Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Eindelijk mijn Porsche !
Welk formulier????
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 mei 2008 21:26 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ha van tattoo naar echte Porsche .... niiiiiiiiiiiiiiiiiiice kerel! Veel plezier ermee
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
31 mei 2008 0:24 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Het Afspraak keuringformulier op de RDW site.
Als ik echt handig met PC's zo zijn geweest dan zou ik hier de link of een afbeelding naar de betreffende pagina laten zien, maar helaas ben ik een PC groentje
_________________________________________ There Is No Substitute
|
31 mei 2008 19:26 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Van harte gefeliciteerd met je eerste! Goed gevoel geeft het he? Ik kan me nog goed herinneren dat ik de eerste keer ging rijden met wat toen echt mijn Porsche was
Ik wens je vele mooie en veilige kilometers toe
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
31 mei 2008 19:49 |
|
|
horn
PF #57
|
heb geen afspraak gemaakt. sta daar komende maandagochtend om half 8 voor de deur. hoop - volgens hun eigen beloftes - daar rond een uur of 10, half 11 weer weg te zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 mei 2008 19:52 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
En voor welke auto ga je dat doen ? Ik wilde mijzelf een teleurstelling besparen om zonder afspraak langs te gaan bij het RDW, moet namelijk ook voor die dag mijn P. verzekeren.
|
31 mei 2008 19:58 |
|
|
horn
PF #57
|
05 jeep wrangler. is mbv 5 daags exportkenteken verzekerd en op chassisnr nog een keer in NL (voor de zekerheid). Als je op de rdw site leest geven ze zelf ook aan wat je kan doen zonder afspraak
http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/a ... spraak.htm
|
31 mei 2008 20:08 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
RDW kan prima zonder afspraak, zelf meegemaakt een paar weken geleden!
Wil je daarna ook nog BPM-en dan kan dat ook zonder afspraak, alleen niet bij de vestigingen Waddinxveen en Nieuwegein!
Voor die twee vestigingen moet je wel een BPM afspraak maken!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
31 mei 2008 21:07 |
|
|
horn
PF #57
|
|
31 mei 2008 21:32 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Stoere bak hoor, van alle 4 X 4 's 1 van mijn favoriete
Als het goed is krijg ik a.s. maandag bericht van het RDW wanneer ik langs mag komen. Wat zal ik blij zijn als die ( lelijke ) gele plaaten er op kan schroeven. Bedankt voor het koffiemuntjes aanbod.
|
01 jun 2008 1:08 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Porsche tattoo. Gefeliciteerd met je eerste P O R S C H E. Die grijns gaat voorlopig niet van je gezicht af vrees ik. Mijn gezicht staat nog steeds op die stand als ik in mijn 964 stap...
|
02 jun 2008 19:03 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
hahah jee dat van die kapper blijft terug komen !!!ik vind het gewoon gave bak! gefeliciteerd. (ben trouwens ook geen kapper)
|
02 jun 2008 20:53 |
|
|
horn
PF #57
|
vanochtend om 7.25u stond ik bij de rdw in nieuwegein. nr 21 van de 30 om 10 over half 8 waren alle 30 plaatsen van 'keuren zonder afspraak' vergeven. Om 12 uur had ik de APK- en rdw keuring achter de rug, bpm betaald - nu wachten tot donderdag op het kenteken.
was wel verbaasd over de douane met die bpm. zonder enige moeite 600 euro van de bpm gehannes (17%)...
Succes tattoo - ben benieuwd naar je ervaringen.
|
02 jun 2008 21:03 |
|
|
rswartz
's-Gravenhage
|
HeyTattoo
gefeiciteerd man met deze aanschaf.
en Horn jij ook met je 4X4
_________________________________________ 'Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today' 911 (964 c2) Chevrolet Silverado 2500 HD 6,6 Ltr Duramax Diesel-engine
http://www.hilitemusic.nl http://photobucket.com/rswartz
|
02 jun 2008 21:09 |
|
|
Ferdinand P
ex 996 C4 Cabrio Automg Breda
|
Van harte! Ik zie het helemaal voor me. Ennuh, ik rij na 3 maanden nog steeds met een big smile rond
|
02 jun 2008 21:13 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Vandaag twee enveloppen van het RDW ontvangen, bevestiging keuringsafspraak en kenteken papier voor eendags platen.
Op 19 juni ben ik aan de beurt.
Echt tof al die leuke reacties van jullie, bedankt.
|
02 jun 2008 22:06 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Harald, gefeliciteerd met de aanschaf en dat je kan jippie wisten we al.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
03 jun 2008 15:59 |
|
|