Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:04

Antwoord op onderwerp  [ 541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende
LCD / plasma TV's 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
patrick911 schreef:
Volgens mij heeft Sony momenteel drie klassen in LCD

Ze hebben ook de D, de V en weet ik niet allemaal wat. Logisch is het allemaal niet meer.

In de Mediamarkt-folder zag ik de KDL-40V3000 en niet de KDL-40W3000. Heb ik later weer even opgezocht in de folder. Een snelle google-check leerde mij echter wel dat ook de W3000 wordt aangeboden voor minder dan 1000 euro (990). Met de 200 euro extra korting van Sony zelf kom je dan op hetzelfde bedrag (maar niet alle winkels doen mee aan de Sony actie...). Ik zag nu ook dat de actie van Mediamarkt tot 1 juni liep. Nou ja, ik zal vast wel ergens een Sony Bravia voor een geschikte prijs kunnen kopen, de V3000 of de W3000 :o :wink: Die actie van Sony (200 euro korting of een draagbare LCD t.w.v. 599 euro gratis) loopt trouwens nog wel even door.

02 jun 2008 18:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Piet schreef:

In de Mediamarkt-folder zag ik de KDL-40V3000 en niet de KDL-40W3000. Heb ik later weer even opgezocht in de folder. Een snelle google-check leerde mij echter wel dat ook de W3000 wordt aangeboden voor minder dan 1000 euro (990).

De V3000 vind ik wel voor minder dan 1.000 euro (en daar komt de actie van Sony NIET bovenop), de W3000 zit nog altijd rond de 1300-1400 (wederom, NIET met de Sony actie).

02 jun 2008 21:05
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Devils son schreef:
Piet schreef:
In de Mediamarkt-folder zag ik de KDL-40V3000 en niet de KDL-40W3000. Heb ik later weer even opgezocht in de folder. Een snelle google-check leerde mij echter wel dat ook de W3000 wordt aangeboden voor minder dan 1000 euro (990).
De V3000 vind ik wel voor minder dan 1.000 euro (en daar komt de actie van Sony NIET bovenop), de W3000 zit nog altijd rond de 1300-1400 (wederom, NIET met de Sony actie).

Dat hoor ik graag ;) Waarom is de 40W4000 overigens goedkoper dan de 40W3000? (niet dat ik een nieuwe wil kopen hoor, maar vraag het me gewoon af).

03 jun 2008 0:01
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
paSCal schreef:
Dat hoor ik graag ;) Waarom is de 40W4000 overigens goedkoper dan de 40W3000? (niet dat ik een nieuwe wil kopen hoor, maar vraag het me gewoon af).

De W4000 is een nieuwer model en omdat er een prijzenslag is, is deze goedkoper in de markt gezet. Op diverse punten is het toestel verbetert, maar er zijn ook wat zaken weggelaten. Het toestel is dus op enkele punten uitgekleed (minder instellingen b.v.). Voor verreweg de meeste consumenten maakt dat geen donder uit. Ik mis een bepaalde instelling wel, maar de voordelen zijn groter dan de nadelen. Met als klapper dat de W4000 een HD tuner heeft die probleemloos met @home samen wil werken.

Als je al die extra zaken wel wil: er komt een nieuwe X aan... Maar dat toestel is flink duurder. Wel mooier, maar voor mij geen 1.000 euro extra waard. Die stop ik in het nieuwe huis wel in de bioscoop.

03 jun 2008 11:11
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Tja, nu nog veel HD-zenders op de kabel ;)... HD-tuner in de W3000 doet het ook met een leuke Alphacrypt kaart hoor, beetje mazzel hebben, 1-op-de-10 kaartjes ;)...

03 jun 2008 19:54
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Iemand ervaring(en) met de Philips 42PFL9703?
Plussen/minnen?
Lees op internet behoorlijke positieve ervaringen, maar ook een aantal die klagen over halo's :?

03 jun 2008 20:38
Profiel WWW
Bericht 
paSCal schreef:
Tja, nu nog veel HD-zenders op de kabel ;)... HD-tuner in de W3000 doet het ook met een leuke Alphacrypt kaart hoor, beetje mazzel hebben, 1-op-de-10 kaartjes ;)...

Klopt, de W3000 doet het vaak ook wel, maar er zijn gebieden waar het niet goed werkt. Toch jippie om dat thuis te ontdekken...

Vandaag is de W4210 (zelfde als de W4000, maar met andere voet) bij mij geleverd. Zeer tevreden mee en met alphacrypt werkt alles perfect.

Aanbod HD is teleurstellend, maar ach: EK, OS komen eraan en Discovery HD ziet er ook prachtig uit.

03 jun 2008 23:19
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
Vandaag is de W4210 (zelfde als de W4000, maar met andere voet) bij mij geleverd. Zeer tevreden mee en met alphacrypt werkt alles perfect.

Aanbod HD is teleurstellend, maar ach: EK, OS komen eraan en Discovery HD ziet er ook prachtig uit.

Wat betaalde je voor de W4210? De V3000 die twee weken geleden bij Media Markt te koop was voor 799,- (inclusief 200 euro korting :shock: ) is nog bij een aantal vestigingen van Media Markt te koop, voor 1099,- (inclusief 200,- korting via Sony). Ik wacht denk ik wel een andere aanbieding af, kan dus heel veel schelen...

07 jun 2008 15:59
Profiel
Bericht 
Piet schreef:
Wat betaalde je voor de W4210? De V3000 die twee weken geleden bij Media Markt te koop was voor 799,- (inclusief 200 euro korting :shock: ) is nog bij een aantal vestigingen van Media Markt te koop, voor 1099,- (inclusief 200,- korting via Sony). Ik wacht denk ik wel een andere aanbieding af, kan dus heel veel schelen...

1529 en dan kan ik via sony nog 200 euro terugkrijgen. Het kan best nog iets goedkoper, maar ik wilde de tv snel hebben en bovendien is de service bij BCC zodanig dat ik ze de verkoop ook gewoon gun.

De W4000 is wel een stap hoger dan de V3000. De V3000 heeft volgens mij ook geen HD tuner aan boord, wat voor mij wel belangrijk is.

Met wachten wordt het natuurlijk altijd goedkoper, maar dat argument geldt over een jaar net zo hard als nu. :wink:

07 jun 2008 21:26
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
De W4000 is wel een stap hoger dan de V3000. De V3000 heeft volgens mij ook geen HD tuner aan boord, wat voor mij wel belangrijk is.

Wat houdt een HD tuner in? De V3000 is in ieder geval wel Full HD, maar je bedoelt wellicht iets anders. Wat is het voordeel van een HD tuner?

Devils son schreef:
Met wachten wordt het natuurlijk altijd goedkoper, maar dat argument geldt over een jaar net zo hard als nu. :wink:

Dat is zo. En je loopt het risico dat de nieuwere generatie televisies hebbedingen zijn, ondanks de hogere prijs.

Heb je wellicht verstand van muurbevestigingen? Eigenlijk zou ik een muurbevestiging nodig hebben die aan de rechterkant van de televisie kan scharnieren, zodat de rechterkant aan de muur blijft zitten en de rest van de televisie naar voren gehaald kan worden (van de muur af). Ik zou de televisie namelijk alleen kunnen ophangen in een (linker)hoek van de kamer en een dergelijk scharniersysteem zou handig zijn als je vanuit de andere hoek van de kamer ernaar kijkt. Of zou dit geen probleem zijn met al die nieuwe beeldtechnologieen en grote "kijkhoeken"? De grootste kijkhoek zou iets van 45 graden zijn, geen probleem?

http://www.db-electronics.nl schreef:
Als u uw prachtige LCD- of plasmascherm aansluit op 'de kabel' sluit u uw digitale TV aan op een analoog signaal dat uw TV gaat 'vertalen' in digitaal. Daar wordt het beeld absoluut niet beter van. En levert uw kabelmaatschappij ook nog een niet optimaal signaal, dan bent u niet beter af dan met een CRT-TV. Alleen met het afspelen van een DVD heeft u dan de hoogste kwaliteit.
Wilt u een televisie-uitzending op uw digitale scherm zo optimaal mogelijk bekijken dan 'moet' u een digitale satellietontvanger kopen. Het aanschafbedrag is relatief laag t.o.v. de prijs van het TV-toestel.

Dit is ook nieuw voor me. @Devils Son, heb jij ook een digitale satellietontvanger en is deze inderdaad nodig?

08 jun 2008 3:06
Profiel
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Iemand ervaring(en) met de Philips 42PFL9703?

ik koop never spullen van plips alleen de tv's :D of plasma's in dit geval

08 jun 2008 5:15
Bericht 
Piet schreef:
Wat houdt een HD tuner in? De V3000 is in ieder geval wel Full HD, maar je bedoelt wellicht iets anders. Wat is het voordeel van een HD tuner?

Dat je middels een smartcard en alphacrypt kaart digitale t.v. in HD kan ontvangen. Zeker met de EK een leuke bonus (maar er zijn meer HD uitzendingen, momenteel heb ik 9 kanalen die in HD uitzenden).

Citaat:
Heb je wellicht verstand van muurbevestigingen?

Nee, maar ik begrijp dat Vogel goed en niet duur is...

Citaat:
Dit is ook nieuw voor me. @Devils Son, heb jij ook een digitale satellietontvanger en is deze inderdaad nodig?

Je hebt drie smaken: digitale t.v. via de ether (digitenne), via de kabel en via satteliet. Digitenne is kwalitatief de minste, kabel en satteliet ontlopen elkaar niet zo veel.

Ikzelf heb digitale t.v. via de kabel. Ik kan digitale t.v. van harte aanbevelen. Het ziet er gewoon een stuk beter uit, zeker in HD.

08 jun 2008 21:26
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
Ikzelf heb digitale t.v. via de kabel. Ik kan digitale t.v. van harte aanbevelen. Het ziet er gewoon een stuk beter uit, zeker in HD.

Ik ben even op onderzoek uitgeweest. Het lijkt erop dat UPC een goede aanbieder is van digitale televisie. Met het starters HD-pakket kom ik op een maandbedrag van 30 euro. Welke aanbieder heb jij?

Ik heb ook nog een internetaansluiting nodig voor mijn laptop. Is UPC ook daarvoor goed? Kan me voorstellen dat het een kleine moeite is kabelinternet te installeren als ik toch al digitale (HD) televisiediensten van UPC afneem :?

08 jun 2008 23:13
Profiel
Westervoort
Bericht 
Neem dan ook de DVR van UPC erbij...vooral "pauze TV" is erg handig en gebruik ik vaak.

09 jun 2008 6:18
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Devils son schreef:
Citaat:
Heb je wellicht verstand van muurbevestigingen?

Nee, maar ik begrijp dat Vogel goed en niet duur is...

Inderdaad goed en de prijs valt best mee. Meerdere opties waaronder een beugel voor montage "strak" tegen de muur :D.

Hier helaas nog geen EK2008 in HD via Ziggo (v.h. @Home) :cry: :evil: .

Jurgen schreef:
Neem dan ook de DVR van UPC erbij...vooral "pauze TV" is erg handig en gebruik ik vaak.

Is aansluiting van de tv op de DVR via HDMI mogelijk?

09 jun 2008 10:39
Profiel
Bericht 
Piet schreef:

Ik ben even op onderzoek uitgeweest. Het lijkt erop dat UPC een goede aanbieder is van digitale televisie. Met het starters HD-pakket kom ik op een maandbedrag van 30 euro. Welke aanbieder heb jij?

Ik zit in het Ziggo/@home gebied. Je kan niet kiezen, dus ik heb Ziggo/@home.

09 jun 2008 13:25
Profiel
Bericht 
EriC4C schreef:

Hier helaas nog geen EK2008 in HD via Ziggo (v.h. @Home) :cry: :evil: .

Dan heb je waarschijnlijk niet de goede decoder, want Ziggo/@home geeft gewoon Nederland 1 HD door. Extragratis, dus daar is geen HD pakket voor nodig.

09 jun 2008 13:26
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Devils son schreef:
Dan heb je waarschijnlijk niet de goede decoder, want Ziggo/@home geeft gewoon Nederland 1 HD door. Extragratis, dus daar is geen HD pakket voor nodig.

Wel de goede decoder, want ik ontvang het Brava HD promo-kanaal prima ;).
Zojuist de Ziggo klantenservice gebeld en dat ook zo doorgegeven, maar ..... "Nee meneer, om het EK2008 op NL1 in HD te kunnen ontvangen moet u echt een HD-abonnement van € 3,95 maand nemen." :shock: :bang:
Dus zelf nogmaals gezocht en "NL1 HD" op kanaal 14 gevonden. :ba:

09 jun 2008 14:16
Profiel
Bericht 
EriC4C schreef:
Zojuist de Ziggo klantenservice gebeld en dat ook zo doorgegeven, maar ..... "Nee meneer, om het EK2008 op NL1 in HD te kunnen ontvangen moet u echt een HD-abonnement van € 3,95 maand nemen." :shock: :bang:
Dus zelf nogmaals gezocht en "NL1 HD" op kanaal 14 gevonden. :ba:

Die klantenservice staat niet bepaald bekend om het verstrekken van juiste informatie.

Hoe dan ook, het is gelukt: veel plezier met het voetbal in HD, want het is echt een stuk beter. En ook beter te verteren dan Brava HD... :wink:

09 jun 2008 14:29
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hehehe, ken het effect... Was alleen zo slim om NL-1 er gelijk af te gooien, maar blijkbaar is de NL1-HD maar tot eind augustus ofzo? Bovendien kan ik ze nu niet meer handig naast elkaar zetten... Nog een goeie tip hoe je op een Bravia gewoon 1 kanaal toevoegd, zonder opnieuw alles te zoeken en opnieuw in te moeten stellen (kijk, je doet het nooit, daar niet van, maar dit is echt niet tof :cry: )

09 jun 2008 17:23
Profiel Facebook 
Bericht 
paSCal schreef:
Nog een goeie tip hoe je op een Bravia gewoon 1 kanaal toevoegd, zonder opnieuw alles te zoeken en opnieuw in te moeten stellen

Dat lukt niet. Punt.

(vervelend... het sorteren van 150+ zenders..., ik weet het :wink: )

09 jun 2008 18:26
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
Piet schreef:
Wat betaalde je voor de W4210?

1529 en dan kan ik via sony nog 200 euro terugkrijgen. Het kan best nog iets goedkoper, maar ik wilde de tv snel hebben en bovendien is de service bij BCC zodanig dat ik ze de verkoop ook gewoon gun.

Op de BCC site staat de 40W4210 te koop voor 1799,- Vandaag was ik bij Media Markt in Amsterdam en daar kost deze televisie eveneens 1799,- :? Was die 1529,- een speciale aanbieding die nu niet meer geldt? De prijzen zijn een beetje raar, want Media Markt deed het voorkomen alsof ze echt de allergoedkoopste zijn, terwijl als ik naar de goedkoopste op internet zoek, ik uitkom bij een laagste prijs van omstreeks 1250,- BCC en Media Markt kunnen toch niet zoveel duurder zijn? Ik koop liever bij een BCC, Media Markt of andere bekende keten dan bij de eerste de beste discount webshop...

09 jun 2008 22:18
Profiel
Bericht 
Piet schreef:
Op de BCC site staat de 40W4210 te koop voor 1799,- Vandaag was ik bij Media Markt in Amsterdam en daar kost deze televisie eveneens 1799,- :? Was die 1529,- een speciale aanbieding die nu niet meer geldt?

Op zich wel, maar ik zou gewoon de verkoper melden dat je weet dat dit toestel recent nog gewoon 1529,15 (eerlijk is eerlijk...) moest kosten.

In welke stad zit je overigens, want dat scheelt ook wel met de aanbiedingen.

Citaat:
De prijzen zijn een beetje raar, want Media Markt deed het voorkomen alsof ze echt de allergoedkoopste zijn.

Je moet ze andere aanbiedingen onder de ogen wrijven voordat ze reageren... MM is zelden de goedkoopste.

09 jun 2008 22:55
Profiel
M140i
Bericht 
Devils son schreef:
Op zich wel, maar ik zou gewoon de verkoper melden dat je weet dat dit toestel recent nog gewoon 1529,15 (eerlijk is eerlijk...) moest kosten.

In welke stad zit je overigens, want dat scheelt ook wel met de aanbiedingen.

Dat zei ik. Ik zei dat deze tv bij de BCC onlangs nog verkocht werd voor 1529,- Oh, zegt de Media Markt verkoper (in Amsterdam): "ik was vandaag nog bij de BCC hier in de buurt en daar stond 1799,- op het prijskaartje". Toen was ik uitgepraat, want ik had geen schriftelijk bewijs van die lagere prijs. Als ik deze televisie ergens in Amsterdam, Den Haag of Rotterdam kan kopen voor 1529, dan koop ik 'm :D En eerder niet :roll:

10 jun 2008 1:02
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mijn hemel, ik ben laatst is begonnen dit draadje door te worstelen, want ik heb dus ook een platte tv gekocht, bey bey Loewe Articos (zoonlief is er blij mee), heb nu een Jap (panasonic) aan de muur.

Wist niet dat men er zo mee bezig was, sommige zijn met de TV meer bezig als met hun vrouw of Porsche...

Zelf ben ik me gisteren de vetvellen geschrokken voor een paar fatsoenlijke scartkabeltjes......waren € 79,= stuk (x3)......oeps moest wel heel errug thuis vertellen dat dat nodig was :lol:

Wel een mega verbetering tov de 10 euro kabeltjes.

John

10 jun 2008 8:03
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 541 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende