Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wat denk je van de spoiler van de GT 3 RS
Voor mij stoer en toch elegant en gemaakt lightweight
|
30 nov 2004 18:47 |
|
|
Victor911
|
ik zelf zou het net teveel vinden op een 4s grijs
|
30 nov 2004 18:50 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Marco schreef dat we dergelijke kentekens binnenkort ook hier kunnen verwachten ; is dat echt zo, en wat moet je daar dan voor doen?
Sta anders voorin de rij, want stickers etc. vind ik niks op een auto, maar een persoonlijke plaat zoals in Engeland, ja hoor..
|
30 nov 2004 21:49 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Helaas, too much,zal ongetwijfeld functioneel zijn,maar da's mijn verdovingsspuit ook.
er is maar 1 spoiler mooi, en dat is de "opgerolde Krant" van de GT3.
Of niet, Jeroen??
|
30 nov 2004 23:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, we krijgen hier "binnenkort" een andere combinatie van letters en cijfers, te weten 12-ABC-3... Je kunt dus strakkies een auto krijgen met 12-PSV-3.... of 25-BMW-5....
Dus (nog?) geen personalized plates helaas... zal ook nog wel 100 jaar duren vrees ik
Kwam overigens een tijdje trug een Brit tegen, met als kenteken: P964 C4.... Ja, ECHT!... En weet je waar die op zat? Een Subaru Impreza STi!!!!!!
|
30 nov 2004 23:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
30 nov 2004 23:15 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
01 dec 2004 10:01 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
andere marco wellicht
_________________________________________ Got coffee?
|
01 dec 2004 10:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Sorry, Marco, het was Andre 3.0... was ondertussen al jouw bericht aan 't lezen.
|
01 dec 2004 10:40 |
|
|
Sjonnie
|
| | | | Carrera4s schreef: OK, elk zijn smaak, een standaard 4S is natuurlijk prachtig, zoals die zwarte van de eerste reply. Maar als je een unieke wagen wil, tja dan verander je een paar zaken, bvb. velgen, frontbumper en evt. een spoiler. Die maakt de wagen een tikkeltje stoer. Iemand spreekt van "beschaafd", nu ja een Porsche hoeft er hélemaal niet beschaafd uit te zien, dacht ik zo ! Ik ben trouwens een eerder jonge Porscherijder (35) (alhoewel er op dit forum allicht veel meer jongere dan oudere P-rijders vertegenwoordigd zullen zijn) en rijd graag in een stoer "bakske" Er zijn die de spoiler op mijn 4S overdreven vinden, er zijn er die het juist de max vinden... Persoonlijk had ik graag een bescheidenere spoiler gemonteerd, vandaar de vraag... Zo, wat een uitleg, het lijkt wel Porschepsychologie | | | | |
Respect voor ieder zijn mening, hier volgt dan mijn bescheiden mening.
Psychologie is wel degelijk belangrijk. Zelf wil je tegen een mooi bakske aankijken, maar als je erin rijdt zie je dat niet. Dan vind je het in principe ook belangrijk wat anderen er van vinden.
Ik zal nooit een andere spoiler op mijn 4S wensen. Ik vind de vorm van de auto zo "perfect" en een spoiler kan dat niet verbeteren, integendeel.
Uiteraard leg je wat persoonlijke accenten. De sportuitlaat vind ik erbij horen, het is immers een volbloed sportauto. Heerlijke grom, zou ik niet willen missen.
Verder zijn de velgen een belangrijke eye catcher, met ook weer ieder zijn voorkeur. De GT3 velgen vind ik erg goed passen bij een 4S.
2000 pingels om terug de normale achterspoiler te hebben is erg veel. Op Ebay zie je ze wel eens, ook de turbo achterkleppen, aanzienlijk goedkoper.
Veel succes met je zoektocht, want ik heb wel begrepen dat je er toch vanaf wil. Doen!
|
01 dec 2004 11:00 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Mmmm, ik blijf twijfelen hoor... die 2000 euro is trouwens werkuren inbegrepen (officiële Porsche dealer) Meest kostelijk is het bedieningsmechanisme, zowat 800 euro.
En 2000 euro is nu ook niet niks hé... stel dat ik er achteraf spijt van krijg...
Ff alles laten bezinken...
|
01 dec 2004 11:40 |
|
|
Sjonnie
|
Klopt, met 2000 euries kan je veel leuke dingen doen, ook aan je Porkertje, en dan misschien nog spijt hebben ook, da's pas doodzonde.
Moet volgens mij ook goedkoper kunnen, zal Ebay eens in de gaten houden voor jou. En kom je 19/12 niet, we willen eea wel eens met eigen ogen aanschouwen, wederzijds, toch?
Maar gisteren mijn pas geteflonneerde 4S zitten bewonderen, man man wat is dat een mooie auto met een mooie kont. Ik zal deze middag nog eens wat fotootjes posten, kan iedereen er een beetje van meegenieten.
|
01 dec 2004 11:46 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
| | | | Sjonnie schreef: Klopt, met 2000 euries kan je veel leuke dingen doen, ook aan je Porkertje, en dan misschien nog spijt hebben ook, da's pas doodzonde. Moet volgens mij ook goedkoper kunnen, zal Ebay eens in de gaten houden voor jou. En kom je 19/12 niet, we willen eea wel eens met eigen ogen aanschouwen, wederzijds, toch?
Maar gisteren mijn pas geteflonneerde 4S zitten bewonderen, man man wat is dat een mooie auto met een mooie kont. Ik zal deze middag nog eens wat fotootjes posten, kan iedereen er een beetje van meegenieten. | | | | |
Yip, ik kom af de 19de, kunnen jullie het karretje eens in real life zien. Ik vind trouwens dat de spoiler vooral op foto zo groot oogt, in werkelijkheid valt dat goed mee, afhankelijk van de hoek van waaruit je de wagen bekijkt uiteraard.
|
02 dec 2004 15:50 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
dit vind ik groter.
Die extra etage op jouw spoiler ervan af zou al veel schelen denk ik.
|
02 dec 2004 18:46 |
|
|
John
Cayenne
|
|
02 dec 2004 20:20 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja, en jouw mening John?
|
02 dec 2004 20:31 |
|
|
John
Cayenne
|
der af, maar als het dan perse moet.
|
02 dec 2004 20:32 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
ook voor €2000
Nee, zou dan toch proberen die bovenste etage te "decapiteren".
|
02 dec 2004 20:37 |
|
|
John
Cayenne
|
Hup.............
........petee
|
02 dec 2004 20:45 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
volledig akkoord met verwijderen bovenste etage, zou al een stuk beter zijn
Laatst bijgewerkt door Beltar op 02 dec 2004 22:09, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 dec 2004 22:01 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zou die bovenste spoiler erafhalen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 dec 2004 22:03 |
|
|
Beltar
|
hallo carrera,
k zie dat je oostvlaming bent, vanwaar ergens?
Kom je nooit naar uitstapjes van porscheclub tielt of porschefun+ in wvl?
grtz
|
02 dec 2004 22:07 |
|
|
Beltar
|
sorry mannekes, k was weeral te enthousiast en had de tweede pagina nog niet gelezen....
|
02 dec 2004 22:11 |
|
|
horn
PF #57
|
kan de beste overkomen, en mij ook...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 dec 2004 22:14 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Een photoshopje...
|
03 dec 2004 9:34 |
|
|