Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
hoezo naaien ze die kerel?
denk je nou echt dat de rabobank liever een individu naait dan de tour te winnen? wat zou de beste publiciteit opleveren? en het lijkt me sterk dat een team een mederenner op staande voet kan ontslaan...
rasmussen kon niet op de dopingcontrole verschijnen omdat hij in mexico zat (en dat niet gemeld had). "ik had toch niet kunnen komen want ik zat in mexico." Nu blijkt dat hij gewoon in de dolomieten aan het trappen was. waarom meldde hij dat niet gewoon en nam het risico op een dopingcontrole? waarom moest hij liegen dat hij in Mexico zat?
Op staande voet ontslag krijg je niet zomaar. Mijn indruk van Theo de Rooij is niet dat hij dergelijke besluiten lichtvaardig neemt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jul 2007 8:35 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Zoals ik zei, die kerel is al gestraft daarvoor, wel 10.000 keer (in euries). Dit was voor de tour al bekend en ook afgehandeld.
Dat ze hem dan daarna nog de benen uit het lijf laten trappen, hij vervolgens zicht krijgt op de eindzege en hem dan nog eens eruit schoppen is niet normaal, zo ga je gewoon niet met je sporters om, zo ga je niet met mensen om.
Mensen die betrapt zijn op doping mag je inderdaad ter plekke een schop geven, maar daar is deze beste man NIET op betrapt!
|
26 jul 2007 8:46 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
944 guy, klopt niet helemaal wat je zegt
hij is idd bestraft voor het Mexico verhaal maar nu blijkt dat hij helemaal niet in Mexico zat maar in de dolomieten, gespot door een oud tourrenner die weer bevriend is met oudrabo-renner Sörenssen
dus: hij zit in Mexico, oke wordt daarvoor bestraft, geen probleem.
maar nu komt aan het licht dat hij gelogen (lees: italië) heeft tegen de rabo-leiding en dat pikken ze niet dus eruit op staande voet
moet zeggen dat dat getuigd van ballen, de gele trui eruit zetten terwijl hij praktisch al de tourwinnaar was
anderzijds, waarom nu precies, dat van Mexico wisten ze ook al vantevoren en dat hebben ze niet gemeld bij de tourdirectie (lees: vies spelletje), waarom nu ineens wel boter op de kop en hem direct ontslaan
mijn gevoel zegt dat er met Rasmussen meer aan de hand is en dat Rabo niet wil dat de beerput verder wordt opengetrokken oftewel dat de hele ploeg naar huis moet
zo van:"kijk jongens, dit doen wij om de sport schoon te houden" maar ondertussen.........................
weet het niet, mijn gevoel is nog nergens op gebaseerd maar er gebeuren zoveel dingen nu, vanavond Mart maar weer kijken voor weer een aflevering 'goede tour, slechte tour'
de tour is in ieder geval dit jaar niet saai
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
26 jul 2007 11:30 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
26 jul 2007 11:34 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
|
26 jul 2007 14:29 |
|
|
cabrio wim
|
Laatste nieuws van Rasmussen via Tour-pagina.
Michael Rasmussen houdt donderdag in de Deense kranten vol dat hij niet heeft gelogen tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg.
De krant B.T. laat de ontslagen Rabo-coureur donderdag zeggen "Mijn baas is gek". De kwaliteitskrant Politiken noteert "Ik heb niet gelogen".
Deense journalisten zijn er woensdagavond in geslaagd met de weggestuurde klassementsleider in de Tour de France te spreken. Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië.
"Ik ben niet in Italië geweest. Dat is een verhaal van iemand die dacht dat hij mij herkend heeft. Daar is absoluut geen bewijs voor."
In de Deense kranten ontkent de renner ook dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico.
Dollemansbesluit
Rasmussen spreekt in een krant over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", zegt Rasmussen.
De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.
Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.
|
26 jul 2007 15:04 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Laat hem maar langskomen bij me
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
26 jul 2007 23:55 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Als hij werkelijk daar gezeten heeft is dat best te achterhalen, ik snap niet dat ik daar niks over hoor....
Neem aan dat ie met een vliegtuig naar Mexico gegaan is, daar is best nog wat informatie van terug te halen; hetzij bij de maatschappij waarmee hij gevlogen heeft, misschien stempels in zijn paspoort. Kortom er valt genoeg bewijs te leveren dat ie wel in Mexico zou zijn... of zie ik dat verkeerd?
_________________________________________ Racefun events
|
27 jul 2007 0:22 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Nee hoor, lijkt mij ook!
Ik neem aan dat Rasmussen zijn paspoort wel bij zich had tijdens de ronde van Frankrijk, dus hij had die stempels gelijk even kunnen laten zien...........
Daarnaast begreep ik dat er inmiddels meerdere mensen Rasmussen in Italië hebben gezien.
Even een specificatie van de mobiele telefoonrekening doet trouwens ook wonderen!
Dit hele grapje zal zeker ook Theo de Rooij zijn baan moeten gaan kosten!
Behoorlijk amateuristisch aangepakt allemaal!
Ik blijf het namelijk onbegrijpelijk vinden dat je drie weken lang niet zeker weet waar één van je belangrijkste medewerkers uithangt en wat hij daar uitspookt en dit alles vlak voor het belangrijkste evenement van het jaar.
Voor mij wel weer het bewijs dat niet elke ex-topsporter automatisch maar gelijk geschikt is om management functies te krijgen!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
27 jul 2007 0:55 |
|
|
horn
PF #57
|
en hij zit daar nog wel voor zijn werk. als het nou vakantie was...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 jul 2007 6:13 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
http://www.nu.nl/news/1172451/751/rss/% ... co%27.html
Nou, laat maar komen, ik denk dat de rabo ploegleiding het nog flink zwaar krijgt, en terecht!
|
27 jul 2007 11:17 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
Mijn theorie...
UCI heeft doping geconstateerd bij Rasmussen. Dit hebben ze niet naar buiten willen brengen, al schandalen genoeg deze tour en dan zou de gele trui drager ook nog worden betrapt; de doodsteek voor de tour en de wielersport.
Management Rabo-ploeg is hiermee geconfronteerd en heeft het verzoek gekregen hem op een of andere manier te lozen. Als er dan iemand begint te roepen dat Rasmussen in Italie was dan is de manier gevonden...
|
27 jul 2007 12:53 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Kan me niet voorstellen dat dat geheim zou blijven. Dat zou maken dat de UCI en de ploeg Rabobank zichzelf op een landmijn hebben geplaatst. Als ze het wielrennen dood willen hebben, moeten ze vooral zo'n zaken doen...
P.S. niet dat ik geloof dat het wielrennen zal sterven. Zou wel eens kunnen gebeuren dat die enorme geldsommen in alle richtingen bewegend wel eens terug aardser worden. Zou zeker niet slecht zijn...
|
27 jul 2007 14:24 |
|
|
dannym
Nissan 350Z
|
Als je hoort dat een modaal fietsertje (die eerste die laatst in de tour betrapt werd) zo'n 5 ton per jaar verdient...
Volgens de contracten die getekend zijn moet hij dit nu terugbetalen....maar of dat stand houdt bij een evt rechtzaak
|
27 jul 2007 14:28 |
|
|
cabrio wim
|
Is ook geen modaal fietsertje
|
27 jul 2007 18:12 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Ik weet dat een knecht bij lotto de 2 ton aantikt en dat is zelfs iemand die nog de schaal van de ervaring moet beklimmen...
Even off topic:
las vandaag dat John Terry 194.000 euro per week gaat verdienen...waar gaat dat naar toe?
Terug on topic:
Verder ASO en UCI defintief uit elkaar...
Wel een samenwerking tussen ASO en wereldantidopingagentschap WADA en met het Franse antidopingagentschap.
Zal nog eerst een hele hoop borstklopperij worden wanneer er effectief oplossingen op tafel gaan komen
|
27 jul 2007 22:12 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
28 jul 2007 20:59 |
|
|
horn
PF #57
|
als je bij Lotto werkt weet je toch vooraf niet wat je verdient? Pas na de trekking toch?
|
28 jul 2007 23:51 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Dat is inderdaad ook mijn theorie.Er is meer aan de hand dan wij te horen krijgen
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
29 jul 2007 8:36 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
30 jul 2007 1:31 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
04 aug 2007 13:42 |
|
|
cabrio wim
|
Denk dat Tom bij Knauffie op bezoek geweest is.
Mag ook niet mee doen aan de Tour de France.
Citaat Nieuwsblad.
Tom Boonen is betrapt op het gebruik van cocaïne. De Belgische krant Het Laatste Nieuws meldt dinsdag dat de wielrenner van Quick-Step op 25 mei, drie dagen voor de Ronde van België, tegen de lamp liep. Boonen wordt zeer waarschijnlijk niet geschorst, omdat het een controle buiten competitie betrof en in dat geval is cocaïnegebruik niet verboden.
De onderzoeksrechter in Turnhout stuurt het dossier van Boonen toch op naar de UCI en het internationale dopinginstituut WADA omdat de Belg drie dagen voor een belangrijke koers is betrapt. De UCI en het WADA bekijken of hij toch geschorst moet worden. Boonen schreef in de Ronde van België één rit op zijn naam: de vijfde en laatste etappe.
De misstap van Boonen is groot nieuws in België, maar komt niet als een verrassing. Hij werd eind vorig jaar ook al met cocaïne in verband gebracht toen zijn goede vriend en veldrijder Tom Vannoppen positief testte. Die wees Boonen aan als dealer van de cocaïne. Vorige week raakte de renner voor de tweede keer in zes weken zijn rijbewijs kwijt. Boonen reed negentig kilometer te hard en had teveel gedronken
|
12 jun 2008 11:07 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Rare jongens die wielrenners...
Heb diep respect voor sommige hoor want het is echt afzien, maar (recreatief) drugs gebruik en topsport dat snap ik dus niet.
Doping is wat anders daar ontkom je aan de top bijna niet aan en dat kan je prestatie bevorderen, maar met een snuif in benzine gewassen fijngestampte en gekristaliseerde Colombiaanse kruiden wordt je op de fiets niet echt vrolijk....
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
12 jun 2008 11:46 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Mag Kauffie niet meedoen aan de Ronde van Frankrijk
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
12 jun 2008 12:47 |
|
|
cabrio wim
|
|
12 jun 2008 12:52 |
|
|