Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 12:35

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
enige vragen met betrekking tot mijn (nieuwe 996 cabrio) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 cabrio mk2 zw/zw
Ouderkerk aan de Amstel
Bericht enige vragen met betrekking tot mijn (nieuwe 996 cabrio)
Heb vorige vrijdag m'n 996 cabrio opgehaald bij Hette.Kan niet anders zeggen dat ik SUPER tevreden ben over de auto en de service bij Targa Florio.Het is echt genieten(ga proberen foto's op het forum te plaatsen,Krijg alleen continue de melding dat de afbeelding te groot is).Verder beschikt de auto over PCM1(16 bits).Heeft iemand ervaring met het laten aanmaken van een duo-sim card voor de telefoon.Ik zit bij T-mobile.Werkt het goed(icm met je mob telefoon)?Wat zijn de kosten?Verder ben ik op zoek naar een Nederlandse handleiding van deze PCM.Heb ook wat moeite met voorkeurzenders van de radio opslaan.Ben nieuwsgierig naar jullie reacties.Alvast bedankt.

12 jun 2008 14:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Van harte met de 996.
Ik heb zelf ook een PCM met 16 bits upgrade.
Ik weet niet wat je in dit geval bedoeld met duo sim maar ik ga er van uit dat je bedoelt twee simkaarten met hetzelfde nummer waarvan één in de PCM en één in de mobiele telefoon. Dat kan zonder problemen alleen moet je dan wel je telefoon uitschakelen op het moment dat je in de auto start ander weet je nooit welke van de twee zich bij een GSM mast aan zal melden en dus welke kan bellen.

Een Nederlandse handleiding is gewoon te bestellen via Porsche. Voorkeurszenders opslaan is makkelijk. Als je op de betreffende zender hebt afgestemd kun je de betreffende voorkeursknop (1 t/m 6) voor langer dan 1 seconde ingedrukt houden om de zender op te slaan.
Je hebt 2x 6 FM zenders om op te slaan en 1x6 AM zenders.

12 jun 2008 14:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
Ha Edwin, welkom! Fijne auto heb je gekocht. Zelf ook een gehad. En de upgrade is fijn, want je navi is niet vooruit te branden zonder upgrade.

Qua duosim: Niet doen. Werkt irritant. In mijn auto heb ik daarom een Nokia Bluetooth carkit laten zetten en die werkt wel fijn! Alles gewoon in één telefoon.

Simkaartje kost 15 euro ofzo, en je laat het kleine simkaartje gewoon in de grote creditcard zitten waar je hem normaalgesprokn uitdrukt, maar nogmaals: het werkt gewoon niet prettig.

12 jun 2008 16:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: enige vragen met betrekking tot mijn (nieuwe 996 cabrio)
edwin 996 cabrio schreef:
ga proberen foto's op het forum te plaatsen,Krijg alleen continue de melding dat de afbeelding te groot is

download irfanview gratis op www.irfanview.com
installeer het en gebruik om foto's te resizen
maximaal 1024Kb, 1024x768 pixels (bxh) en dan kan je ze zo uploaden in je album.

Have fun and keep the shiny side up! :thumleft:

12 jun 2008 21:38
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Resizen kan zelfs met paint.

13 jun 2008 15:33
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
maurice schreef:
Als je op de betreffende zender hebt afgestemd kun je de betreffende voorkeursknop (1 t/m 6) voor langer dan 1 seconde ingedrukt houden om de zender op te slaan.

Zo gaat dat idd. mits je bij voorkeurstoets 1 begint.
Als je er 1 overslaat, wordt de zender wel gekozen, maar niet vastgelegd. :idea:

Duokaart kan best goed werken. Ik heb de duosim, en de bluetooth, en alles gewoon aan. Een enkele keer pakt de PCM zelf het gesprek op, meestal de BT-nokia, ( gekoppeld aan de PCM )
KPN kaart werkt het beste.

Hoorde vandaag de prijs van de upgrade van 8 > 16 bits
1850,- ex btw :oops: :shock: alleen de lezer.....
Mazzel dat die er al inzit dus.

13 jun 2008 16:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]