Auteur |
Bericht |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Was een geweldig leuke dag met alles prima voor elkaar, inclusief het weer
Iedereen van de organisatie BEDANKT
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
22 jun 2008 20:47 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Organisatoren van harte bedankt. Het was super gezellie en een mooie route door ons prachtige Holland
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
22 jun 2008 20:47 |
|
|
drknauf
|
lydia de frogster linksboven is niet meer het enige meissie in de ploeg met porgsje
nieuwkomer tripple XXX is er vandaag bijgekomen
CHATEUAX MARGAUX
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
22 jun 2008 20:49 |
|
|
drknauf
|
mascotte van vandaag:
SPIKEY
maby straks meahhh
|
22 jun 2008 20:50 |
|
|
drknauf
|
ik lees net dat er meer waren die organiseerde neemt u mij niet kwalijk heren:
ErikE, Dicer en Clemens u ook bedankt namens het rose mannetje van vandaag ik heb er van genoten mannen
|
22 jun 2008 20:53 |
|
|
Yellowbird
|
Het was leuk!
Organisatie bedankt voor al het werk
en iedereen die we gesproken hebben: het was gezellig!
|
22 jun 2008 20:55 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... niks meer aan toe te voegen ....
... op onderstaand foto'tje na
José & Olaf
|
22 jun 2008 20:55 |
|
|
drknauf
|
was een gezellig wijffie die jose gzlg mee gelachen die tut
|
22 jun 2008 20:59 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
GESLAAGD
BEDANKT!
Eric & Hillie
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
22 jun 2008 21:03 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: waterlandtour 2008
_________________________________________ Take the long way home....
|
22 jun 2008 21:05 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Zo, dat het hard waaide vandaag!
Veel wandelende takken op de weg en meer tumble weeds dan in een gemiddelde Western. Wel leuk dan zo'n open dak..heb in totaal zo'n veertig verschillende kapsels gehad vandaag
De omgeving was, mede door het weer, heel erg mooi vandaag. Had wat vaker willen stoppen voor foto's maar door wat foutrij acties verloren we steeds meer tijd.
Alle vragen netjes beantwoord (dank, google) en dan alsnog vergeten je blaadje vergeten in te leveren.. Ach ja, zal wel door de honger zijn gekomen. Die was namelijk enorm. En zo was de voorraad vlees, gelukkig! Zit hier nog te herkauwen achter m'n computer Vooral de sateetjes waren
Duimen omhoog voor de mede mogelijk makers & tot snel weer!
Bij deze nog wat plaatjes:
|
22 jun 2008 21:26 |
|
|
Jan 986
Zuid Holland
|
|
22 jun 2008 21:37 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Heren het was weer top. Zelfs in mijn eentje en met een mijlen dagteller ging het prima! Mooi stukje Nederland gezien!! Hulde!!
|
22 jun 2008 21:48 |
|
|
drknauf
|
mooie shot man deze het totaal plaatje
mooi gezien
|
22 jun 2008 21:49 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Ach ik heb Leo, Erik en Lex maar een heel klein beetje geholpen, en het was na de overwinning vorig jaar erg leuk om dit jaar de andere kant van de Waterlandrit eens mee te maken...
Voor mij was het ff een lastige start bij de Burger King, maar met hulp van Pablo's ANWB kaart, super bedankt Drentse Hagenees!!!, toch nog op weg gekomen.
(viel me wel tegen hoe weinig technische kennis er tussen de 50 deelnemers rondliep )
Het was weer een mooie dag!
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
Laatst bijgewerkt door clemens op 22 jun 2008 22:08, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 jun 2008 21:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en maar denken dat ik je af wilde schudden, door meerdere rondjes op de rotonde te rijden .... moest er even 800 mtr bijzetten - om weer op de juiste KM stand te zijn
|
22 jun 2008 21:52 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Ouwe zeilert, blote benenman, Dicer en Clemens : Bedankt!! Was weer goed geregeld, mooie route en lekkere BBQ
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 jun 2008 21:53 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
En ook weer thuis...
Kort ervarings-verslagje : Hoe vaak vantevoren je een rit ook checkt, altijd bestaat de kans op een ongewenste aanslag op je routeboek.
Het ging 2 jaar vrij goed, dus moest het nu maar eens zo zijn. Een maraton-loop over een prov. weg. Wel heel top dat iedereen uiteindelijk wel weer op het goede spoor zat, na die omleiding.
Dan een vraag over de wraak van Floris V....en dan halen ze een dag vantevoren het bord weg, waarop dat stond uitgelegd...
Dan moet je improviseren....
En dan een stukje boerenweg in Zuyderwoude, dat er al 30 jaar lag, en uitgerekend de laatste dag werd opgebroken
Dus maakten we allen wat meer kms dan de bedoeling was.
De vraag welke BNNer(s) er in Uitdam wonen Tja....
Bij sommigen stond als antwoord "Leoh" Leuk bedacht, maar
deze hersenscheet bracht geen punten.
Op de snelweg Avenhorn > P'end stond ook dit jaar een snelh.-controle,
bij hm-paal 17,5 zo'n beetje. Hahaha, goed gepland Koossie, jammer voor jouw dat het hele veld er 2 km voor al af moest.
De BBQ begon al vroeg....en stond nog laat aan.
De tournedootjes waren een vergissing van de locale slager : er waren biefstukjes besteld. Lekker hoor. Hopelijk heeft iedereen voldoende
kunnen eten en drinken, en vooral dat het heeft mogen smaken.
Een hoop beeldmateriaal is er. Hoe dat is geworden ( vooral omdat harde wind een spelbreker is voor geluidsopnames ) moet ik op m'n gemak gaan bekijken. Maar een Waterland-video komt er, wellicht ook een aantal DVD's als daar animo voor is. Wij hopen dat PaSCal mij tzt weer bijstaat bij het uploaden naar het Forum
Last but not least : er is idd gezegd ( door Erik ) dat dit de laatste was....
Meestal gaat dit soort dingen opeens toch weer kriebelen, en voor je het weet is er weer een inschrijving 2009 We'll see.
Dank aan alle deelnemers. Zonder deelnemers geen tourrit, zonder enthousiastelingen geen succes. Beste Forum-vrienden en vriendinnen :
Until we meet again
|
22 jun 2008 22:22 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
22 jun 2008 22:56 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Jammer dat ik het einde van de rit niet heb meegemaakt. Ben na de tussenstop accuut naar huis geknald, vanwege omstandigheden thuis en ben eigenlijk blij dat ik dat gedaan heb . Ik had graag het einde meegemaakt, nog even nagebabbeld, en iedereen fatsoenlijk gedag gezegd, maar mijn gemoedstoestand was er niet meer naar. Verward huiswaards gegaan. Wilde iig. toch de organisatie van harte bedanken voor de rit zo lang die voor mij duurde, en hoop in betere omstandigheden de volgende rit weer mee te doen. Groet en hopelijk tot gauw....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
22 jun 2008 23:04 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Thanks!
Deze is natuurlijk ook niet verkeerd dan..
|
22 jun 2008 23:06 |
|
|
dicer
997 4s MK2, ex. Boxster 986 /PF #2444Noord-Holland
|
Bedankt voor de lovende woorden! Wij hebben in ieder geval genoten van het uitzetten van de rit. En zo aan de reacties te zien en te horen heeft een ieder van jullie het naar het zin gehad. Daar doen we het uiteraard voor.
Ik hoop dat iedereen zijn/haar gepersonaliseerde roadboek een leuk idee vond. Geeft een speciaal tintje aan het geheel Ik weet nu in ieder geval heel goed wie er in welke P zit.
Aangezien wij op vele punten langs de weg hebben gestaan zijn er inderdaad leuke beelden. Ik denk dat ik van iedereen wel een aardig plaatje heb kunnen schieten... , maar ook ik heb wat hulp van PaSCal nodig om een berg gigabites op het forum te knallen
Of we volgend jaar verder gaan is de grote vraag en sluit ik mij aan bij de woorden van Leoh
Iedereen in ieder geval bedankt voor deelname en overweldigend enthousiasme
_________________________________________ Porsche driving is a state of happiness
|
22 jun 2008 23:06 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Mooie plaat, goed bezig. Je hebt er oog voor!
|
22 jun 2008 23:08 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 22 jun 2008 23:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 jun 2008 23:10 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
|
Erg leuk, ik heb 'm bewaard omdat ik de rit misschien wel nog een keer wil doen. Is vlakbij en vol met mooie fotolocaties!
|
22 jun 2008 23:10 |
|
|