Auteur |
Bericht |
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Klopt. Er werd een vrijwillige bijdrage gevraagd om iets leuks voor Niels voor te doen/kopen als je met de P-F rit mee deed. Dit ivm al het geregel en dergelijke. Heeft verder idd niets met DVD's te maken
Succes Niels!
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
03 mei 2008 20:48 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Sorry, ik moet jullie teleurstellen...
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
07 mei 2008 20:21 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Jammer,
Hoe veel fout had je?
|
08 mei 2008 11:01 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Dan maar weer gauw opnieuw een ritje organiseren hè
Wel sterkte met het vervolg!!
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
10 mei 2008 8:53 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Heb vandaag bij mijn tweede poging toch nog mijn theoriecertificaat in ontvangst mogen nemen Donderdag het praktijkexamen voor mijn rijbewijs aanvragen en dan is het eindelijk zover
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
10 jun 2008 18:19 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Gefeliciteerd, Niels. Kom op met dat rijbewijs.
Ik zie je zondag
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
10 jun 2008 18:27 |
|
|
Lydia
|
Gefeli alvast! Nu de rest nog en dan sparen voor een P.
|
10 jun 2008 18:28 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... volgens mij is Niels 'n F-chatter ...
|
10 jun 2008 18:31 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Haha, ik denk eerder dat het een klein koekblikje gaat worden
Een 928 is ook wel leuk...maar helaas nog niet te betalen (laat de ferrariboys het maar niet horen )
Marcel, tot zondag! Dan heb ik misschien ook mijn havo diploma binnen.
|
10 jun 2008 19:08 |
|
|
Lydia
|
Ik weet het Ollie. Een beetje plagen mag toch????
|
10 jun 2008 20:37 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Van harte met de eerste helft Niels. Nu het praktijk examen nog.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
10 jun 2008 22:18 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Alles op zijn tijd man!!!! Mijn felicitaties allesinds
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
10 jun 2008 22:56 |
|
|
drknauf
|
was ist loos koos op zondag dan
hopen datje je diploma dan hebt idd ja zou wel dope zijn
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 jun 2008 23:36 |
|
|
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Anders neem je een 1:18, een grote pot verse aarde, een beetje paardestront, water en héél véél liefde en wie weet.....
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
11 jun 2008 8:43 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Goed idee..
Mag het ook met een 1:43??
Niels, Gefelciteerd met de 1e helft.
|
11 jun 2008 9:21 |
|
|
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Iets kleiner potje, iets minder stront, ietsje minder water maar nog meer liefde
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
11 jun 2008 9:29 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
XLR8 en Marco , jullie quoten wel érg graag hè...
Als je reageert op een bovenstaande post hoef je niet te quoten...dat leest zoveel makkelijker voor iedereen.
(laat 't nu bewust staan )
|
11 jun 2008 16:25 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Niels, ook hierbij de hartelijke felicitaties van ons allen.Nu nog het laatste gedeelte, het praktijkexamen jongen ,en bij een volgende grote meeting verwachten wij dan dat jij weer vooraan zult staan,maar dan in een bolide, die van jezelf is. En of het dan een Porsche 928 of een Ferrari zal zijn, die keuze is helemaal aan jou. Ik vind ze in ieder geval allebei beslist de moeite waard! Lukt het financieel nog niet dan maar de keer daarop.
|
11 jun 2008 19:36 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Steve, het was leuk om je afgelopen zondag weer te zien . Jammer dat jullie wat eerder weg gingen,maar we nemen binnenkort even contact op.
|
11 jun 2008 19:44 |
|
|
Marcel B.
|
Drknauf schreef:
Organisatie Porsche-Ferrarimeeting komt bij elkaar om te evalueren
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
11 jun 2008 21:54 |
|
|
Marcel B.
|
Was weer erg gezellig. Tuin bij Arie helemaal afgeladen. Eric en ondergetekende (met aanhang) aanwezig vanuit PF. Nog een paar oude schulden afgelost (ritjes in de P beloofd) en Niels gefeliciteerd met het behaalde HAVO-diploma. Wat leesvoer voor hem meegenomen met F en P info.
Gebak bij de koffie en een plotselinge gast met een gele 355 uit Numansdorp.
Er is ook gesproken over een mogelijke nieuwe P-F-meeting volgend jaar. Na de vakantie wordt er meer bekend. Kan nu al verklappen dat er een prachtige locatie in het vizier is in het Oosten des lands.
Arie en Sonja, weer bedankt voor de gastvrijheid en na de zomervakantie zijn jullie welkom in het Wilde Westen .
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 16 jun 2008 22:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 jun 2008 21:23 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Marcel, was inderdaad reuze gezellig.Hoop dit nog vaker te kunnen doen. Elkaar zo eens opzoeken en weer wat bijpraten. Jullie zijn altijd welkom hier. Locatie die je liet zien op de foto's voor een eventuele volgende meeting zag er uitstekend uit.
We zullen deze zomer beslist eens jouw kant opkomen en gaan ervan uit dat het dan weer een gezellige dag mag worden.
|
15 jun 2008 22:16 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Marcel, bedankt voor het ritje in je Porsche! Het mag dan wel een oudere auto zijn, maar die turbo is toch wel heel erg gaaf. Ik was verbaast hoe snel hij op de 140 zat. Ook bij deze Eric en Marcel bedankt voor de boekjes over Ferrari en Porsche!
Ook nog even een stukje met de Ferrari gereden, toch wel een mooi gezicht hoor zo'n gele en rode 355 achter elkaar. Nog even lekker doorgetrokken. Het accelereren met die wagens blijft gewoon het leukste! Bedankt Arie, het gaat echt nooit vervelen. Lekker hoog in de toeren en in je stoel gedrukt worden, dat is het echte sportwagengevoel. Zowel Ferrari als Porsche kan je dit gevoel geven. Het blijven gewoon twee supermerken.
Ook de rest van de familie Timmermans bedankt voor de gastvrijheid. Hier zijn jullie ook altijd van harte welkom!
Je hebt inderdaad een erg mooie locatie op het oog Marcel. Hopelijk kan de P/F meeting volgend jaar een mooi vervolg krijgen.
Het was een gezellige dag en graag tot de volgende keer!
|
15 jun 2008 23:58 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
|
16 jun 2008 1:02 |
|
|
Lydia
|
Mooie locatie, Marcel.
En zo romantisch ...
Oepsie ... je post is opeens weg, Marcel?
|
16 jun 2008 21:50 |
|
|