Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:27

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
LMM 993TT 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht LMM 993TT
Hoi,

iemand een luchtmassameter van een 993TT? Eventueel om es te lenen en te testen of het dit onderdeel wel is dat stuk is?

Groetjes,

Mich

03 jun 2008 17:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Mich....weinig reactie's tot nu toe :? Misschien moet je aangeven in welke kleur je de LMM zoekt? :mrgreen:

06 jun 2008 23:17
Profiel
Westervoort
Bericht 
Is ook wel verrekte lastig te realiseren in de praktijk volgens mij...lees ; ik zou niet weten hoe zo'n ding eruit ziet, hoe ik 'm eruit/af kan halen en hoe die naar Mich toe moet. Ik zou ervoor naar de garage moeten en dán kan je lijkt mij beter zelf even naar een garage gaan.
Wil best helpen Mich, maar vraag dan wat makkelijkers man... :wink:

07 jun 2008 3:00
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Tsjonge tsjonge Jurgen, had van jou toch wel wat meer kennis verwacht............ 8) Maar vooruit dan, ik offer me wel weer op........Ik kom morgen wel je P ophalen rijd er mee naar Mich toe, zetten daar de Lmm op de RS, gaan wat rondjes op Zolder draaien om snelste tijd te meten, zetten de Lmm daarna weer op de Ruf en doen dan nog eens wat rondjes op om een goed vergelijk te hebben............ :twisted: :wink:

07 jun 2008 17:27
Profiel
Westervoort
Bericht 
:pale: :wink:

07 jun 2008 17:56
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Jurgen, ik weet wel waar dat ding zit. (In het kanaal van de luchtfilter doos naar het inlaatspruitstuk.)

Je kent me, vertrouwt mij wel, dus ik kom de Ruf halen en rijd er mee naar Mich. Test eerst op Zolder de prestaties van de Ruf - de nulmeting! -> je ziet zuiver technisch/zakelijk/objectief/nuchter - en de-/monteer vervolgens....

etc. (Niet ECT)

:P

07 jun 2008 18:01
Profiel
Westervoort
Bericht 
Paul, ik ken je, en het valt me zwaar om je dan ook te zeggen dat ik 'm niet meegeef... :oops: :lol: :lol:

Heb vanmiddag zelf weer eens wat super verstookt... :ba: is toch anders dan dieselen, hoe fijn dat ook rijdt op zijn manier. :wink:

07 jun 2008 18:26
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
merci mannen...maar ik liet het topic wat onberoerd omdat m'n plannen alweer aan het veranderen zijn :wink:

=> stel dat m'n LMM toch stuk is, dan heb ik 500eur kwijt om een nieuwe te bestellen. Daarna moet ik weer de chip laten aanpassen en ben nog es 500 eur kwijt.

=> een komplaat nieuw hittedraad kitje, afgeregeld en gechipped op maat voor mijn auto kost 1700 eur (Manthey bijvoorbeeld) en ik moet geen btw betalen wegens buitenlands bedrijf.

Overigens, het is hobby hé...is es een reden om in de werkplaats van Manthey te komen :lol: 8)

PS: zegt de naam Ofzky jullie iets? Zou een Zwitserse preparateur zijn die uitstekend werk levert...heeft geen site die kerel, mond aan mond reclame volstaat blijkbaar voor hem.

07 jun 2008 20:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]