Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 14:52

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Turbo's/GT2/GT3 gevraagd voor Ferrarimeeting 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Maarten schreef:
Laten we zeggen types waarvan er minder dan 4000 van gemaakt zijn. Dan kwalificeren al die laffe turbotjes zich lekker niet :mrgreen: :twisted:

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij zijn er van de eerste lichting turbo's (930) idd minder dan 4000 gemaakt per type. Bedoel dus tot '78 zonder IC en vanaf 78 met IC . Heb nog ergens Peter Morgan liggen, zal het wel eens opzoeken....... :wink:

03 jun 2008 18:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
PF #911
België
Bericht 
Jouw Turbo mag er dan ook best bij. Er zijn weliswaar 5097 964 Turbo's gemaakt maar slechts 3660 3.3's en 1437 3.6'en :!:

Zo kunnen we er voor zorgen dat uiteindelijk elk porsche model uit minder dan 5000 stuks bestaat. We kunnen verder discrimineren op manueel/automaat, kleur, opties,... :lol:

03 jun 2008 19:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
Bij deze wil ik even reageren namens FerrariChat.nu.

Ik snap Marcel zijn standpunt ook wel aangezien hij gewoon een aantal Porsches voor de gezelligheid op de Nesselande meeting wilde hebben. Zeker na de toch wel geslaagde meeting op 30 maart in Meerkerk. Daar zijn de toen aanwezige deelnemers het grotendeels wel mee eens neem ik aan gezien de reacties toen.

Het gaat er niet om dat jullie niet welkom zijn bij ons, integendeel! Iedereen heeft dezelfde passie wat auto's betreft. Het enige verschil is het merk. Het is alleen niet de bedoeling dat er op een Ferrari en Lamborghini meeting straks drie keer zoveel Porsches aanwezig zijn dan de Italiaanse auto's. Dat lijkt me eigenlijk wel vrij logisch. Bij een Porschemeeting zitten jullie denk ik ook niet te wachten op een grotere groep Ferrari's. De kans is klein dat dit zal gebeuren, maar het gaat even om het principe. We moeten gewoon weer ergens een grens stellen en dan moeten we gaan kijken naar de variatie onder de aanwezige auto's. Dit heeft verder niks met de waarde van een auto te maken of met de persoon die een dergelijke auto bezit. Andere Porsches zijn dan ook niet minderwaardig of iets dergelijks, want ik heb het gevoel dat sommige mensen zich een beetje aangevallen voelen.

We willen gewoon een soortgelijke meeting net zoals vorig jaar, hoofdzakelijk Italianen en dan als extra nog een paar exclusieve Porsches. Vorig jaar kwamen er zelfs ook nog enkele Porsches kijken. Ze dienen niet als opvulling om misverstanden even te voorkomen. Het doel is hoofdzakelijk om weer een mooie meeting te houden waar mooie auto's staan en waar vooral de sfeer tussen alle autoliefhebbers goed is. We houden een tweede editie omdat het afgelopen keer een fantastisch evenement was.

Even samengevat is het dus niet de bedoeling dat er straks 50 Ferrari's/Lambo's aanwezig zijn en 250 Porsches. Een bescheiden aantal Porsches zou leuk zijn en daarin dan een beetje variatie. Niet dat er 15 dezelfde types op een rijtje komen te staan. Uiteraard zijn jullie dus van harte welkom! Hopelijk zijn de misverstanden zo een beetje de wereld uit geholpen.

Dit is wat ik even kwijt wilde. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel. In ieder geval vind ik het jammer dat er een hoop onrust is over deze meeting. Ik had de discussie hier nog niet eens gezien tot vandaag. In ieder geval excuses van onze kant als jullie je benadeeld voelden. Het heeft in ieder geval niks te maken met discriminatie tussen de automerken onderling.

03 jun 2008 19:21
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
heren, ik heb al weer spijt van mijn woorden in het begin van het topic. het was allemaal niet zo zwaar gemeend, vond het wel lachwekkend dat in de ogen van de ferrarimannen (toch vriendelijke en benaderbare mensen :wink: ) alleen de exclusieve modellen van dat massmerk uit Zuffenhausen mochten komen. Was alleen een beetje speldeprikken, zonder bijbedoelingen. Gewoon flauw, zoals ik nou eenmaal ben :^: Alle Porscherijders die uit mijn woorden begrepen dat ze geen exclusieve auto's hebben: sorry. :twisted:

Nu maar op verzoek van de topicstarter alsnog een slotje erop. :salut:

03 jun 2008 19:23
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3