Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 6:46

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
To hoes or not to hoes, that's the question! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Hele slechte ervaringen met hoezen. Een hoes heeft alleen echt zin als je de auto binnen in een geconditioneerde ruimte stalt en houd hem dan netjes stofvrij en beschermt tegen onverhoopt krasjes door langslopen of wat voor ongeluhkjes dan ook.

Een auto buiten of in een vochtige garage met hoes stallen is funnest. Een auto moet ventileren en dat kan niet onder een hoes. Gevolg is dat roest en algen of wat voor beestjes dan ook vrij spel hebben. In plaats van de leeftijd te verlengen verkort je hem alleen.
Moet je mijn buurman als gerespecteerd autospuiter eens over zo'n hoes horen....
Overigens kan de huidige autolak echt wel tegen een stootje en als je de auto goed wast en in de was zet valt ie echt niet van de roest uit elkaar binnen een jaar

En zoals Eric al schreef. Je koopt de auto om te rijden. Conserveren is iets heel anders en doe je niet met een hoes.

Oh ja in de Sahara of Dubai is zo'n hoes wel een optie tegen het zandstralen van je auto :lol:

@Hans Luna. Dat teflon coaten is inderdaad geweldig alleen een drama als je ooit eens schade hebt of iets bij wilt spuiten. Kan namenlijk niet gepoetst meer worden dus kaalschuren is de enige mogelijkheid. En vaak zal dan in plaats van een klein stukje bijspuiten een hele flank of paneel kaal moeten

20 jun 2008 23:05
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Ik heb zeer goede ervaringen met: Auto-Storm by Auto-Pyjama® - For Outdoor Weather Protection

http://www.permabag.com/index.php?locus ... pyjama.php

Geen groene rubbers, geen nat interieur wel droog weg zetten natuurlijk.

Succes!!

21 jun 2008 0:11
Profiel
PorscheForum Rakker
993 cabrio
Bericht 
Auto-Pyjama??? Als dit zo doorgaat is het wachten op dag- en nachthoezen met een vochtinbrengende beauty fluid...

22 jun 2008 14:43
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht 
Daar zeg je wat... ik zie kansen! gat in de markt!

:lol:

22 jun 2008 16:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Gefelciteerd met de aankoop (de 968 van Yohanv?) Ik zou geen hoes gebruiken. De mijne staat ook buiten, zonder hoes en zonder enige problemen :!: Porsches zijn echt kwaliteitsauto's 8)

22 jun 2008 16:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
Bericht 
Citaat:
Een hoes? Wat is dat?
Citaat:
Hier kan je ook veel hoes vinden

Volgens mij zijn daar andere hoezen nodig, of je moet van een gokje houden. :D

Citaat:
wat is dat toch altijd voor een getrut met dat stallen en hoezen?

Karren met die bak en als je er mee klaar bent gewoon parkeren en op slot en dan weglopen tot je weer wilt karren

Citaat:
Van harte Albert met je aanwinst, veel plezier.
Ik kan je geen advies op hoesgebied geven, mijne staat gewoon in z'n naakie buiten

Citaat:
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Heb je al feauteaux??

Nope, nog geen feauteaux, kan hem pas vrijdagavond halen……… feauteaux volgen zodra dat tie gepoetst en al bij ons op de oprit staat.

En gas geven dat zal ik vast en zeker........... :compress:

Citaat:

Appie, volgens mij is het wel duidelijk, weg met die hoes en lekker genieten! Zeker als je de auto met behoorlijke regelmaat rijdt. Ben zelf een weekend tourer en ben daaro wel blij dat de 911 in een garagebox staat. Een daily driver zou ik gewoon aan de straat zetten (ready-to-drive zeg maar).
Los van het hoes-or-not verhaal, geniet van je 968!!

Lijkt mij duidelijk, ik laat hem gewoon in z’n naakie buiten staan!

Citaat:
Gefelciteerd met de aankoop (de 968 van Yohanv?) Ik zou geen hoes gebruiken. De mijne staat ook buiten, zonder hoes en zonder enige problemen Porsches zijn echt kwaliteitsauto's

Dank, nee, niet de 968 van Yohanv, Johannes heeft hem vorige week zaterdag al aan een andere kandidaat verkocht. Ik heb nu een gewone coupé, donkerblauw metallic (midnightblue?) gekocht met 17” cupvelgen.

Mannen bedankt voor alle reakties!

Grts,

Albert

22 jun 2008 19:36
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2