vgns mij kwam ik die tegen op de A1 . zag vanochtend bij Hilversum eerst de xenontjes van 2 zwarte autos met een rotvaart was een zwarte 997 Tuuuuuuuurbbbbbboooo gevolgt door een zwarte Aston Martin Cabrio dak open met een bloedmooie brunette als bestuurster erin. heb ze gevolgt en gingen daarna afslag Laren en villawijk in en autos verdwenen daarna achter de automatiese hekken bij een gigentiese villa. Zag een donkere man in kakkleren witte broek en rugbyshirt uitstappen en ook een feloranje Lambo Gallardo op de oprijlaan die hij aaide en een zoen gaf. :? Wat een bakken maar proef ik hier jaloesie . ja ki ben ook jaloers.kan me niet schelen maar die jongen heeft het goed voor elkaar wil ik wel mee riuilen. ik in een mitsu EVO. :-( er is altijd baas boven baas zegt mijn vader altijd. vandaag in Hilversum gekeken naar een donkerblauwe 993 van 1995 met 150000 op de teller maar niet geslaagt vragprijs 38000 euris mijn budget is 35000 eurs. echt te duur. ben bang dat mijn ouders moeten bijleggen

31 mei 2008 14:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Duidelijke woorden Paul! Ik denk dat het een goede afsluiter is van een paar bewogen dagen op het PF :wink:

31 mei 2008 14:59
Profiel
Westervoort
Bericht 
Dat denk ik ook.

31 mei 2008 16:31
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 9 berichten ]