Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Voor de kust van België zijn ze nu bezig met de bouw van een windmolenpark, en inderdaad de groenen hebben dit zeer lang proberen van tegen te houden met het argument landschapsvervuiling
Naargelang waar ze staan, vind ik het zelfs nog mooie kunstwerken.
http://www.c-power.be/applet_mernu_nl/index01_nl.htm
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
17 jun 2008 9:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Er zijn al legio windmolenparken (in zee) ... denk dat je ze op 28 km uit de kust niet ziet staan - berhalve als je op 'n verhoginkje staat
|
17 jun 2008 10:06 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Juist Eric !
Ik neem aan dat 'ie van jou is (afgaande op de Porsche op de achtergrond).En bevalt 'ie ?
Groetjes Rob.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
17 jun 2008 12:12 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dat heb je goed aangenomen .
Tja, hij doet precies waar hij voor is bedoeld: hij brengt je zuinig en zonder inspanning op de plaats van bestemming. Om de 60-80 km even een paar uur aan het stopcontact in de garage . Alleen het starten van het alternatieve vervoermiddel kost al bijna meer dan een "volle tank" van de scooter . Inge rijdt er me veel plezier woon-/werkverkeer mee als het niet te nat en/of te koud is. Wel oppassen overigens, want niemand hoor je aankomen .
Zelf zit ik er zelden op , want het is en blijft een snorscooter en dus schiet het niet op vind ik .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jun 2008 17:43 |
|
|
Lydia
|
|
19 jun 2008 11:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 jun 2008 11:55 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Droooooog
|
19 jun 2008 12:07 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
@EriC4C - ROFL
@gast - Ja ja... tot er vraag naar komt. dan ga je het gewoon verkopen. Je zou wel gek zijn om dat niet te doen als verstandig ondernemer...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 jun 2008 12:14 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Je bedoelt van die scooters van 1200e die er na een half jaar mee ophouden en waar geen onderdeel voor te krijgen is?
|
20 jun 2008 9:38 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
en deze dan
http://www.autoblog.nl/archive/2008/03/ ... klassieker
zo zou ik er wel eentje willen (maar dan een mooier model, een 914 )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
20 jun 2008 10:18 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
"Tuurlijk schat". Slaap zacht en vergeet vooral niet te sparen.
Als je je kop in het zand steekt, sta je met je reet omhoog... en dan kan je erop wachten dat je flink genaaid wordt.
|
20 jun 2008 10:38 |
|
|
cabrio wim
|
Of als fietsenrek gebruikt.
|
20 jun 2008 10:44 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... of als stalling voor electrische scooters. :^::lol:
|
20 jun 2008 10:51 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
20 jun 2008 11:32 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Die scooters van Ecomovement komen van I/O,een Oostenrijkse firma die onder de vlag van Steyr/Puch werkt.
Een bromscooter met een redelijke actieradius kost nogal al wat.
Bijna 2500 euro..........
Een 4-taktscooter loopt 1 op 55,en voor mij betekent dat dat ik nog altijd 40 euro per maand aan benzine kwijt ben.Nu is dat 70 euro per maand aan Diesel.Voor dat verschil "kruip" ik niet op de scooter.
Maar zo'n electroscooter kost niets aan benzine,dus maximaal voordeel.Maar dan moet 'ie 200 % betrouwbaar zijn..........
Dan kan het Dieseltje eruit,en voor die paar km's die je dan maakt,een "leuke" auto...........
Misschien een overweging nu de km-heffing voor 99,9 % doorgaat,en motoren en scooters uitgezonderd zijn.........
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
20 jun 2008 12:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Echt waar
Over de betrouwbaarheid van de scooter kan ik na ± 700km in ± 3 maanden natuurlijk nog niet oordelen, maar tot nu toe is het starten ehhh sleutel omdraaien & wegwezen en heeft hij nog geen enkel mankement vertoond. Als je er tegen kunt om met 20-25km/u niets te zitten doen dan is het een prima alternatief vervoermiddel. Zelf trap ik liever met die snelheid.
|
20 jun 2008 12:32 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tja, voor een groenteboer zijn appels en peren ook allebei fruit. OK, een poging tot een serieuze, inhoudelijke discussie met jou . Het valt te proberen:
Waarop baseer je dit
|
20 jun 2008 14:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ach, doorgaans reageer ik niet op jouw domme berichten, maar met deze geef je wel weer eens aan (...) dat je niet kunt lezen; zodat het weer vermakelijk wordt om te lezen.
Tot zover deze poging wat mij betreft.
|
20 jun 2008 14:46 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Heej marcel verkoopt je ook een toeter voor op de scooter??
En zo ja, waarom wil ik het weten... het ging hier toch over dure brandstof.
Die verhitte discussies hier, word er bijna nerveus van. Zonde van de energie.
|
20 jun 2008 15:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Alternatieve vervoermiddelen en/of alternatieve aandrijvingen met bijbehorende betrouwbaarheid/levensduur lijkt me als afgeleide daarvan een logisch vervolg en dus 100% on topic.
|
20 jun 2008 15:30 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Dat uiteraard wel, maar de discussie daarna.
Whatever.. het is jullie feestje!
|
20 jun 2008 15:32 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
spullen voor je scootertje nodig? www.scootparts.com ( niet voor electro troep)
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
20 jun 2008 20:15 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
ik meende opgevangen te hebben dat de accijns toch gewoon verhoogd zou worden? Zo ja, dan is dat een klein dompertje voor de aankomende Porsche 3.0 TDI Cayenne..
Las net in Autovisie (beetje simplistisch artikel overigens, dat wel) dat 'de Diesel in Europa zijn langste tijd heeft gehad'. Effecten o.b.v. huidige prijsontwikkeling voorspellen is wellicht wat voorbarig, maar ik denk eveneens dat de Diesel t.o.v. Benzine gaat teruglopen. Wi jhebben onze volgende Volvo alvast in benzine-uitvoering besteld om de prijsopdrijving van diesel (gevolg van sterk toegenomen vraag ) binnen onze mogelijkheden tegen te gaan.
|
20 jun 2008 22:11 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
www.benzineofdiesel.nl
Diesel ten dode opgeschreven
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
20 jun 2008 22:45 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Op basis van de literprijs misschien maar qua motorische ontwikkeling valt er in diesel nog heel wat te winnen en is er meer vermogen uit een diesel te persen per liter diesel dan een benzinemotor.
Wederom de overheid die de diesel door accijnzen de nek om draait
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
20 jun 2008 23:19 |
|
|