Auteur |
Bericht |
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Count me in.........
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
13 jun 2008 8:00 |
|
|
Guardian
Porsche 944/ ex 914-6 / ex 911 TRotterdam
|
Inderdaad, hij staat klaar in Rotterdam, en ja omdat dat zijn thuisbasis is
Ik hoor van meerdere 944 rijders (via het forum) dat zij nog niets hebben mogen vernemen. Vorig jaar werd het ook allemaal in de laatste week geregeld dus wij wachten af hier in Rotterdam.
Iemand nog andere info
_________________________________________ De 944 II voor af en toe en de Impresa WRX+Prodrive (245+) voor elke dag !
http://www.docu-check.nl
|
14 jun 2008 18:07 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Nee hoor wij hebben ook nog niks gehoord. Heb ook nog een aantal vragen uitstaan met betrekking tot locatie Zwolle maar ook daar nog geen enkel antwoord op.
We wachten af.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
14 jun 2008 23:03 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Hoi!
Het is wel weer even tijd voor een post van de organisatie. Wij zijn nog erg druk bezig met de voorbereidingen. Het wijzigen van lokatie heeft toch meer voeten in aarde dan gedacht.
Waarschijnlijk zal iedereen dus in de laatste week pas te horen krijgen waar ze heen moeten. Zwolle is nog steeds een vertreklokatie. Dit omdat we ook de kinderen uit het Noorden een mooie dag willen bezorgen.
Tot 5 juli!!!
Namens de Stichting "Geluk & Vrijheid"
Aris Prins
Vet Cool Man
www.gelukenvrijheid.nl
|
16 jun 2008 17:37 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Dat is op zich best OK, maar wel is jammer dat een inschrijving niet werd bevestigd dmv bv mailtje terug. Of ben ik de enigste ?
Ik denk dat er wel meer zijn die zeker willen zijn dat ze die dag niet voor niets vrijhouden..... Tis maar een ideetje.
|
16 jun 2008 19:03 |
|
|
horn
PF #57
|
je bent niet de enigste noch de enige
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 jun 2008 19:10 |
|
|
Guardian
|
Nog 19 dagen volgens de site en nog steeds 100 Porsches ? Ik hoop dat de teller van streek is Het zal allemaal wel goed komen.
_________________________________________ De 944 II voor af en toe en de Impresa WRX+Prodrive (245+) voor elke dag !
|
16 jun 2008 19:24 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Wellicht wel de enige enigste.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
16 jun 2008 21:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Precies, wij hebben zelfs onze vakantie drie dagen naar achteren geschoven.
Overigens ook wonderlijk dat zowel mail niet beantwoord wordt alsook de PB'tjes niet gelezen
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
16 jun 2008 21:26 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Zo, na al dit commentaar maar weer eventjes gewoon afwachten. Is niet anders dan de andere jaren en het komt vast wel goed dunkt mij
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
17 jun 2008 9:35 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Hmmmm,
volgens mij ben ik nog steeds een Porscheforum rookie, had totaal niet door dat ik PB-tjes had, vandaar dat ik ook niet reageerde. Da's logisch
Ik heb de e-mail van iedereen die op infoapestaartgelukenvrijheid.nl heeft aangegeven in Zwolle wil starten doorgemaild naar porscheapestaargelukenvrijheid.nl
Ik zal er even achteraan gaan, dat jullie daar een reactie op krijgen. PB's zijn leuk, maar die zie ik dus niet of minder snel. De e-mail zie ik elke dag.
Namens de Stichting "Geluk & Vrijheid"
Aris Prins
Vet Cool Man!
|
17 jun 2008 17:38 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Absoluut!
|
17 jun 2008 17:39 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik had behalve een PB'tje hetzelfde epistel ook in een mailtje naar het apenstaart adres gestuurd.
Verder gewoon even afwachten dus
|
17 jun 2008 22:47 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
En daar heb ik op gereageerd
Het e-mail adres waar de PB-tjes binnenkomen is niet het apestaart-adres, maar een ander adres, waar ik niet of nooit op kijk
|
20 jun 2008 16:59 |
|
|
horn
PF #57
|
ik weet al waarom het fout gaat. Nieuwe spelling. Het is ape nstaart...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jun 2008 20:43 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dat is het Harald. Ik heb het naar het ape nstaart adres gestuurd en niet naar het apestaartadres.
Nu snap ik waarom er geen reactie komt
|
20 jun 2008 23:08 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Aan de organisatie: Hoeveel aanmeldingen zijn er momenteel binnen?
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
21 jun 2008 9:39 |
|
|
Guardian
|
nog 14 dagen, en nog steeds 100 Porsche's ??? Je wilt de kinderen en hun ouders niet in de kou laten staan, maar de communicatie vindt ik weer schraal ?
Iemand nog nieuws
|
21 jun 2008 17:09 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
heb me vorige week aangemeld voor zwolle via het apenstaartje adres en kreeg de volgende dag alweer antwoord dus het werkt wel
|
21 jun 2008 19:23 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Van de aanmelding zelf ook wel de automatische bevestiging gehad maar de andere vragen die we met een aantal gesteld hebben is nooit een antwoord ontvangen ondanks het bericht hier.
Moet ook zeggen dat ik de communicatie zeer mager vind en toch wel een domper op het fantastische initiatief vind.
Maar ja nog twee weken te gaan, alleen word de kans dat agenda's anders vol geplanned gaan worden nu steeds groter.
|
22 jun 2008 0:54 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
ja dat klopt meestal in de laatste week krijg je post thuis
dus mannen en dames russtig wachten vorig jaar ging de teller in de laatste week ook naar 200+
_________________________________________ have fun!!!!
|
22 jun 2008 11:32 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Vandaag tijdens de Waterlandrit gehoord over dit evenement.
Meteen ingeschreven.
Fijn om deze kinderen blij te kunnen maken.
|
22 jun 2008 22:25 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Kijk dat is leuk Alfred. leuk je ontmoet te hebben vandaag! Tot 5 juli dan maar
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
22 jun 2008 22:28 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Staat genoteerd op de evaluatie, dit is inderdaad iets wat hoog op mijn agenda staat als verbeterpunt
Stuur svp nog even een mailtje naar dat ape(n)staart (doe maar naar allebei ). Dan ga ik met je vragen aan de slag.
Groeten,
Aris
|
23 jun 2008 17:55 |
|
|
Geluk & Vrijheid
|
Post was ook weer hard nodig, want onderwerp was weer afgegleden!
|
23 jun 2008 17:56 |
|
|