hello, nieuw op dit forum, rijd met een 997 C2S van 4/2005 heb een vraag betreffende de ingebouwde GPS is het mogelijk hierop flitspaal info te zetten?
11 jun 2008 5:07
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Welkom Guy op het forum. Helaas kan ik je verder niet helpen met je vraag. Maar waarschijnlijk is dit niet mogelijk.
11 jun 2008 7:08
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Master Ken schreef:
Helaas kan ik je verder niet helpen met je vraag. Maar waarschijnlijk is dit niet mogelijk.
Blablablablabla...
Guy, welkom hier!
Ik kan je helaas ook niet verder helpen met jouw vraag. (punt)
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
11 jun 2008 7:17
zuugnap
De nieuwe modellen gaan straks met HD's werken denk dat je dan
eerder kans van slagen hebt om ff te rommele
11 jun 2008 9:44
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
De POI's staan vast op de navigatie CD/DVD.
Je kunt de POI's alleen wijzigen als je brondata op de CD/DVD aanpast.
Maar laat ik voorop zeggen dat het een flinke klus is. Je moet dan dus behoorlijk wat kennis hebben van de opbouw van de navigatie data.
Ik ben zoiets gelijks aan het uitproberen nu voor PCM2 en daar heb ik wel wat succesjes mee maar het is nog verre van ideaal.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
11 jun 2008 14:09
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)
030
Weet iemand hoeveel USB poorten er op de nieuwe modellen 911 zitten? Via mobiel internet+blauwtand zou helemaal mooi zijn!
11 jun 2008 18:29
Airhead
1986 C1
Friesland
Ik heb helemaal geen idee welk systeem Porsche gebruikt, maar bij BMW (Navteq) kan je met "wat gedoe" wel POI's op je DVD invoegen.
Misschien heb je er wat aan.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
11 jun 2008 18:33
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Voor Porsche gaat nagenoeg dezelfde methode op
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
11 jun 2008 21:58
guy cap
helaas niet geholpen, zal een extra tomtommeke (of in nederland kees-kees) moeten plaatsen, toch bedankt mannen voor de moeite van t antwoorden, spijtig toch dat je net in een wagen waarin je de fitspaalinfo nodig hebt, je deze niet kan plaatsen
Gebruikers op dit forum: Diederik_SvR, Google [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum