Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 13:40

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Navigatie PCM 8 bit CD's 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Navigatie PCM 8 bit CD's
Wil graag mijn P zo compleet mogelijk maken en ben daarom op zoek naar navigatie cd's voor PCM 1 8 bit. Weet dat het allemaal ook nog nieuw te koop is maar heb geen zin om hiervoor een kleine 500 euro neer te leggen, het is tenslotte voor de fun. Is hier een 2de hands markt voor? Hou marktplaats / ebay al geruime tijd bij maar hier wordt niets aangeboden. Ook gekeken op alle bekende download sides / nieuwsgroepen etc, ook hier geen 8 bit alleen PCM 2. Heeft iemand misschien iets liggen (reserve kopie?) waar een kopie van gemaakt kan worden of zijn er ander mogelijkheden. Heb het internet afgezocht maar opel werkt zo te lezen alleen op 16 bits.

Alvast bedankt voor de reactie(s).

20 jun 2008 23:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Nieuwe versies zijn er niet en komen ook niet meer.

Gebruik de zoekfunctie, dan vind je diverse reacties van Rob Herfst over dit onderwerp :!:

21 jun 2008 8:38
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Bedankt Paul voor jouw reactie.

Ik had het forum ook al doorgespit op dit onderwerp (vooral postings/reacties van jou en Rob Herfst) en gelezen dat er geen opdates meer zijn sinds begin 2000, dat er geen mogelijkheid is met Opel (alleen 16 bits) etc. Als ik het goed gelezen heb werkt het vervangen van de folder met de kaart bestanden ook niet? Kan desalnietemin natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb voor 8 bits. Wijs mij dan hier svp op. Ik ben op zoek naar orgineel/kopie/ iso bestand (kosten worden natuurlijk vergoed) van de 8 bit cd's voor europa.

21 jun 2008 20:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]