Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 19:42

Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Kan je een turbo spoiler krijgen op een 4S ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Wat denk je van de spoiler van de GT 3 RS

Voor mij stoer en toch elegant en gemaakt lightweight

Afbeelding

30 nov 2004 18:47
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
ik zelf zou het net teveel vinden op een 4s grijs

30 nov 2004 18:50
Profiel
Westervoort
Bericht 
Marco schreef dat we dergelijke kentekens binnenkort ook hier kunnen verwachten ; is dat echt zo, en wat moet je daar dan voor doen?
Sta anders voorin de rij, want stickers etc. vind ik niks op een auto, maar een persoonlijke plaat zoals in Engeland, ja hoor..

30 nov 2004 21:49
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
ppp 356 schreef:
Wat denk je van de spoiler van de GT 3 RS

Voor mij stoer en toch elegant en gemaakt lightweight

Afbeelding

Helaas, too much,zal ongetwijfeld functioneel zijn,maar da's mijn verdovingsspuit ook.
er is maar 1 spoiler mooi, en dat is de "opgerolde Krant" van de GT3.
Of niet, Jeroen??
:wink:

30 nov 2004 23:14
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jurgen schreef:
Marco schreef dat we dergelijke kentekens binnenkort ook hier kunnen verwachten ; is dat echt zo, en wat moet je daar dan voor doen?
Sta anders voorin de rij, want stickers etc. vind ik niks op een auto, maar een persoonlijke plaat zoals in Engeland, ja hoor..

Nee, we krijgen hier "binnenkort" een andere combinatie van letters en cijfers, te weten 12-ABC-3... Je kunt dus strakkies een auto krijgen met 12-PSV-3.... of 25-BMW-5....

Dus (nog?) geen personalized plates helaas... zal ook nog wel 100 jaar duren vrees ik :cry:

Kwam overigens een tijdje trug een Brit tegen, met als kenteken: P964 C4.... Ja, ECHT!... En weet je waar die op zat? Een Subaru Impreza STi!!!!!!

30 nov 2004 23:15
Profiel Facebook 
Bericht 
Jurgen schreef:

Zal nog wel even duren.

30 nov 2004 23:15
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
paSCal schreef:
Kwam overigens een tijdje trug een Brit tegen, met als kenteken: P964 C4.... Ja, ECHT!... En weet je waar die op zat? Een Subaru Impreza STi!!!!!!

iig een boxer

01 dec 2004 10:01
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Jurgen schreef:

andere marco wellicht :?:

01 dec 2004 10:02
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Sorry, Marco, het was Andre 3.0... was ondertussen al jouw bericht aan 't lezen.

01 dec 2004 10:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Carrera4s schreef:
OK, elk zijn smaak, een standaard 4S is natuurlijk prachtig, zoals die zwarte van de eerste reply.

Maar als je een unieke wagen wil, tja dan verander je een paar zaken, bvb. velgen, frontbumper en evt. een spoiler. Die maakt de wagen een tikkeltje stoer.

Iemand spreekt van "beschaafd", nu ja een Porsche hoeft er hélemaal niet beschaafd uit te zien, dacht ik zo ! Ik ben trouwens een eerder jonge Porscherijder (35) (alhoewel er op dit forum allicht veel meer jongere dan oudere P-rijders vertegenwoordigd zullen zijn) en rijd graag in een stoer "bakske" :wink: :twisted:

Er zijn die de spoiler op mijn 4S overdreven vinden, er zijn er die het juist de max vinden... Persoonlijk had ik graag een bescheidenere spoiler gemonteerd, vandaar de vraag...

Zo, wat een uitleg, het lijkt wel Porschepsychologie :roll:

Respect voor ieder zijn mening, hier volgt dan mijn bescheiden mening.
Psychologie is wel degelijk belangrijk. Zelf wil je tegen een mooi bakske aankijken, maar als je erin rijdt zie je dat niet. Dan vind je het in principe ook belangrijk wat anderen er van vinden.
Ik zal nooit een andere spoiler op mijn 4S wensen. Ik vind de vorm van de auto zo "perfect" en een spoiler kan dat niet verbeteren, integendeel.
Uiteraard leg je wat persoonlijke accenten. De sportuitlaat vind ik erbij horen, het is immers een volbloed sportauto. Heerlijke grom, zou ik niet willen missen.
Verder zijn de velgen een belangrijke eye catcher, met ook weer ieder zijn voorkeur. De GT3 velgen vind ik erg goed passen bij een 4S.
2000 pingels om terug de normale achterspoiler te hebben is erg veel. Op Ebay zie je ze wel eens, ook de turbo achterkleppen, aanzienlijk goedkoper.
Veel succes met je zoektocht, want ik heb wel begrepen dat je er toch vanaf wil. Doen!

01 dec 2004 11:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Mmmm, ik blijf twijfelen hoor... die 2000 euro is trouwens werkuren inbegrepen (officiële Porsche dealer) Meest kostelijk is het bedieningsmechanisme, zowat 800 euro.

En 2000 euro is nu ook niet niks hé... stel dat ik er achteraf spijt van krijg...

Ff alles laten bezinken... :wink:

01 dec 2004 11:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Klopt, met 2000 euries kan je veel leuke dingen doen, ook aan je Porkertje, en dan misschien nog spijt hebben ook, da's pas doodzonde.
Moet volgens mij ook goedkoper kunnen, zal Ebay eens in de gaten houden voor jou. En kom je 19/12 niet, we willen eea wel eens met eigen ogen aanschouwen, wederzijds, toch?

Maar gisteren mijn pas geteflonneerde 4S zitten bewonderen, man man wat is dat een mooie auto met een mooie kont. Ik zal deze middag nog eens wat fotootjes posten, kan iedereen er een beetje van meegenieten.

01 dec 2004 11:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Sjonnie schreef:
Klopt, met 2000 euries kan je veel leuke dingen doen, ook aan je Porkertje, en dan misschien nog spijt hebben ook, da's pas doodzonde.
Moet volgens mij ook goedkoper kunnen, zal Ebay eens in de gaten houden voor jou. En kom je 19/12 niet, we willen eea wel eens met eigen ogen aanschouwen, wederzijds, toch?

Maar gisteren mijn pas geteflonneerde 4S zitten bewonderen, man man wat is dat een mooie auto met een mooie kont. Ik zal deze middag nog eens wat fotootjes posten, kan iedereen er een beetje van meegenieten.

Yip, ik kom af de 19de, kunnen jullie het karretje eens in real life zien. Ik vind trouwens dat de spoiler vooral op foto zo groot oogt, in werkelijkheid valt dat goed mee, afhankelijk van de hoek van waaruit je de wagen bekijkt uiteraard.

Afbeelding

02 dec 2004 15:50
Profiel
Bericht 
dit vind ik groter.
Afbeelding

Die extra etage op jouw spoiler ervan af zou al veel schelen denk ik.

02 dec 2004 18:46
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

02 dec 2004 20:20
Profiel
Bericht 
Ja, en jouw mening John? :lol:

02 dec 2004 20:31
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:
Ja, en jouw mening John? :lol:

der af, maar als het dan perse moet.

02 dec 2004 20:32
Profiel
Bericht 
ook voor €2000 :roll:
Nee, zou dan toch proberen die bovenste etage te "decapiteren".

02 dec 2004 20:37
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Hup.............

Afbeelding

........petee

02 dec 2004 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
volledig akkoord met verwijderen bovenste etage, zou al een stuk beter zijn

Laatst bijgewerkt door Beltar op 02 dec 2004 22:09, in totaal 1 keer bewerkt.

02 dec 2004 22:01
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
RS-R die om kwart voor 6 al schreef:

Beltar (die ruim 3 uur later toch wel een vooroordeel tegen belgen bevestigt) schreef:
Kan je eventueel niet alleen het bovenste gedeelte eraf laten halen? en de rest een laagje verf geven?

Ik zou die bovenste spoiler erafhalen... :wink: :lol:

02 dec 2004 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
hallo carrera,
k zie dat je oostvlaming bent, vanwaar ergens?
Kom je nooit naar uitstapjes van porscheclub tielt of porschefun+ in wvl?
grtz

02 dec 2004 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
horn schreef:
RS-R die om kwart voor 6 al schreef:
Beltar (die ruim 3 uur later toch wel een vooroordeel tegen belgen bevestigt) schreef:
Kan je eventueel niet alleen het bovenste gedeelte eraf laten halen? en de rest een laagje verf geven?

sorry mannekes, k was weeral te enthousiast en had de tweede pagina nog niet gelezen....

02 dec 2004 22:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
BELTAR schreef:
sorry mannekes, k was weeral te enthousiast en had de tweede pagina nog niet gelezen....

:wink: kan de beste overkomen, en mij ook... :twisted:

02 dec 2004 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Carrera4s schreef:
Yip, ik kom af de 19de, kunnen jullie het karretje eens in real life zien. Ik vind trouwens dat de spoiler vooral op foto zo groot oogt, in werkelijkheid valt dat goed mee, afhankelijk van de hoek van waaruit je de wagen bekijkt uiteraard.

Afbeelding

Een photoshopje...

Afbeelding

03 dec 2004 9:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2